הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Egon Zehnder

זהות כגורם מכריע במנהיגות: גיליון THE FOCUS של חברת אגון זנדר בוחן כיצד מנהיגים מובילים מתמודדים עם שינוי בארגוניהם ובם

16/9/2015 12:00
לונדון—(BUSINESS WIRE)—אגון זנדר, מובילה עולמית בשירותי ייעוץ הנהגה ואיתור והשמת בכירים, פרסמה היום את הגיליון ה-26 של כתב העת שלה לניהול, THE FOCUS. הגיליון השנתי בוחן בכירים בניהול דרך עדשת הזהות ומשקף את המודעות ההולכת וגדלה לכך שהרבה מעבר לכישורים והיסטוריית ביצועים, אופי ואישיות הם המפתח למנהיגות גדולה.

"זהות אינה חקוקה באבן. היא נזילה תמיד ובעלת יכולת הסתגלות מתמדת וצמיחה אישית, מתאימה עצמה לסביבות משתנות ולשינויים מובנים," אמר דמיאן אובריאן, יו"ר אגון זנדר והמוציא לאור של כתב העת THE FOCUS. "היום ברור מתמיד שהגורם המכריע במנהיגות הוא הגורם האנושי," הוסיף. "היכולת להיות מעורב, לעורר השראה ולשכנע אחרים היא המפתח ליכולת לחולל שינוי חיובי."

בגיליון מאמרים וראיונות עומק עם מנהלים בכירים מתעשיות ומרקעים שונים. המאמרים והסרטונים הראשונים שיעלו לרשת כוללים שיחות עם שלושה מנכ"לים: מריסה מאייר מיאהו!,  יורגן ויג קנודסטורפ מקבוצת לגו וסוניה צ'נג מקבוצת מלונות רוזווד. כמו כן מופיע בגיליון דיאלוג בין ג'יליאן אליס, מאמנת ראשית של קבוצת כדורגל נשים האמריקאית הלאומית זוכת גביע העולם, לבין מנכ"ל חברת ניו יורק טיימס, מארק תומפסון, על הריגוש שבתחרות.

מנהיגים בעולם העסקים מתמודדים כיום עם מורכבות הולכת וגדלה ועם אי-צפיות קבועה; האופן בו הם מנהיגים ומגיבים לנוכח שינויים מגדיר את הצלחתם. "לא רק שמנהיגים גדולים מאמצים לחיקם מסע זה של גילוי עצמי וצמיחה אישית, הם גם לוקחים עליהם את האתגר של עיצוב ועיצוב מחדש של זהויות הארגונים בראשם הם עומדים – כדי להשיג השפעה ברת קיימא בעולם לא יציב."

לצד מהדורת הדפוס של כתב העת, סרטונים נלווים יהיו זמינים באופן בלעדי בערוץ היוטיוב של אגון זנדר דרך סדרת 'דיאלוג עם'. כתב העת THE FOCUS  זמין באפליקציית הפרסומים של אגון זנדר בחנות היישומים של אפל ובחנות גוגל פליי.

אודות אגון זנדר

חברת אגון זנדר, שנוסדה בשנת 1964, היא מובילה עולמית בשירותי ייעוץ, איתור והשמת בכירים עם יותר מ-400 יועצים ב-69 משרדים ברחבי 41 מדינות. החברה מספקת איתור בכירים בדרג בכיר, ייעוץ ואיתור חברי דירקטוריונים, העברת תפקידי מנכ"ל, ייעוץ לעסקים משפחתיים כמו גם הערכת מנהיגות ופיתוח לארגונים המכובדים ביותר בעולם. טווח הלקוחות של אגון זנדר נע בין תאגידים גדולים לחברות צומחות, גופים בשליטת הון משפחתי והון פרטי, גופים ממשלתיים וגופי רגולציה וארגוני חינוך ותרבות גדולים. למידע נוסף אודות החברה בקרו באתר www.egonzehnder.com ועקבו אחרינו ב-LinkedIn וב-Twitter.

צפו בהודעה המקורית באתר businesswire: http://www.businesswire.com/news/home/20150914005637/en/

מקור: אגון זנדר

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Sandra Galvin
Head US Marketing and Communications
T: +1 212 519 6103
E: sandra.galvin@egonzehnder.com
או
Hilary Crnkovich
Head of Global Marketing and Communications
T: +1 312 260 8978
E: hilary@egonzehnder.com