ספורו, יפן-- BUSINESS WIRE -חברת "Sekai Menu", שירות אפליקציות לטלפונים חכמים המספק שירותי מסעדות ולינה ללקוחות זרים, החלה לפעול באפריל 2014 לתקופת ניסיון. השירות, המאפשר ללקוחות להציג תפריטים מתורגמים ולבצע הזמנות ישירות מהטלפון החכם, פותח על ידי Sekai Menu, Inc. (משרד ראשי בספורו, יפן; מנהל מייצג: נובויאסו פוקונישי), ויפעיל בכל העולם "תכנית עצמית" חדשה, החל מה-27 ביוני, 2014.
עם ה"תכנית העצמית" בעלי מסעדות ומקומות לינה יוכלו לספק מידע עסקי, פרטי תפריטים ותמונות דרך טופס מקוון, שלאחריו תינתן ללקוח תמונת קודQR הניתנת להדפסה, עבור שימוש חופשי. דרך קריאת קוד ה-QR עם טלפון חכם, הלקוחות יועברו לדף אינטרנט, בו יוכלו לראות תפריט מתורגם ולבצע הזמנות ישירות בעסק המבוקש.
לשם אספקת השרות הרב לשוני, בשלב זה על בעל העסק לספק לחברה תפריטים מתורגמים עבור כל שפה. אולם, החל מאוגוסט 2014 Sekai Menu inc. מתכננת לכלול באפליקציה גם שרות תרגום מקוון במחיר בר השגה אשר יספק גם הוא את תרגום התפריטים.
בנוסף, Sekai Menu, Inc. תספק לעסקים גם שיטה להירשם ולשמר את אופן השימוש שלהם בשרות, דרך "תכנית תמיכה" בסיוען של סוכנויות תמיכה רשומות.
"חברת Sekai Menu שואפת להשביע את רצון התיירים הזרים ולהוריד מנטל אספקת שירותים בינלאומיים המוטל על מסעדות ומקומות לינה", אמר נובויאסו פוקונישי, מנהל מייצג של Sekai Menu.
החברה שהוקמה בפברואר 2014, השיקה את שירות "תפריט Sekai" ב-30 שפות שונות ברחבי העולם.
המקור: Sekai Menu, Inc.