הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES מחליפה את שמה של החברה הבת ASTRA Broadband Services ל- SES Broadband Services

1/3/2012 03:10
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הכריזה היום על החלפת שמה של החברה הבת לאינטרנט בתקשורת לוויין ASTRA Broadband Services ל- SES Broadband Services. שמו של השירות המצליח לאינטרנט בתקשורת לוויין ASTRA2Connect  יהיה מעתה SES Broadband. השמות החדשים תואמים לזהות הארגונית החדשה של  SESולשימוש העקבי בשם SES בכל החברות. חברת SES Broadband Services מספקת אינטרנט מהיר גישה מהירה לאינטרנט, בפס רחב ובתקשורת לוויין, ללקוחות פרטיים, חברות עסקיות וקהילות.

פטריק ביואר, מנהל חברת SES Broadband Services, מסר כי "ההשקעה בצי הלוויינים של SES הניחה את היסודות לצמיחה עתידית. הזהות הארגונית החדשה תומכת ביעדים השאפתניים של SES. יעדים אלה כוללים היצע שירותים מאוחד ללקוחות בכל רחבי העולם. הודות למינוף הנוכחות העולמית של SES והגישה לכל צי הלוויינים שלה, אנו משוכנעים כי השמות החדשים יחזקו את מעמדנו בשוק ויתרמו להרחבת הפעילות שלנו באזורים חדשים ומלהיבים".

חברת SES Broadband החלה לפעול בשנת 2007 וכיום היא מפעילה את הרשת הגדולה באירופה לאינטרנט בתקשורת לוויין, עם יותר מ-80,000 מנויים. השירותים משווקים באמצעות שותפי הפצה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, והם מציעים אפשרויות ייחודיות ללקוחות פרטיים, חברות עסקיות וקהילות שזקוקים לגישה עצמאית לאינטרנט בכל תשתית קרקעית. מבחינה טכנית מוצע השירות באמצעות כל צי הלוויינים של SES, עם תמיכה בתוכנית Triple Play שמשלבת בין גישה לאינטרנט בפס רחב, טלפוניה בטכנולוגיית VoIP (Voice over IP) וקליטה של שידורי טלוויזיה.

חברת SES תציג את שירותי הגישה לאינטרנט בפס רחב ב-CeBIT, התערוכה לטכנולוגיות מיחשוב ותקשורת אשר תיערך בהאנובר, מ-6 עד 10 במרס 2012, בדוכן של BITKOM Broadband World באולם 13.

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תצלומים וסרטונים אפשר למצוא בכתובת: http://www.ses.com/4245221/library

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 50 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com