הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
JDR CABLE Systems

חברת JDR CABLE Systems זכתה בפרס Queen's Award for Enterperise

ליטלפורט, אנגליה--(BUSINESS WIRE)--חברת JDR Cable Systems נכללה ברשימת החברות שיזכו בפרס היוקרתי Queen's Award for Enterprise לשנת 2010. הפרס המיוחד מוענק לחברה כהוקרה על הצלחתה בתחום של הסחר הבינלאומי בתקופה המתחילה באפריל 2006 ומסתיימת במרס 2009. ראש הממשלה המליץ על הענקת הפרס וההמלצה אושרה על ידי הוד מעלתה מלכת אנגליה.

25/4/2010 08:30
בחמש השנים האחרונות ביצעה JDR השקעות משמעותיות בעובדים חדשים, מתקנים וציוד לייצור של מחברים טבוריים תת ימיים וכבלי כוח עבור פרויקטים של נפט וגז ברחבי העולם. מתקני הפקה חדשים, שהוקמו במזחים של מים עמוקים בסטהיפ שבתאילנד ובהרטלפול שבאנגליה, אפשרו לחברה לספק מערכות מורכבות למגוון רחב של פרויקטים ימיים. מרכזי שירות ביוסטון שבטקסס ובברגן שבנורבגיה תרמו ליכולות השירות של החברה. המפעל בליטלפורט שבבריטניה מספק ערכות מלאות של מחברים טבוריים וכבלים לבקרה על העבודה השוטפת למרבית הפרויקטים של נפט וגז במים עמוקים ברחבי העולם. ביולי 2009 פתחה החברה את המפעל בהרטלפול, שהוקם במיוחד למטרה זו, וכבר הספיקה להתרחב למבנים סמוכים ולהוסיף מכונות ייצור גדולות יותר כדי לשרת את השוק הצומח של אנרגיה ימית מתחדשת.
פטריק פילן, המנהל הכללי (Managing Director) של חברת JDR Cable Systems, מסר כי "הפרס היוקרתי מציב את החברה בין העסקים המצליחים ביותר בבריטניה. הוא משקף את העבודה הקשה והמחויבות של המנהלים והעובדים כאחד, וכולנו גאים מאוד בהישג".
פילן הוסיף כי "הזכייה בפרס Queen's Award for Enterprise ממחישה היטב את היתרונות שאנו מציעים במגזרי השוק העיקריים שבהם אנו פועלים. באמצעות חידושים ושיפורים מתמשכים, בכל ההיבטים של פעילותנו, נוסיף לבסס את מעמדנו המוביל בשוק".
-סוף-
אודות חברת JDR Cable Systems
חברת JDR היא ספקית מובילה של כבלי כוח תת ימיים, סטטיים ודינמיים, אשר מתוכננים ומיוצרים במיוחד, מערכות טבוריות וכבלים ימיים למגוון רחב של יישומים במגזר של הנפט והגז, בענף של האנרגיה הימית המתחדשת ובשוקי הסיסמוגרפיה וההגנה.
אודות פרסי Queen's Award
פרסי Queen's Award for Enterprise הם פרסים יוקרתיים ביותר שמוענקים על הישגים עסקיים יוצאי דופן בתחומי החדשנות, הסחר הבינלאומי ופיתוח הקיימות. אלה הפרסים הרשמיים הגבוהים ביותר שמוענקים לעסקים בבריטניה.
כדי לזכות בפרס Queen's Award for Enterprise בקטגוריה של סחר בינלאומי נדרשת החברה להוכיח גידול משמעותי ובר-קיימא ברווחים מיצוא במשך שלוש תקופות רצופות של 12 חודשים, ברמה חריגה ביחס למוצרים ולשירותים שבהם מדובר וביחס לגודלו של הארגון. הפרסים מוענקים מדי שנה על ידי ראש המדינה השולט, ביום הולדתו. יום הולדתה של המלכה אליזבט השנייה חל ב-21 באפריל.
גלריה של תמונות/מולטימדיה בכתובת
 http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6261819&lang=en
המקור: חברת JDR Cable Systems
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת JDR Cable Systems
סו סטייסי, + 44 (0) 1353 865803
Sue.Stacey@jdrcables.com
או
פטריק פילן, +44 (0) 1353 860 022
מנהל כללי
Patrick.phelan@jdrcables.com