הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
LeWeb

הוכרזו העולים לגמר בתחרות הסטראט אפ LeWeb’14 Paris

9-11 בדצמבר 2014 ב- Les Docks de Paris

11/11/2014 12:00
פריז— LeWeb'14 Paris הודיעו היום על 19 העולים לגמר בתחרות הסטארט אפ בעלת השם העולמי.

11 עולים לגמר נבחרו מתוך מספר שיא של 1000 פרויקטים שהוגשו לתחרות. בנוסף, שבעה עולים לגמר הם מבין הזוכים בסבב LeWeb סטארט אפ הראשון שעבר בברלין, שטוקהולם, פריז ובברצלונה. העולה לגמר ה-19 במספר היא הזוכה ב- Lady Pitch Night השנתי הרביעי, שנערך על ידי שותפי LeWeb, Girls in Tech.

תחרות הסטארט אפ LeWeb מספקת למתחרים במה בינלאומית להצגת הפרויקטים שלהם ב- LeWeb’14 Paris ב-10 בדצמבר. שלושת הפרויקטים הזוכים יזכו בהזדמנות להציג את יוזמות הסטארט אפ שלהם בפני מומחי אינטרנט, משקיעי אנג'ל ויועצי הון סיכון מעל הבמה המרכזית של LeWeb’14 Paris ב-11 בדצמבר.

CrowEmotion (בריטניה): טכנולוגיית קידוד פנים מבוססת ענן המאפשרת מדידת רגשות בכל זמן, בכל מקום ופשטות בעזרת המצלמה הפרטית שלך.

NinjaMock   (דנמרק): עוזרים לאנשים יצירתיים לפתח את אפילקציות המובייל ואת דפי האינטרנט שלהם. הודות לאפשרויות מובנות של שיתוף ושל עבודה הדדית, קל לשתף, לבחון ולפתח בשיתוף פעולה עם כל הנוגעים בדבר.

Kappo.bike   (צ'ילי): מציעים תובנות וניתוחים של מסלולי נסיעה של רוכבי אופניים עירוניים כדי לעזור לערים להחליט החלטות מושכלות בעת תכנון תשתיות אופניים. הנתונים נאספים ממשחק מובייל חברתי.

Runform (סלובקיה): אפליקציית אייפון העוזרת לרצים לרוץ ביעילות גדולה יותר וללא כאב או פציעות.

ÖdeAl (טורקיה): פתרון עסקי מלא בעל מודולת תשלום, כלי לניהול צרכנים נאמנים ומערכת דיווח לעסקים או למוכרים פרטיים המבקשים לפתח את העסק שלהם. ניתן להשתמש באפליקציה כארנק מובייל או כנקודת מכירה דיגיטלית.

Aircall   (צרפת): מאפשרת לחברות ליצור את מספרי הטלפון שלהם באשר הם ולטפל בשיחות בכל מקום על המכשירים הקיימים שבידי האנשים.

Proxy 42   (ארצות הברית): פיתחו את father.io – משחק גדול ורב משתתפים בו כל אחד הוא דמות של יורה, משחק ההופך את העולם האמיתי למשחק וידאו.

Pilo (צרפת): פותרים את בעיית הבטריה, Pilo.cool בנו בטרייה AA הנטענת על ידי תנועה. הבטריה עמידה, סביבתית וזולה.

Noki (אוסטריה): מנעול הדלת החכם הראשון שיוצר עבור Eurozone בעל קישוריות אינטרנט שוטפת.

Styla (גרמניה): מביאים את אסתטיקת דפוס המגזין להצגת כתבות און ליין. הם מחליפים את המעצבים הגרפיים של המגזינים באלגוריתמים בלבד כך שהמשתמש יכול ליצור מגזין יפייפה בשניות.

Jukedeck (בריטניה): משתמשים באלגוריתמים כדי ליצור מוזיקה במחיר ידידותי, חופשייה מזכויות יוצרים ובכמויות בלתי מוגבלות. המשתמשים יכולים ליצור פסקול בלחיצת כפתור.

Cuciniale (ברלין): אפליקציה זו מזהה בעזרת חיישנים תכונות מפתח של מזון – גודל, משקל, אחוזי שומן, תכולת מים, אחוז החלבונים – ולשנות את ספירת הקלוריות ואת זמן הבישול בהתאם.

local.app (ברלין): אפליקציה זו מתאימה עצמה אוטומטית למיקום נוכחי, הופכת עצמה ל'אפליקציה מקומית' המותאמת כולה למיקום המסוים. אין כל צורך בסריקה או בהורדה.

NaturalCycles (פריז): מתמחים בהפצת ובביצועי פרסומות למוצרי טיפוח לעור ברחבי האינטרנט, כאשר מטרתם המוצהרת היא למרב את הכנסות המפרסם ולייעל את ההחזר על השקעות בפרסום.

Fitle (פריז): מאפשרת למצוא את הבגדים המתאימים ובמידה הנכונה בחנויות און ליין. ל-Fitle גישה בזמן אמת למסדי הנתונים של מותגים שותפים ואפשרות ליצור גרסאות תלת מימד מדוייקות של פרטי לבוש בהתבסס על המימדים, הגודל והחומר שלהם.

Playgiga (ברצלונה): מציעים טכנולוגיה חדשה ועוצמתית לאספקת משחקי וידאו מהענן באיכות גבוהה ובגרפיקה עשירה.

Trip4Real (ברצלונה): זהו שוק און ליין המאפשר למטיילים המבקרים בספרד להשתתף באירועים אותם עורכים תושבים מקומיים.

EasySize (דנמרק): מציעים שירות לייעול הדרך בה חנויות הלבשה און ליין רואות תרשימי מידות. כבר היום הם מספקים את התמיכה המאד נחוצה לקביעת המידה הנכונה לקניות און ליין.

www.leweb.co

המקור: LeWeb

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141110005855/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
LeWeb
Sibylle de Villeneuve, Tel:+33(0)6.45.29.58.57
press@leweb.co/sibylle@leweb.co