הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Orange Business Services

Orange Business Services מספקת רשת תקשורת עולמית לחברת צים המובילה בענף הספנות

הרשת האחודה והמשופרת מסייעת לצמצם את העלות הכוללת משום שהיא מופעלת על ידי ספקית עולמית אחת

24/5/2012 10:00
פריז--(BUSINESS WIRE)-- צים (ZIM), אחת מחברות ספנות המכולות הגדולות בעולם, בחרה בחברת Orange Business Services כדי להמשיך ברציונליזציה של רשת MPLS העולמית שלה (global MPLS network).

על פי ההסכם שנחתם למספר שנים, הרשת הערוכה-לעתיד תכלול ניתוב משופר, המשכיות עסקית מובטחת ופתרונות גיבוי, וכן תקשורת אחודה ופלטפורמה מוכנה לשירותים של ענני מיחשוב, כשרמת השירות מעוגנת בהסכמי SLA שהותאמו לאתר.

כחברת ספנות ישראלית מובילה בענף, שמשרדיה שוכנים בחיפה, נעזרת צים ברשת העולמית כדי לתמוך ביותר מ-100 אוניות משא, להוביל יותר מ-2,000,000 מכולות לשנה ולהעסיק 6,000 עובדים שמשרתים נמלים נבחרים ביותר מ-120 מדינות.

"חיפשנו שותפה עסקית אמינה ושקופה בתחום התקשורת, ולא רק ספקית של שירותי רשת" אמר דודי אבני, מנהל המיחשוב הראשי של צים שירותי ספנות משולבים בע"מ. " Orange Business Services נתנה מענה לצורך זה. האסטרטגיה והמערך שלה מאפשרים לנו לקדם את פעילותנו ולהיות בטוחים שיש לנו שותפה נאמנה לאורך כל הדרך, אשר מסוגלת להתאים את עצמה לצרכינו".

ל- Orange Business Servicesרקורד מוכח בענפי הספנות והימייה (shipping and maritime industries), והיא מספקת מגוון רחב של שירותים - ממערכות של תקשורת לוויינים ועד נוכחות מרחוק - לשמונה מתוך עשר החברות המובילות בספנות מכולות ברחבי העולם.

"רשת MPLS העולמית של Orange מספקת יתרונות משמעותיים לצים ותומכת בפעילותה העסקית ברחבי העולם" אמר הלמוט רייזינגר, סגן נשיא בכיר ב- Orange Business Services Europe. "אנו מספקים לצים רשת עולמית עבור האתרים העסקיים הקריטיים, אשר מעניקה תמורה כספית גבוהה יותר ונותנת מענה ליעדי הלקוח תוך צמצום עלויות הניהול של הרשת. הרשת האמינה במיוחד מבטיחה תקשורת מהירה וזמינות גבוהה ביותר של האתרים - יתרונות חשובים עבור חברת ספנות מובילה".

אודות צים שירותי ספנות משולבים בע"מ

צים שירותי ספנות משולבים בע"מ היא אחת החברות המובילות בענף של ספינות המכולה המובילות בעולם. הצי של צים כולל יותר מ-100 ספינות משא מודרניות, וקיבול הובלה כולל של יותר מ-337,000 TEU.

צים מחויבת לספק פתרונות תובלה אמינים וגמישים, על סמך ניסיון שנצבר ביותר מ-66 שנים. צים מעודדת שיתופי פעולה ארוכי טווח עם הלקוחות, ומספקת מגוון של כ-60 שירותים שמותאמים לצרכיהם המיוחדים.

אודות Orange Business Services

Orange Business Services, חטיבה של France Telecom-Orange  שמספקת שירותים לעסקים (B2B), היא מטמיעה עולמית מובילה של פתרונות תקשורת לתאגידים רב לאומיים. עם הרשת הגדולה בעולם לתקשורת קול ונתונים, מגיעה Orange Business Services ל-220 מדינות וטריטוריות, ומציעה תמיכה מקומית ב-166 מתוכן. עם חבילה מקיפה של שירותי תקשורת  - ובכלל זה ענני מיחשוב, ניידות ארגונית, M2M, אבטחה, תקשורת אחודה, ועידות וידאו ופס רחב - מספקת Orange Business Services את חוויית הלקוח הטובה בתחומה בזירה העולמית.

אלפי לקוחות ארגוניים ו-1.4 מיליון משתמשים בתקשורת נתונים במכשירים ניידים, נסמכים על הפלטפורמה הבינלאומית של Orange Business Services לתקשורת ופעילות עסקית. Orange Business Services זכתה ארבע פעמים בתואר Best Global Operator במסגרת World Communication Awards. פרטים נוספים באתר האינטרנט שבכתובת www.orange-business.com.

France Telecom-Orange היא אחת ממפעילות הטלקום המובילות בעולם, עם 172,000 עובדים ברחבי העולם ומכירות בהיקף של 10.9 מיליארד אירו בשלושה החודשים הראשונים של שנת 2012. Orange הוא המותג היחיד של הקבוצה לשירותי אינטרנט, טלוויזיה ומכשירים ניידים, במרבית המדינות שבהן פועלת הקבוצה. המניות של חברת France Telecom (NYSE:FTE) נסחרות בבורסות Euronext Paris (compartment A) ו-New York Stock Exchange.

המונח Orange ושאר השמות של המוצרים או השירותים של Orange שנזכרים בהודעה זו, הם סימני מסחר של Orange Brand Services Limited, Orange France או France Telecom.

המקור: Orange Business Services
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Orange Business Services,
אליזבת מיירי, +1 212 251 2086
elizabeth.mayeri@orange.com
או
Orange
אלואיז רותנבילר, +33 1 44 44 93 93
service.presse@orange.com