הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
CT Fertility

הנחה קבוצתית של עד 25% בשירותי הפריה חוץ גופית ופונדקאות בארה"ב

לקראת כנס הפונדקאות והפריון הגדול שיתקיים במרכז הגאה בתל אביב בין ה-13 ל 15- לחודש, מכריזה CT Fertility, אחת ממרפאות הפריון המובילות בעולם, על תכנית הנחות קבוצתית ומהפכנית ללקוחות ישראלים המעוניינים בשירותי הפריה חוץ גופית ופונדקאות בארה"ב. במסגרת התכנית החדשה ייהנו הלקוחות מהנחות של 10-25% בשירותים השונים

6/2/2014 12:00
 

 

CT Fertility, אחת ממרפאות הפריון המובילות בעולם בראשותו של ד"ר מייקל דויל, מכריזה על תכנית הנחות קבוצתית מדורגת, המוצעת החל מהחודש להורים מיועדים המעוניינים בשירותי הפריה חוץ גופית, וצפויה להוזיל את עלויות ההליך בעשרות אחוזים.

כפי שדווח ״בתוכנית חסכון״ בערוץ 2 בחמישי לפברואר, במסגרת התכנית המהפכנית, אשר תוצג בפירוט בכנס הפונדקאות והפריון שיתקיים במרכז הגאה בגן מאיר בתל אביב בין ה-13 ל-15 בפברואר, תפתח קבוצה של הורים מיועדים מדי רבעון אשר תזכה את חבריה בהנחות משמעותיות בשירותי הפריון והפונדקאות. את התכנית יזמה CT Fertility במטרה לענות על דרישות של למעלה מ-70 הלקוחות הישראלים שכבר הפכו להורים באמצעות שירותי הפריון של CT Fertility בשנים האחרונות.

 לקוחות ישראלים שיצטרפו לקבוצה יוכלו לחסוך בין 10% ל-25% מעלות טיפולי ההפריה בקליניקה. בנוסף, סוכנויות פונדקאות נבחרות אשר עימן תעבוד CT Fertility יעניקו הנחות בסדר גודל דומה.  

 "המטרה שלנו היא לספק כל טיפול פשוט או מורכב אותו תצטרכו, בצורה האישית והפרטית ביותר. אנו מבינים את המשמעות הרפואית, רגשית והכלכלית של בעיות פוריות, ואנו כאן על מנת לעזור", מסר ד"ר דויל.

 ההנחה שתינתן תהיה תלויה בגודל הקבוצה: לקבוצה של לפחות 3 לקוחות תוענק הנחה של 10%; לפחות 5 לקוחות בקבוצה יזכו ל-15% הנחה; לפחות 7 לקוחות ל 20% הנחה; ו-9 לקוחות ומעלה ייהנו מהנחה של 25%. לאור העובדה ששלושה זוגות כבר נרשמו לתוכנית, הנחה של 10% כבר מובטחת לכל המצטרפים הבאים. כמו כן, לקוחות חדשים שיירשמו עד לסיום הכנס במרכז הגאה, יזכו להנחה נוספת של 1,000$.

 בנוסף להנחות המשמעותיות, חברי הקבוצה יהיו זכאים להכנה קבוצתית להליך הפונדקאות, הכנה ללידה ותמיכה לאחר הלידה.

 ההנחות על מחירי המרפאה תהיינה אפשריות כתוצאה מהתייעלות ההליך מול הקליניקה, כולל רכישת תרופות משותפת לחברי הקבוצה ומינויו של נציג ישראלי לקליניקה, אלון טבק אבירם. טבק אבירם, אשר הפך בעצמו לאב לשלושה ילדים שנולדו באמצעות שירותי הפריון של המרפאה, ילווה את ההורים שבדרך לכל אורך התהליך מרגע חתימת החוזה ועד לחזרה ארצה עם התינוקות. "כמי שעבר את התהליך מספר פעמים ומכיר מקרוב את כובד העלויות הכרוכות במסלול פונדקאות, אני רואה בתוכנית ההנחות הקבוצתית מהפכה של ממש שנועדה להקל באופן משמעותי על הורים מיועדים ותאפשר לרבים נוספים לממש את חלום ההורות שלהם״.

 באחרונה הסתיים מאבק ארוך שנים של טבק אבירם ובן זוגו, לאחר שבית המשפט הגבוה לצדק קיבל את עתירתם לרשום את שניהם במרשם האוכלוסין המתנהל על ידי משרד הפנים כאבות לילדים שנולדו להם באמצעות הפריה חוץ גופית בקליניקה CT Fertility ופונדקאות. לאור חשיבות המקרה, הורחב ההרכב שדן בעתירה ל-7 שופטים והפסיקה התקדימית התקבלה ברוב של חמישה שופטים לאחר שטבק אבירם ובן זוגו נרשמו בתעודת הלידה כהורי הילדים, כנהוג במדינת קונטיקט בארה"ב, שם ממוקמת מרפאת CT Fertility.


 כזכור, כתוצאה של סגירת מסלולי פונדקאות ופריון בהודו ובתאילנד, ישראלים רבים נותרו מאוכזבים וללא פתרון ממשי באופק. התכנית החדשה של CT Fertility הופכת את חלום ההורות לאפשרי, בטוח ובר השגה ליותר אנשים מתמיד.

 על סי.טי פרטיליטי

מרפאת הפריון CT Fertility הוקמה ב 1991- על ידי ד"ר מייקל דויל ומתמחה ברפואת פריון, בתרומת ביציות ובפונדקאות. המרפאה ממוקמת בעיר ברידג'פורט, קונטיקט ,במרחק של שעה נסיעה מהעיר ניו יורק.

מעל 5000 ילדים הגיעו לעולם באמצעות המרפאה עד היום עבור לקוחות מ 30- ארצות, זוגות סטרייטים וגייז.

המרפאה מספקת שירותי תרומת ביצית על ידי תורמות נבחרות ואיכותיות הנבדקות ומאושרות על ידי ד"ר דויל בעצמו. המרפאה מציעה מספר מסלולים לקבלת תרומת ביצית וביצוע החזרות עוברים לפי צרכי הלקוח.

 המרפאה בעלת ניסיון רב במיוחד בעבודה עם זוגות גייז ישראלים. מעל 70 זוגות בארץ כבר הביאו ילדים לעולם בעזרת CT Fertility.

 על רופא הקליניקה, ד"ר מייקל ב. דויל

ד"ר מייקל ב. דויל הנו מייסד מרפאת CT Fertility ומנהלה משנת 1991. ד"ר דויל הוא מומחה ברפואת אנדוקרינולוגיה של פריון מטעם אוניברסיטת ייל. נבחר שנה שישית ברציפות כרופא המוביל ברפואת אנדוקרינולוגיה של פריון באזור ניו יורק- רבתי ובמחוז פיירפילד, קונטיקט.

בין תחומי המומחיות והמחקר שלו נמצאים התחומים : תרומת ביצית, ניתוחי מיקרו, טיפול בבעיות פריון ,IVF פונדקאות, הפרייה חוץ גופית של הגבר ועוד.

 לפרטים מלאים כולל טבלאות מחירים ראו את המסמך הבא.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אלון טבק אבירם,
נציג CT Fertility בישראל
טלפון 054-4307077
alon.tabak@ctfertility.com