הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

אירועים וכנסים מקצועיים בישראל ובעולם

מבוא

חטיבת התערוכות והכנסים המקצועיים של Business Wire ניצבת בחזית החדשנות ומספקת לעוסקים ביחסי ציבור ובקשרי משקיעים כלי תקשורת משולבים בעבודה עם תערוכות מקצועיות וכנסים פיננסיים מובילים ברחבי העולם, שברבים מהם נהניתBusiness Wire ממעמד של שירות החדשות הרשמי של האירוע (למשל ב-CES, (Macworld, LinuxWorld, NAB, Mobile World Congress, CTIA.Business Wire מסוגלת לספק חשיפה נוספת וייחודית לחדשות של לקוחותיה המשתתפים בתערוכות וכנסים מקצועיים. כמו כן, ל-Business Wire שיתופי פעולה בכנסים פיננסיים כגון Rodman & Renshaw וב-Roth Capital Partners Conferences.

במסגרת התערוכות והכנסים המקצועיים עומדת לרשות החברות מערכת הפצה אשר משרתת את צרכיהן להפצת הודעות לפני האירוע, במהלכו ואחריו - הודעות על מוצרים שיוצגוNew Product) Releases), עסקאות שמתהוות או נחתמו, ביקורים של מנהלים בכירים וכד'.

Business Wire מנהלת את אתר www.tradeshownews.com המספק לוח שנתי של תערוכות וכנסים מקצועיים מובילים מכל העולם. לכל תערוכה/כנס מוקצה ארכיב אשר בו נשמרות לאורך כל השנה כל ההודעות של החברות המשתתפות. עיתונאים, עורכים ומנהלים בכירים מכל העולם נכנסים ועוקבים אחר ההודעות ובהתאם גם מתכננים את סדר היום שלהם באירועים אלה.

לרשות החברות המשתתפות בתערוכות וכנסים עומד מספר רב של חבילות הפצה ייחודיות הכוללות בין היתר הפצה לעיתונות כללית מובילה, לעיתונות מקצועית, לעיתונאים פרילנסרים, לאנליסטים מקצועיים ולמאגרי מידע מובילים. המידע המופץ יועלה לאתר הכנס כמו גם לאתרי חדשות מובילים, אתרים מקצועיים, מאגרי מידע ושירותים מקוונים נוספים.

Business Wire מזמינה מארגני תערוכות וכנסים מקצועיים לכלול את אירועיהם באתר ולקבל חשיפה גלובלית לאמצעי התקשורת ברחבי העולם.

כנסים ותערוכות בישראל

בין הכנסים המובילים בישראל אשר בהם יש ל-Business Wire מעמד של שירות ההפצה הרשמי:
NanoIsrael, ILSI-Biomed Israel, Israel Aerospace Exhibition & Conference


כנס תאריך מיקום אתר הכנס
The Annual Conference of Tandem Capital - Global Markets 2010 Nov. 1, 2010 Tel Aviv, Israel (Hilton Hotel) לחץ כאן
CONTECH -Conference & Exhibition Nov 8 - 10 , 2010 Tel Aviv, Israel (David Inter. Hotel) לחץ כאן
NanoIsrael 2010 - The 2nd International Nano Technology Conference & Exhibition November 8-9, 2010 Tel Aviv, Israel (Dan Panorama Hotel) לחץ כאן
Israel Aerospace Exhibition & Conference November 15, 2010 The International Convention Center - Binyanei HaUma, Jerusalem לחץ כאן
The 2010 Israeli Corporate Finance Conference (DC Finance ) Nov. 22, 2010 Ramat Gan, Leonardo City Tower, Israel לחץ כאן