הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Datto

חברת Datto® רוכשת את Backupify כדי ליצור את פלטורמת הגנת הנתונים המקיפה הראשונה

טכנולוגיות החברות המשולבות יגנו על נתוני כשני מיליון לקוחות עסקיים ומעל ל-8000 שותפים עם מעל ל-100 פטה בייט של נתוני ענן ברחבי העולם

14/12/2014 11:40
נורווק, קונטיקט—(BUSINESS WIRE)--Datto, החברה העולמית המועדפת לגיבוי מבוסס-ענן היברידי, פתרונות התאוששות מאסון (BDR) והמשכיות עסקית, הודיעה היום על רכישת Backupify, הספקית המובילה של פתרונות גיבוי והתאוששות ענן לענן לאפליקציות תוכנה כשירות (SaaS). הרכישה תיצור את הפלטפורמה המקיפה הראשונה להגנת נתונים עסקיים ללא תלות במקום אחסונם. תנאי העסקה לא פורסמו.

Datto וBackupify- פתרו את הבעיה שמרבית ספקיות שירותי ההתאוששות מאסון והגיבוי המסורתיות לא פתרו, והיא שכל התוכניות להגנת נתונים חייבות להיות נזילות ממש כמו המידע הזורם פנימה והחוצה מן חברות המסתמכות עליהם. כשעוד ועוד נתונים קריטיים ממשיכים לעבור לסביבת ענן, חברות ידרשו יותר גיוון בעת קבלת ההחלטה על איזה עומסי עבודה להגן ואיפה. כתוצאה מכך, Datto ו-Backupify מציעות כעת את האפשרויות המקיפות ביותר לגיבוי, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית עבור חברות מכל הגדלים, החל מקטנים ועד לעסקים בגודל בינוני וארגונים גדולים.

"בתקופה בה נתונים מאוחסנים וזורמים בחופשיות מהשרתים ומהמערכות הנייחות אל סביבות וירטואליות וסביבות ענן של צד שלישי, ההגנה על הנתונים וההתאוששות מקבלת משמעות חדשה לגמרי", אמר אוסטין מקצ'ורד, מייסד ומנכ"ל Datto. "Backupify מספקת פתרונות חובה לחברות המפקידות את הנתונים שלהם ביישומי SaaS, והצוות שלנו יעזור להשלים את החזון של יצירת פלטפורמת הגנת נתונים מקיפה שמשתרעת על פני האקו-מערכת הדיגיטלית של החברה כולה, כמו גם להתרחב לשווקים גלובליים חדשים, ובכלל זה אירופה, אסיה ואמריקה הלטינית."

שילוב הכוחות של Datto ו-Backupify יאיץ באופן דרמטי את אסטרטגיית הליבה המשולבת של החברות לאספקת פלטפורמה להגנה על נתונים עסקיים - בין אם הם מאוחסנים בשרתים מקומיים, בענן או ביישומי SaaS. הפלטפורמה החדשה תספק שירותים חדשים ללקוחותינו על-ידי הצעת התאוששות מיידית והגנה על נתונים לנוכח כל אסון או כשל IT, וגם תרחיב את מודל שירות הלקוחות 24/7/365 של Datto. מעבר להרחבה זו של תמיכה ופונקציונליות, הלקוחות ושותפי Datto ו-Backupify ימשיכו להינות מאותה רמת השירות לה הם רגילים במכירות שלהם, ניהול החשבון וצוותי התמיכה, ושותפים ירוויחו חשיפה לבסיס לקוחות רחב יותר.

ד"ר סטיב הרוד, מנהל בכיר ב- General Catalyst Partnersוחבר מועצת המנהלים ב-Datto, אמר: "התאוששות היברידית מאסון ענן והגנה על נתונים היא אחת מיוזמות הטכנולוגיה המהפכניות ביותר של הארגון, וסוללת את הדרך לשילוב ענן היברידי בתוך החברות. Datto עומדת בחזית העשייה ורכישת Backupify רק מחזקת עוד יותר את ארכיטקטורת הטכנולוגיה החדשנית והגישה מבוססת הענן של Datto."

"עד היום לא הייתה לשוק פלטפורמת הענן דרך לכסות באופן מלא על הגנת הנתונים ברחבי הנוף הדיגיטלי. נקודות החוזק של Datto ו-Backupify בתחום זה משלימות אחת את השנייה להפליא", אמר רוב מאי, מנכ"ל Backupify. "התברר לנו שהדרך הטובה ביותר להגן על הנתונים העסקיים של העולם ולשמור על חברות מתפקדות בכל מצב, היה לאחד כוחות כדי לבנות פלטפורמת הגנת נתונים מקיפה, ואנחנו מקווים להביא אותה בפני בסיס הלקוחות והשותפים המשולב שלנו ברחבי העולם."

אודות Backupify

Backupify היא הספקית המובילה של פתרונות גיבוי והתאוששות ענן לענן ליישומי תוכנה כשירות (SaaS). עם יותר מ-2 מיליון לקוחות עסקיים וכמעט 4 פטה-בייט של נתונים מנוהלים, Backupify היא פתרון הגנת הנתונים האוטומטית הגדולה ביותר לשירותים המקוונים הפופולריים ביותר לרבות  Salesforce, Google Apps, Smartsheet, פייסבוק, טוויטר ועוד. Backupify מבטיחה כי חברות ברחבי העולם, החל מחברות Fortune 500 ועד לעסקים קטנים, יכולות לגשת ולשלוט בנתונים שהן מפקידות במערכות אלה ומונעת אובדן נתונים לנוכח איומים חיצוניים, שגיאות משתמש או כשל שירות. Backupify נוסדה בשנת 2008 והיא יושבת בקיימברידג', מסצ'וסטס. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו ב: datto.com/backupify, הירשמו לבלוג Backupify או עקבו אחר Backupify בטוויטר.

אודות Datto

Datto היא החברה העולמית המועדפת לגיבוי מבוסס-ענן היברידי, פתרונות התאוששות מאסון (BDR) והמשכיות עסקית, הזמינים בפלטפורמות פיזיות כמו גם ווירטואליות. הטכנולוגיות הקנייניות של Datto מאפשרות וירטואליזציה מקומית וחיצונית מיידית, כדי להבטיח שחזור מערכות מהיר ומלא ל-8,000 שותפיה ברחבי העולם, עם שירות תמיכה טכנית 24/7/365. אחסון הענן מבוסס הזמן של החברה מבטיח לשותפים חיובי שירותי ענן מוסדרים, כלל שהוא ראשון במעלה בתעשייה. Datto מאחסנת מעל ל-100 פטה-בייט של נתוני ענן ברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף בקרו ב- datto.com,  עקבו אחר @DattoBackup בטוויטר או התחברו אלינו ב- LinkedIn.

המקור: Datto

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141211005022/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Datto
Camille Currie, 203-529-4949 ext. 579
ccurrie@datto.com
or
Metis Communications
Melissa Cohen, 617-236-0500
datto@metiscomm.com