הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES תספק שירותי שידורי טלוויזיה DTH ברחבי ארצות דוברות צרפתית שבמערב אפריקה

19/8/2014 10:30
לוקסמבורג—(BUSINESS WIRE)—חברת   SES הודיעה היום שתספק שידורי טלוויזיה בשידור לוויני ישירות לבית הצרכן (DTH direct-to-home) ברחבי ארצות דוברות צרפתית באפריקה שמדרום לסהרה עבור איחוד גופי השידור של מערב אפריקה היושב בעיר לומה ובראשם  Africable  ו- Media Plus.

החוזה הרב-שנתי לשני טרנספונדרים (מקלטים-משדרים) יאפשר לפלטפורמה החדשה לספק שידורי טלוויזיה  DTH מהטלפורט שבעיר במקו למדינות החברות באיחוד הכלכלי והמוניטרי המערב אפריקאי (הידוע גם בראש התיבות הצרפתיות שלו UEMOA). הפרישה תחל באחד באוקטובר 2014 ברחבי מאלי, בורקינה פאסו, חוף השנהב וניז'ר.

SES תספק את שירותי הלווין מלוויינה SES-4 הממוקם 22 מעלות מערב, המיקום המסלולי העיקרי של החברה לאפריקה הפרנקופונית שמדרום לסהרה, המספק 100% קליטה באזורים עירוניים כמו גם כפריים.

השירות יציע מבחר של שמונים ערוצים, ערוצים חופשיים (FTA free-to-air) ומקודדים, ויאפשר למדינות החברות לעמוד בתאריך היעד של יוני 2015 למעבר העולמי מאנלוגי לדיגיטלי. צרכנים יוכלו להתחבר לרשתות הטלוויזיה הלאומיות, הדיגיטליות הארציות הקיימות Digital) Terrestrial Television DTT) ולקבל תוכן דרך לווין באמצעות מקלט לווין כפול (MPEG4 ו- DVBS2/T2) הכלול בהצעת המחיר.

"כחברת לווינים גלובלית, SES נמצאת בעמדה טובה כדי לאפשר מעבר מאנלוגי לדיגיטלי, במיוחד באפריקה בה עומדים אתגרים גיאוגרפיים רבים בפני שדרניות הטלוויזיה", אמר איברהימה גואימבה-סיידתי, סגן נשיא בכיר לאפריקה בחברת SES. "עם יותר מ-50 לווינים ברחבי העולם, ל-SES תשעה לווינים המכסים את אפריקה כולה. בהנתן נתונים אלה, אנו ממוצבים היטב כדי להגדיל את מבחר ערוצי השידור עבור קהילות מקומיות."

איסמאילה סידיבה, מנכ"ל Africable אמר: "הזכות לטלוויזיה היא הסיסמה שלנו. עם מעל ל-20 שנות ניסיון כחברת כבלים אלחוטית (MMDS) וספקית תוכן מובילה באפריקה, אנו מבינים את החשיבות של התמיכה במעבר מאנגלוגי לדיגיטלי כדי להגיע אל 100% מהצרכנים. המטרה שלנו הוא לספק טלוויזיה איכותית לאוכלוסייה רחבה במחיר סביר, ואנו מאמינים שטכנולוגיית DTH יכולה לעזור לנו להשיג זאת."

עקבו אחרינו:

טוויטר https://twitter.com/SES_Satellites:

פייסבוק https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany:

יו טיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

ניתן למצוא תמונות ווידאו: http://www.ses.com/4245221/library

אודות  SES

SES  היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של למעלה מ- 50 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א), ורשת ענפה של תחנות קרקע. תשעה מלווייני החברה מכסים את יבשת אפריקה ומספקים שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום, עסקים וארגוניים ממשלתיים ברחבי היבשת.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) SES ) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת. www.ses.com

המקור : SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140818005213/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר


Markus Payer

SES Communications

Tel: +352 710 725 500

Markus.Payer@ses.com