אורי דוידוביץ' סמנכ"ל הפיתוח עסקי של החברה אשר מנהל את כלל פעילות החברה בחו"ל אומר "למוצר שלנו חדשנות טכנולוגית, ממש כמו בסטארט-אפ" היכולות וההוכחה המהירה של ערך המוסף שלנו מאפשר לחדור במהירות לשווקים חדשים ופוטנציאלים בעולם.
GSOFT חדרה לאחרונה לשוק של אמריקה הלטינית ברזיל,פרו ועבודה מול ענקיות הטלקום בעולם ובעניין זה מוסיף דוידוביץ כי "הודות לפתיחת השערים והקשרים הענפים של מכון היצוא הצלחנו והרווחנו שוק עם פוטנציאל אדיר ללא גבולות,רק השוק בברזיל הינו פוטנציאל עם אוכלוסיה של כ – 200 מיליון לקוחות.
GSOFTפרצה בשנה האחרונה לשוק הבינלאומי, במטרה למכור מוצרי ניתוח של נתונים ארגוניים, בעזרת מודלים סטטיסטיים מורכבים. החברה עסקה עד לפני כשלוש שנים בשירותי פיתוח לתעשיות הטלקום, הפיננסים והקמעונות. לפני שנה החליטו בחברה להרחיב את הפריזמה ולפנות לשוק הבינלאומי, הפעם עם מוצר.
מצד שני, ניתוח כזה שמטפל בכמות גדולה של נתונים, דורש שימוש במודלים מתקדמים, שחורגים בהרבה מקורלציה או רגרסיה בסיסיים. "שימוש במודלים שלנו מספק ניתוח נתונים מדויק ברמה הרבה יותר יעילה ,החברה שמה דגש על העומק הניתוחי - תהליך כריית נתונים - בעזרת מודלים סטטיסטיים שניתן להריץ אותם באופן פשוט יחסית.
החברה ששולטת בסגמנט זה היא SAS, והמתחרה הגדולה שלה הייתה SPSS, שנרכשה על-ידי IBM ב-2009 תמורת 1.3 מיליארד דולר. למרות ש-IBM ביצעה רכישת ענק בתחום, היא בחרה לבצע שת"פ משלים, הפעם עם Gstat.
"אנחנו משלימים את SPSS ו-SAS, לא מחליפים אותן", מוסיף דוידוביץ.