הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

ימים ספורים לפתיחת tHIS, האירוע הגדול והמולטי-דיסציפלינרי ביותר בעולם בתעשיית שירותי הבריאות

העלאת הילוך בשירותי הבריאות בסין וזריקת מרץ לשוק הבריאות הסיני

6/5/2015 09:00


tHIS 2015

שאנגחאי --(BUSINESS WIRE)—מפלס ההתרגשות והציפייה גואה ימים ספורים לפתיחתה החגיגית של ועידת הפסגה של תעשיית הבריאות (tHIS), שתיערך בשאנגחאי שבסין. יותר מ-200,000 אנשי מקצוע מ-140 מדינות ומכל רחבי סין הצהירו על כוונתם לנכוח באירוע, שיתקיים ב-18-15 במאי, 2015 במרכז התערוכות והכנסים הלאומי (NECC) שבשאנגחאי.

אירוע הענק, שכותרתו תהיה "המפגש בין תעשיות הרפואה והפארמה", צפוי לפתוח דף חדש בתעשיית שירותי הבריאות בסין בתקופה בה תעשייה זו מתחילה לגבור על מגזר כלי הרכב ומגזרי ייצור נוספים במרוץ שבין מנועי הצמיחה המלהיבים ביותר בכלכלתה של סין.

tHIS, שתתפרש על פני יותר מ-280,000 מ"ר, תהיה אירוע ה-B2B (עסקים לעסקים) הראשון שיתפוס את כל האולמות ב-NECC. עם שיאיה הצפויים של ועידת הפסגה יימנה הכנס הראשי,  "Healthcare China 2015" ("בריאות בסין 2015"), שיציע תכנית איכותית בת יומיים תוך התמקדות בהשקעה בשירותי הבריאות במדינה. רשימת הדוברים הבולטים בכנס זה תכלול את לי ג'יאנגה, מנהל ביה"ס למימון של הבנק הסיני באוניברסיטת טסינגואה, ואת הו ווי, המשנה ליו"ר הוועד המרכזי של מפלגת האיכרים והפועלים הסיניים הדמוקרטית, לצד שורה ארוכה של מנכ"לים ובכירי ממשל שיירו את יריית הפתיחה לגל חדש של השקעות ושיתופי פעולה במגזר הבריאות. כמו כן, יידונו בכנס נושאים מרתקים, כגון פרישתה האסטרטגיה של פלטפורמת שירותי הבריאות בסין רבתי (סין, הונג קונג, מקאו וטייוואן), הרפורמה במערכת הרפואה, חדשנות בעידן ה"אינטרנט פלוס" ונושאים נוספים רבים.

פרט למגזרי המכשור הרפואי, פורמולציית התרופות, מרכיבי התרופות וטכנולוגיות הייצור, שכל הביתנים המיועדים לייצוגם בתערוכות CMEF, PHARMACHINA ו-API CHINA נמכרו, יופנה זרקור למופעים ולאירועים נוספים וחדשים. ביתני "הבריאות הטבעית" ו"תזונה בסין ולוגיסטיקה", שיפעלו ב-PHARMACHINA, יכסו מגזרי צמיחה חדשים שאינם נמצאים בדרך כלל במוקדה של שרשרת הערך, אך זוכים בשנים האחרונות לפופולריות הולכת וגוברת בקרב מפיצים ומשקיעים.

לצד יותר מ-10,000 קניינים בין-לאומיים ומשלחות מיותר מ-140 מדינות וחבלי ארץ, יגיעו המציגים בביתנים מיותר מ-20 מדינות וחבלי ארץ בעולם, ובכללם ארצות הברית, גרמניה, בריטניה, צרפת, הודו, ישראל, איטליה, יפן, קוריאה, מלזיה, הולנד, פולין, סינגפור, שוויץ, טייוואן, אוסטריה, אוסטרליה, בלגיה, קנדה והונג קונג. נתונים אלה הופכים את האירוע לאחד מאירועי הבריאות הבין-לאומיים ביותר שמתקיימים בסין. 

מקור: Reed Sinopharm Exhibitions

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Reed Sinopharm Exhibitions
Sophie Zhang, +86-10-84556580
jing.zhang@reedsinopharm.com