הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Coty

חברת קוטי הודיעה שבארט בכט יישאר המנכ"ל

מספק המשכיות במנהיגות שתעזור לקוטי להמשיך ולהתקדם באסטרטגיה החדשה שלה

24/6/2015 02:00
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)—חברת קוטי (NYSE:COTY) הודיעה היום כי בארט בכט יישאר מנכ"ל ביניים של קוטי. כמו כן ימשיך מר בכט בתפקידו כיו"ר קוטי. לאור שינוי זה, אליו לאוני סקטי, שהיה אמור להיכנס לתפקיד המנכ"ל ביולי, שקל את העניין מחדש והחליט שלא להצטרף לקוטי.

פטר הרף, דירקטור ויו"ר ועדת התגמול והמינוי של קוטי אמר: "לאחר דיון נוסף החליט דירקטוריון קוטי כי המשכיות המנהיגות היא חיונית בהבטחת ההצלחה המתמשכת של יישום האסטרטגיה של קוטי. אנחנו בהחלט מבינים את החלטתו של אליו שלא להצטרף לקוטי כמתוכנן, מודים לו על מקצועיותו לאורך כל התהליך ומאחלים לו כל טוב בהמשך דרכו."

אודות חברת קוטי

קוטי היא חברת יופי מובילה בעולם בעלת הכנסות נטו של 4.6 מיליארד דולר בשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2014. קוטי, שנוסדה בפריז בשנת 1904, היא חברת יופי טהור עם תיק מוצרים של ניחוחות ידועים, קוסמטיקת איפור ומוצרי טיפוח לעור ולגוף הנמכרים בלמעלה מ-130 מדינות ואזורים. היצע המוצרים של קוטי כולל מותגים חזקים כגון אדידס, קלווין קליין, קלואה, דוידוף, מארק ג'ייקובס, OPI, פילוסופיה, פלייבוי, רימל וסאלי הנסן.

למידע נוסף אודות חברת קוטי אנא בקרו באתר החברה www.coty.com.

ראו את ההודעה באינטרנט בשפת המקור: http://www.businesswire.com/news/home/20150623005841/en/

מקור: קוטי בע"מ

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Coty Inc.
קשרי משקיעים
Kevin Monaco, 212-389-6815
תקשורת
Jessica Baltera, 212-389-7584