הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Taro Pharma

מועצת המנהלים של תרו מודיעה על שינויים בהנהלה הבכירה

21/7/2013 12:00
הותורן, ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת תרו תעשייה רוקחית (NYSE: TARO) ("תרו" או "החברה") הודיעה היום כי דיליפ שנגווי (Dilip Shanghvi) מונה למועצת המנהלים של תרו בתפקיד היו"ר שלה. עוד הודיעה תרו כי, בתוקף החל מ-1 באוגוסט 2013, יפרוש ג'יימס קדרובסקי מתפקיד המנכ"ל הזמני של החברה, וקליאנסונדרם סוברמניאן, המוכר בחוגי התעשייה כקאל סונדרם, יכהן בתפקיד מנכ"ל החברה. קדרובסקי יוסיף לכהן כחבר במועצת המנהלים של תרו.

למרות שסונדרם מוסיף לכהן במועצת המנהלים של תרו, הוא ויתר על משרת היו"ר עקב המגבלות שנקבעו בחוק הישראלי על כהונה בו-זמנית כיו"ר וכמנכ"ל של חברה ישראלית ציבורית. בשל כך מינתה היום מועצת המנהלים של תרו את דיליפ שנגווי כדירקטור במקום אלוק שנגווי שפרש ממועצת המנהלים. שנגווי יכהן גם כיו"ר מועצת המנהלים, משרה בה החזיק מספטמבר 2010 ועד שפרש ממועצת המנהלים באפריל 2012.

"אני מצפה ליהנות מפרישה חלקית ולבלות זמן רב יותר עם משפחתי" אמר קדרובסקי. "עם זאת, אני מאוד מרוצה מתוצאות המאמצים של הצוות שלנו ליישם את התוכניות ולשפר את הביצועים של תרו בשלוש השנים האחרונות. אני אסיר תודה על התמיכה הנפלאה שקיבלתי ממועצת המנהלים, ההנהלה הבכירה, הלקוחות והעובדים. אני משוכנע שתרו ערוכה היטב לקראת העתיד, ומצפה למלא תפקיד חשוב בתהליך במסגרת הכהונה שלי במועצת המנהלים של תרו".

דיליפ שנגווי, היו"ר החדש של תרו, מסר כי "ג'ים קדרובסקי מילא תפקיד חשוב בהשגת היעדים של תרו. מאז שנכנס לתפקידו בתרו, בשנת 2010, נהנתה החברה מצמיחה משמעותית בהכנסות וברווחים. אנו שמחים על שנוכל להוסיף וליהנות מנוכחותו במועצת המנהלים". שנגווי הוסיף כי "אנו מצפים גם לעתיד מוצלח הודות למנהיגותו המוכחת של קאל סונדרם".

סונדרם מונה כחבר וכיו"ר מועצת המנהלים של תרו באפריל 2012. הוא כיהן כמנכ"ל חברת Sun Pharmaceutical Industries (“Sun Pharma”) מאפריל 2010 ועד אפריל 2012 (וכחבר במועצת המנהלים של Sun Pharma עד מרס 2012), ובמסגרת תפקידו התמקד בהאצת הצמיחה של Sun Pharma בהודו ובמדינות נוספות בעלות שווקים מתפתחים, וכן בפיתוח של שיתופי פעולה אסטרטגיים נרחבים עם חברות מובילות נוספות בענף הפרמצבטיקה. לסונדרם קרוב לשלושים שנות ניסיון מקומי ועולמי, וחלק ניכר מהניסיון שלו הוא צבר בענף הפרמצבטיקה, בעיקר בחברת GlaxoSmithKline  (“GSK,” LSE: GSK, NYSE: GSK), בה מילא תפקידים ברמת המדינה, האזור והעולם. כמנהל הוא הוביל את המפנה בחברת GSK בהודו, וברמת האזור, הוא הוביל את הבידול של החברה ואת האסטרטגיה האזורית שלה לשווקים מתפתחים.

אודות חברת תרו

תרו תעשייה רוקחית היא חברת פרמצבטיקה מדעית ורב-לאומית שנותנת מענה לצרכי הלקוחות באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים רפואיים באיכות הגבוהה ביותר. פרטים נוספים על חברת תרו תעשייה רוקחית אפשר למצוא באתר האינטרנט של תרו, בכתובת www.taro.com.

הצהרת הסרת חבות

הצהרות מסוימות בהודעה זו לעיתונות הן הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. הצהרות אלה כוללות, בין השאר, הצהרות שאינן מתארות עובדות היסטוריות והצהרות המתייחסות אל אירועים או נסיבות שבתרו "מעריכים", "מאמינים" או "מצפים" שיקרו, או מאזכרות אותם בנוסח דומה. ההצהרות ביחס לעתיד בהודעה זו לעיתונות מבוססות על הציפיות הנוכחיות של הנהלת תרו, ונכונות אך ורק למועד בו פורסמה הודעה זו לעיתונות. הן כרוכות בסיכונים מסוימים וחוסר ודאות שכתוצאה מהם עשויות התוצאות בפועל להיות שונות מהותית מהמצוין בהצהרות ביחס לעתיד או מהמשתמע מהן. מלבד כנדרש בחוק, תרו אינה מקבלת על עצמה שום מחויבות לעדכן, לשנות או לתקן הצהרות כלשהן ביחס לעתיד, בין בעקבות מידע חדש ובין בעקבות התפתחויות נוספות, מאוחרות יותר או כל סיבה אחרת.

המקור: חברת תרו תעשייה רוקחית
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת תרו תעשייה רוקחית
וויליאם ג'יי. קוט, סגן נשיא וחשב,
(914) 345-9001
William.Coote@Taro.com