הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES: הלווין ממלא תפקיד מפתח ברשתות עתידיות

4/3/2015 04:30
ועידת המובייל העולמית 2015

ברצלונה --(BUSINESS WIRE)-- הלווין מסוגל למלא תפקיד מפתח בארכיטקטורה של רשתות עתידיות ובהאצת המעבר לדיגיטציה – זו הייתה אחת המסקנות העיקריות בנאום המפתח, שנשא היום כרים מישל סבאג, נשיא SES ומנכ"לה, בוועידת המובייל העולמית של ארגון GSMA (ארגון הסחר העולמי לסלולר) המקיימת בברצלונה. בוועידה אמר סבאג: "הלווין הוא שחקן מרכזי במעבר לדיגיטציה. הוא מהווה חלק בלתי נפרד מהאקו-סיסטם הסלולרי בשל יכולתו להוסיף נגישות ויעילות לפעולות ברשת הסלולרית. רק שילוב בין תשתיות וטכנולוגיות קרקעיות ולוויניות יביא לשיפור משמעותי ביחסי העלות-יעילות וייצור פתרונות תחרותיים ויתרונות משכנעים עבור הלקוחות."

בהתייחסו לעלייה הדרמטית בתעבורת הווידיאו בכל הרשתות, אותה מניעים ביתר שאת שידורי האולטרה HD בטלוויזיה, ציין סבאג: "השחקניות בשוק הסלולר מתמודדות עם אתגרים אדירים ועם הסיכון שביצירת גודש בלתי נשלט עקב העלייה בשימוש ברשתות ובדרישה להן. סיכון זה עלול להתממש אם לא נפעל לאינטגרציה בין תשתיות הסלולר לבין תשתיות הלווין. רק איחוד כוחותינו יאפשר לשתי התעשיות לפתח אקו-סיסטמות משיקות ולמקסם בכך את היתרונות המוצעים ללקוחות פרטיים וציבוריים."

עוד הדגיש סבאג את מידת הדחיפות הרבה של "שיתוף פעולה היברידי" ומקיף זה: "אם תכני הוידיאו באירופה, למשל, היו נצרכים רק לפי דרישה (on demand) ובאמצעות רשת קרקעית נייחת בלבד, הייתה צריכת המידע בכל משק בית גדלה פי 35 לפחות. זאת ועוד, במצב זה הייתה הצריכה המוגדלת בלאו הכי גדלה אף יותר, פי 3 או 4, בשל כניסתם לשוק של שידורי האולטרה HD בטלוויזיה." בהמשך דבריו, הזהיר סבאג: "אי לכך, גישה מונוליתית לטכנולוגיה עלולה לסכן אותנו באי עמידה בדרישותיהם של האתגרים האדירים הצפויים לנו. אם ניכשל, הדרישה העצומה לתוכן וידיאו ולהזרמת וידיאו חי תעמיק אף יותר את הפער הדיגיטלי."

את דבריו סיכם סבאג באמירה: "לעומת זאת, אינטגרציה של תשתיות דיגיטליות ושילוב חוזקותיהן של טכנולוגיות שידור ופס רחב ייצרו חיבור ייחודי. בשעה שרשתות קרקעיות מספקות קישוריות, בכוחם של לווינים להפיץ תכני וידיאו IP ותכנים שאינם וידיאו לבתים ולקהל הצרכנים הרחב. בדרך זו, נוכל להפחית את עומס התעבורה הכבד ברשתות הקרקעיות. מהלך כזה יסייע לכולנו לשלוט בהוצאות, להוסיף נגישות וליצור אקו-סיסטמות משיקות, שיעזרו לנו להניע את הדרישה ליישומים ולפתרונות נוספים בעתיד, לטובת לקוחותינו."

עקבו אחרינו בערוצים הבאים:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות של SES זמינות בקישור https://extranet.ses.com/18706236/pictures.

דפי מידע שמפרסמת SES זמינים בקישור http://www.ses.com/18681915/white-papers.

אודות SES

SES היא מפעילת הלוויינים המובילה בעולם ומתגאה בצי של יותר מ-50 לוויינים גאוסטציונריים. החברה מספקת שירותי תקשורת לווינית לערוצי שידור, לספקיות תוכן, לספקיות של שירותי אינטרנט, למפעילות של רשתות קוויות וניידות ולארגונים ממשלתיים ועסקיים ברחבי העולם.

SES ידועה ביחסיה העסקיים בני הקיימא, באיכות השירות הגבוהה שהיא מעניקה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה המקומיים של SES, המתאפיינים בשונות תרבותית, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות החברה כדי לספק מענה לדרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לרוחב פס בלווין ולשירותי לוויניים.

SES מחזיקה בחלק מ-Ciel הקנדית ו-QuetSat המקסיקנית ושותפה אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks, העוסקת בתשתית לווינית. למידע נוסף, פנו לקישור www.ses.com.

מקור: SES

ניתן לצפות בהודעה זו לעיתונות גם באינטרנט, בקישור:

http://www.businesswire.com/news/home/20150302006359/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES
Markus Payer
Corporate Communications
Tel. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com