הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Swarovski

ויקטוריה סיקרט וסברובסקי זהרו בהופעת הבכורה שלהם בלונדון

4/12/2014 10:10
לונדון—(BUSINESS WIRE)--סברובסקי, החברה המוביל בעולם לחיתוך קריסטלים ותכשיטי אופנה, שבעת רצון מהצלחת תצוגת האופנה המהוללת של ויקטוריה סיקרט, שנערכה השנה בפעם הראשונה בלונדון והייתה הצלחה גדולה. האירוע הנוצץ למוזמנים בלבד, שסימן את השנה השנים-עשר של השותפות מעוררת ההשראה בין ויקטוריה סיקרט לסברובסקי, התקיים במרכז הכנסים בארל קורט ב-2 בדצמבר 2014.

במשך כמעט 120 שנים שימשה חברת סברובסקי השראה לכישרונות יצירתיים מעולם האופנה, התכשיטים, האבזרים, עיצוב הפנים והתאורה הודות לחידושי הקריסטל המבריקים שלה. היא מבקשת להרחיב את גבולות היצירתיות ולהביא את הזוהר הנוצץ של הקריסטל למעצבים ולצרכנים כאחד. החל משנת 2002 סיפקה חברת סברובסקי באופן בלעדי קריסטלים מסנוורים לקישוט התלבושות והתכשיטים של האירועים הזוהרים ביותר בעולם האופנה, לרבות תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט. בחגיגת מסלול יצירתית זו נפגשים ההלבשה התחתונה ואופנה כשהדוגמניות היפות בעולם – הידועות כמלאכיות ויקטוריה – מותירות אחריהן שובל של זוהר על המסלול.

נשף שחור לבן

בשנת 2014 היה נושא תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט, כמו גם זה של המסיבה המפוארת שאחריה, בהשראת הנשף שחור לבן, נשף מסכות אגדי בהנחיית טרומן קפוטה משנת 1966. פעם נוספת הוסיפה סברובסקי זוהר נוצץ לקולקציית התצוגה, והשלימה את מראה הדוגמניות עם תכשיטים יפיפיים שהושאלו מארכיון החברה. התוצאה הייתה תצוגת האופנה המבריקה ביותר שהייתה אי פעם.

קסם מהאגדות

בפרט חלק האגדות בתצוגת האופנה היה חגיגה מסחררת של מורשת ויקטוריה סיקרט שהציג את כנפי המלאך עוצרי הנשימה, מראה שנוצר באופן בלעדי עבור סברובסקי. עם כנפיים גדולות יותר, וקישוטי קריסטלים רבים יותר (מעל 150,000) מכל תלבושת אחרת בהיסטוריה של התצוגה, תלבושת האגדות עוצבה על ידי סרקן קורה, הכוכב העולה בעולם האופנה הפריזאי.

הדוגמנית הבריטית בת ה-27, לילי דונלדסון, שהתפרסמה בקמפיין שעשתה עם בורברי ועם גוצ'י ובתמונות השער שלה בכתבי עת מובילים דוגמת ווג, הפיחה חיים בפנטזיה המעוצבת למשעי. 

תצוגה מרהיבה

חברת סברובסקי הוסיפה ברק קריסטלים מסנוור לנושאי התצוגה שהופיעו בתצוגה עד כה, כגון: המלאך המוזהב, מראה מפואר הכולל רקמה מעודנת, חרוזים וקריסטלים; נערת חלומות, נערת פין-אפ זוהרת של שנות החמישים ומראה בודוואר מהודר; הרפתקאה חריפה, שהציגו תלבושות צבעוניות אתניות ובהשראה צוענית; וורוד אורבני –דמיינו את ריהאנה פוגשת את קארה דלווין – שהביא מראה שונה ומרענן לפני סיום התצוגה הגדול והזוהר של נשף המלאך בשחור ולבן.

מוניקה מיטרו, סגנית נשיאה בכירה במחלקת תקשורת ואירועי מותג בוויקטוריה סיקרט, אמרה: "שמחנו מאד לשתף פעולה עם סברובסקי בתצוגת 2014 של ויקטוריה סיקרט. הקריסטלים שלהם מוסיפים ברק וזוהר ייחודיים לקולקציה שלנו. זה הישג שרק סברובסקי מסוגלים לו."

מרקוס לאנגס-סברובסקי, חבר מועצת המנהלים בסברובסקי, אמר: "אנו גאים מאוד בשותפות בת שנים-עשר השנים עם ויקטוריה סיקרט ומקדמים בברכה את תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט בפעם הראשונה בלונדון. לאורך שיתוף הפעולה שלנו עבדנו יחד כדי לשמח את הקהל על ידי הארת המסלול בעזרת שימוש חדשני ויצירתי בקריסטלים על תלבושות שהן בין המורכבות והמרהיבות בעולם. בנוסף, סברובסקי מספקת לצרכני ויקטוריה סיקרט קולקציה מדהימה וזוהרת."

הקולקציה של ויקטוריה סיקרט ובושם במהדורה מוגבלת

הקולקציה האקסקלוסיבית ביותר של ויקטוריה סיקרט זמינה בחנויות ויקטוריה סיקרט ובאתר VictoriasSecret.com. הסגנונות האולטרה-נשיים והנצחיים של הקולקציה נוצרים באמצעות שילובים עדינים של תחרה ובדים משובחים מקושטים בקריסטלים של סברובסקי. בהשראת אופנה פריזאית איקונית, זהו הומאז' למורשת הפיתוי של המותג. המחירים נעים מ-78$ ל-1,500$.  בהולידיי תתקיים ההשקה של הבושם Heavenly Luxe Edition – מהדורה מוגבלת של בושם בעל טונים מעודנים של מושק לבן, עץ אלגום, וניל ופרחי אדמונית לבנים. לבקבוק האלגנטי כנפיים משובצת קריסטלים והוא מוצג בקופסת מזכרת מיוחדת, ומחירה לצרכן 250$ עבור 1.7 אונקיה. מוצרי קריסטלים אקסקלוסיביים אחרים כוללים את קישוט כנפי המלאך המהממים (98$), ושרשרת כנפי מלאך (78$) שנעשו עם קריסטלים של סברובסקי והוצגו על המסלול.

עיצוב חדשני

תצוגת 2014 הגיעה זמן לא רב לאחר האירוע של השנה שעברה, שהיה תצוגה פורצת דרך שהציגה את התלבושת הראשונה אי פעם שהודפסה במדפסת תלת מימד בהיסטוריה של התצוגה. תלבושת מלאך השלג הקורנת, שלבשה מלאכית ויקטוריה סיקרט לינדזי אלינגסון, הורכבה מכנפי פתיתי שלג שקופים שנצנצו עם אלפי קריסטלים.

תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט תשודר השנה ברשת CBS ב-22:00 EST ביום שלישי, ה-9 בדצמבר, 2014.

לצפייה בכל התלבושות המרהיבות מתצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2014  ראו:

http://assignments.gettyimages.com/mm/nicePath/gyipa_public?nav=pr254693518

חברת סברובסקי מספקת מערך מוצרים מגוון של איכות ללא תחרות, אומנות, ויצירתיות שהם מעבר לייצור קריסטלים. חברת סברובסקי, שנוסדה בשנת 1895 באוסטריה, מייצרת ומשווקת קריסטלים באיכות גבוהה, אבני חן אמיתיות וכן אבנים מיוצרות, ומוצרים מוגמרים כגון תכשיטים, אבזרים ותאורה. בנוסף, עולמות הקריסטל של סברובסקי הוקם כמקום ייחודי המוקדש להצגה לראווה של פרשנויות אמנותיות של קריסטלים. סברובסקי-בידור משתפים פעולה עם שותפים בתעשייה וכישרונות יוצאי דופן  כדי לייצר סרטים עלילתיים בינלאומיים, ואילו קרן סברובסקי תומכת ביצירתיות ותרבות, מקדמת רווחה, ומגנה על משאבים טבעיים. לחברה, המנוהלת כיום על ידי הדור החמישי במשפחת סברובסקי, יש כיום פריסה עסקית עולמית עם  כ-2,480 חנויות בכ-170 מדינות, מעל ל-24,000 עובדים, והכנסות של כ-2.33 מיליארד יורו ב-2013. יחד עם חברות אחות שלה, סברובסקי אופטיק (התקנים אופטיים) ו-Tyrolit (מירוק), עסקי קריסטל סברובסקי מהווים את קבוצת סברובסקי. בשנת 2013 הכניסה הקבוצה 3.02 מיליארד יורו והעסיקה יותר מ-30,000 אנשים.

אודות ויקטוריה סיקרט

ויקטוריה סיקרט היא קמעונאית המומחיות המובילה של מוצרי הלבשה תחתונה ויופי, השולטת בתחומה בעזרת קולקציות בהשראת אופנה מודרנית, בשמי יוקרה וקוסמטיקה, דוגמניות-על ותצוגות האופנה המפורסמות בעולם. עסק של מותגים במהדורות מוגבלות (סימול: LTD), עם יותר מ-1000 חנויות הלבשה תחתונה של ויקטוריה סיקרט, הקטלוג והאתר VictoriasSecret.com מאפשרים ללקוחות לרכוש את מוצרי המותג כל מקום, בכל עת ומכל אתר.


מקור: Swarovski

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה

לילי דונלדסון במראה האגדות של סברובסקי בתצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט לשנת

2014 (תמונה: Business Wire)


לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141202006998/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
למידע וחומר יחצני נוסף
Swarovski
Alexandria Nahlous, Mobile: +1-401-316-9064
Alexandria.Nahlous@Swarovski.com
או
Swarovski International PR
Verena Koetzle, +43-5224-5001448
verena.koetzle@swarovski.com
WWW.SWAROVSKI.COM/CRYSTALS