Cosmoprof & Dubai Beauty 2014
מותגים: Cinere, Figurite ו-Reseed
היכן ומתי: Cosmoprof Bologna, אולם P22, דוכן 14L, 4-7 אפריל 2014
Dubai Beauty, אולם 1, דוכן 28H1, 27-30 מאי 2014
שלושה מותגי ענק המכוונים להצלחה גלובלית ומצפים להם מזה זמן רב, יושקו בתערוכת Cosmoprof 2014 תחת מטריתה של החברה עטורת השבחים APEC UK Ltd:
כל קבוצת מוצרים נבדקה בקפידה,ולה תוצאות מובהקות שיעילותן הוכחה באופן פעיל.
באופן מכריע, מוצרים יחודיים אלו מתבלטים בשל:
AEPC UK זיהתה כי מוצרי טיפוח עור ושיער אינם מהווים נושא קוסמטי בלבד. היא מבינה את ההשפעה הפסיכולוגית האדירה של נשירת שיער ובעיות עור ומפתחת מוצרים משני חיים ומסייעים בהחזרת הבטחון העצמי.
כל המומחים בחברה הינם חלוצים בתחומם וחותרים למצוא רעיונות פורצי דרך, משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר ומשלבים בין מדע וטבע כדי ליצור מוצרים מהפכניים שעובדים בסינרגיה עם הגוף ומשיגים תוצאות מדידות.
התוצאות:
*גישתם היא הוליסטית מאוד, עם התמקדות אמיתית בכך שכל החומרים יגיעו ממקור טבעי.
*עשבי המרפא מגודלים ומטופחים באופן בלעדי, והינם מהאיכות הגבוהה ביותר.
*שיקולי האריזה הזהירים: הפיתוח לא מסתיים בפורמולות החדשניות – פתרונות האריזה שלהם מבטיחים את אורך חיי המדף של המוצר ומפחיתים זיהום צולב, שעשוי להרוס את הרכיבים הטבעיים הפעילים, עקב החלפת חומרי השימור הכימיקליים עם חומרי שימור שהופקו באופן טבעי.
קבוצה של טכנאים מסורים עובדת ללא הרף כדי לפתח מוצרים טבעיים שבאמת עובדים – למעשה, למעלה מ-91% מהמשתמשים דיווחו כי הם יקנו את מוצרי שיטת Reseed לאחר שהשתמשו בהם לתקופת ניסיון. זהו נתון מדהים.
המחקר מראה כי:
*איכות המוצר ותוצאות ברורות מהוות שיקול גדול יותר מאשר המחיר.
*הרצון במרכיבים טבעיים יותר הוא המפתח – רבע מכלל הצרכנים לא קונים תמרוקים טבעיים ואורגניים מאחר ואינם בטוחים כמה הם באמת טבעיים.
*קיימת דרישה מוגברת למוצרי אנטי-אייג'ינג מגיל צעיר יותר מבעבר.
*הצרכנים מביעים רמת דאגה גבוהה לסביבה.
המותגים החדשים הללו עונים על עניינים אלו בדיוק מושלם. הצרכנים צריכים להצדיק את תשלום המחיר הגבוה עבור המוצרים – ומותגים חדשים אלו מדגישים את העוצמה של שימוש בתמציות צמחים ומרכיבים טבעיים בפורמולות שלהם. הם עונים ישירות על הדרישה לפתרונות בלתי מתפשרים שאינם פולשניים.
AEPC UK
לאחר שני עשורים של מחקר חדשני, AEPC UK רכשה את מותג Cinere ופיתחה את מותגי Reseed ו-Figurite ב-2012 על מנת להשיק פלטפורמה עולמית. לחברה יש תשוקה בלתי מעורערת למדע המהווה את בסיס המוצרים שלה – אין כאן גימיקים, וכל הרכיבים הם טהורים והוכחו קלינית, עם התמקדות אמיתית באלמנטים טבעיים. האומדן הוא קפדני, והיושרה היא המפתח. שיטות הבדיקה האינטנסיביות ותשומת הלב לצרכיו הספציפיים של הצרכן הן חיוניות להצלחה ומהוות את ערכי הבסיס הנמצאות בלב החברה.
המקור: AEPC UK