הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
City National Bank of New Jersey

מיזם משותף מביא את היתרונות של המרת מטבע זר בין עמיתים יחד עם מחיר אמיתי, גמיש ושקוף

Group Clearshift, City National Bank of New Jersey ו- East Coast Capital Holdings חתמו על מזכר הבנות

11/2/2016 12:00
ניוארק, ניו ג'רסי - (BUSINESS WIRE) - קבוצת Clearshift, חברת שירותים פיננסיים בינלאומית, City National Bank of New Jersey-CNB, אחד מעשרת הבנקים האפרו-אמריקאיים הגדולים בארה"ב, ו- ,East Coast Capital Holdings ECCH חברת השקעות המתמחה בעסקים קטנים (SSBIC), הודיעו על חתימה על מזכר הבנות להקמת שותפות שתעשה מהפיכה בשוק התשלומים בין ארה"ב ומדינות אחרות.

כאשר המרחב של תשלומי חברות במטבע זר בשל לפיצול, שיתוף הפעולה מבקש להביא הטבות להמרות מטבע זר בין עמיתים עם מחיר גמיש אמיתי ונח ובשקיפות. המיזם יספק פלטפורמה מקוונת לעסקים לשלם לצדדים במדינות זרות בצורה קלה באופן וירטואלי ובכל מטבע, עם שקיפות ועמלות נמוכות. השירות יהיה זמין כפתרון גינרי לבנקי קהילה נוספים.

ארי דובנר, המנכ"ל של קבוצת Clearshift אמר, " אנחנו חברה פיננסית טכנולוגית (Fintech) המביאה טכנולוגיות חדשות ופיתוחים לשוק הפיננסי המיושן לרב. המודל העסקי הייחודי שלנו ממנף את הטכנולוגיה כדי לספק המרת מטבע זר בצורה שקופה ולספק שרשרת שירותים פיננסיים. השותפות עם CNB ו- ECCH מעצימה את הנראות שלנו, מאפשרת ומשפיעה על העברת מטבע זר בין מדינות בצורה קלה ובמחירים נוחים יותר."

" המיזם הזה הינו דוגמא כיצד שילוב בין חברות Fintech ובנקים יכולה להקל על הליכי התשלומים, להפחית רמאויות, לחסוך למשתמשים כסף, לקדם תכנון פיננסי ובסופו של דבר להוליך את התעשייה הפיננסית קדימה," אמר פרסטון ד. פינקט השלישי, היו"ר והמנכ"ל של City National Bank. "הכניסה למרחב של תשלומים בין מדינות תאפשר באותו אופן למלא חלל במערכת הפיננסית. אנו בחרנו ב- Clearshift בשל התמחותם בתחום של ביצוע תשלומים בצורה יעילה בשוק המטבע הזר. זרימת מטבע זר באמצעות שקיפות ועמלות נמוכות פותח הזדמנויות חדשות ללקוחות אשר לא בהכרח היו פונים אלינו לשירותים אלה, או שאין להם את הידע והאמצעים לפקח על עלויות המרת מטבע זר."

" אנו גאים להיות חלק מהשותפות הזו," אמר יצחק זלמנוביץ, הנשיא של East Coast Capital Holdings. "זו התפתחות טבעית של האסטרטגיה שלנו להשקיע במוסדות הפקדה מהשורה הראשונה של קבוצות מיעוטים, בעיקר כאלו המקבלים השקעות TARP.שותפות זו הינה הדוגמא האחרונה כיצד CNB  רותמת את הטכנולוגיה כדי להיטיב עם לקוחות ושל תפקידה כמובילה בקהילה הבנקאית."

אודות קבוצת Clearshift

Clearshift (www.clearshiftinc.com מגדירה מחדש את מחירי המרת מטבע זר, מציעה מודל של תמחיר חדשני ושקוף להעברה מקוונת של כספים אשר משנה את השירותים הפיננסיים. ליצירת ערך מוחשי ללקוחות ולשוק בכללותו, החברה ממנפת את הטכנולוגיה כדי לאפשר העברות עולמיות בצורה בטוחה, שירות כספי פשוט, ולסגירת פערים במסחר הבינלאומי. הנהלתה נמצאת באירופה, Clearshift מונהגת על ידי צוות של אנשי מקצוע מנוסים בתחום הכספים אשר מבטיחים מחירי תקן הוגנים ושירות הלקוחות בתרבות, השפה, והסביבה המשפטית אליהם הם רגילים.

אודות City National Bank of New Jersey

CNB (www.citynatbank.com הינו מוסד פיננסי מגוון המחויב למתן שירות פיננסי איכותי לאלו שאינם לקוחות בנקים או בחסר של שירותים בנקאיים בארה"ב וברחבי תבל. כמוסד פיננסי מוכר לפיתוח הקהילה, אשר הינו בבעלות ומנוהל על ידי בני מיעוטים, CNB  הינו היום בין עשרת הבנקים האפרו-אמריקאיים הגדולים במדינה. ההנהלה נמצאת בניוארק, ניו ג'רסי ותחומי הפעילות העסקיים העיקריים הינם פיתוח הקהילה ותשלומים בינלאומיים. באמצעות תוכנית הבנקאות האינטרנטית המתוחכמת השירותים ניתנים בכל ארה"ב.

אודות East Coast Capital Holdings - ECCH

ECCH  (www.eastcoastcapitalholdings.com שהנהלתה בניו יורק, הינה חברה המתמחה בהשקעות של עסקים קטנים (SSBIC) ובעלת רישיון מהרשות לעסקים קטנים (SBA). ECCH משקיעה במוסדות הפקדה של קבוצות מיעוטים וחברות שירותים פיננסיים. ECCH משקיעה בצורה סלקטיבית במנהלי נכסים שבבעלות בני מיעוטים, מזהה אסטרטגיות השקעה ומספקת מומחיות לאורך זמן.

המקור: City National Bank of New Jersey

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20160210006138/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
The Clearshift Group
Ari Dobner, CEO, +1 267-678-1279
adobner@clearshiftinc.com
or
City National Bank of New Jersey
Preston D. Pinkett III, Chairman & CEO, +1 973-624-0865
ppinkett@citynatbank.com
or
East Coast Capital Holdings
Yitzhak Zelmanovitch, +1 212-686-1515
yz@eastcoastcapitalholdings.com