הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NIKE

חברת NIKE תיפרד מהמותגים Cole Haan ו- Umbroותתמקד בהאצת הצמיחה במותג NIKE ובמותגי הספורט המשלימים

ביוורטון, אורגון --(BUSINESS WIRE)-- חברת NIKE ((NYSE:NKE הודיעה היום על כוונתה להיפרד משני מותגים מסונפים שנמצאים בבעלותה המלאה - Cole Haan ו- Umbro- על מנת לחדד את התמקדותה במותגים NIKE, Jordan, Converse ו-Hurley.

3/6/2012 10:30
"אנו מזהים הזדמנות עצומה להאיץ את הצמיחה ולהגדיל את הרווחיות ברחבי העולם באמצעות אספקה רציפה של חידושים מעוררי השראה לצרכנים במסגרת המותג NIKE" אמר מרק פרקר, הנשיא והמנכ"ל של חברת NIKE. "אנו מזהים פוטנציאל משמעותי גם במותגים Jordan, Converse ו-Hurley, אשר נהנים מקשרים מיוחדים עם הצרכנים ומשלימים את המותג NIKE".

"הפרידה מהמותגים Cole Haan ו- Umbroתסייע לנו למקד את המשאבים בהזדמנויות הצמיחה המבטיחות ביותר עבור NIKE, ולהבטיח צמיחה רווחית ובת קיימא לבעלי המניות"*.

המותג Cole Haan, אשר מתמחה בנעלי עור ותיקים בסגנון קז'ואל, נרכש על ידי חברת NIKE בשנת 1988. המשרדים הראשיים של החברה שוכנים בניו יורק. המותג Umbro מתמחה בכדורגל ומשרדיו הראשיים שוכנים במנצ'סטר שבבריטניה. החברה נרכשה על ידי NIKE בשנת 2008. תהליך הפרידה משני המותגים יחל מיד, והשלמתו מתוכננת עד סוף שנת הכספים 2013 של NIKE (31 במאי 2013).

אודות חברת NIKE (NIKE, Inc)

חברת NIKE, שמשרדיה הראשיים שוכנים סמוך לביוורטון, אורגון, מובילה בעולם בעיצוב, שיווק והפצה של מוצרי הנעלה, הלבשה, ציוד ואביזרי ספורט מקוריים, למגוון רחב של פעילויות ספורט וכושר. על חברות הבת בבעלות מלאה של Nike נמנות חברת Cole Haan, אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי יוקרה, תיקים, אביזרים ומעילים;  חברת Converse, אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי ספורט, מוצרי הלבשה ואביזרי ספורט; חברת Hurley International אשר מעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרים לספורט אתגרי ואופנה צעירה; וחברת Umbro International  מבריטניה, אשר מעצבת, מפיצה ומוכרת זיכיונות למוצרי הנעלה, הלבשה וציוד בסגנון קז'ואל ספורטיבי, בעיקר בתחום הכדורגל בעולם. פרטים נוספים באתר האינטרנט שבכתובת www.nikeinc.com, עקבו אחרינו לפי הסימול @Nike.

*הפסקה המסומנת בכוכבית כוללת הצהרות ביחס לעתיד שכרוכות בסיכונים וחוסר ודאות ובשל כך ייתכן שהתוצאות בפועל יהיו שונות במידה משמעותית. פרטים על הסיכונים וחוסר הוודאות אפשר למצוא בדוחות שמגישה חברת NIKE מעת לעת לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), בין השאר במתכונת Forms 8-K, 10-Q ו-10-K.

המקור: חברת NIKE
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת NIKE
קשרי משקיעים:
גווין לינדברג, 503-671-8178
קשרי מדיה:
צ'רלי ברוקס, 503-532-8759