הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

צ'אק הנסן מצטרף אל מועצת ההשקעות של חברת Moneta Ventures

חלוץ ההיי טק ותושב קליפורניה יעזור לאמוד חברות בשלב מוקדם כחלק מקרן הון סיכון של אזור סקרמנטו

12/11/2014 04:50
סקרמנטו, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)—צ'אק הנסן, שותף מנהל של חברת הנסן אחזקות השקעה, הצטרף אל מועצת ההשקעות של Moneta Ventures LLP.

Moneta Ventures, שהמטה הראשי שלה נמצא בפולסום, קליפורניה, היא חברת הון סיכון המשקיעה בחברות בשלב מוקדם תוך התמקדות בשירותי תוכנה וענן, שירותי IT, אינטרנט ומגזרי שירות לצרכן.

Moneta Ventures משקיעה בין 50,000 לשני מיליון דולר בכל השקעה, בדרך כלל בחברות בעלות מחזור שנתי של 1 עד 5 מיליון דולר. ההשקעות אינן מוגבלות למרחב גיאוגרפי אך יחד עם זאת רבות מן החברות בה השקיעה החברה נמצאות בשווקים חלשים יחסית בחוף המערבי של ארצות הברית.

"אני נרגש להצטרף לקבוצה כה נכבדת של יועצים ב- Moneta Venturesבראשותו של לוקש סיקריה הכריזמטי והמוכשר עד מאד", אמר צ'אק הנסן, מהנסן אחזקות השקעה. "אמנם ידעתי על הצלחתו הקודמת של לוקש כמייסד ומנכ"ל Sparta Consulting, אבל שמעתי על הקרן שלו לראשונה רק  כשהבנות שלנו דיברו על כך בבית הספר. העפתי מבט בכמה ממערכי ההשקעות שלהם, כמו MindTickle!, 5th Planet Games, ו-Perkville, וחשבתי לעצמי שאולי אוכל להועיל".

"הרקע של צ'אק ב-IT והניסיון שלו בחברות סטארט אפ היו שיקולי מפתח בהזמנתנו אותו להצטרף למועצה", אומר לוקש סירקיה, שותף מנהל, Moneta Ventures. "הגיבוי הפיננסי שלנו הוא רק מרכיב אחד בעזרה שאנו נותנים לחברות צעירות כדי לייעל את צמיחתם ורווחיותם. אנחנו גם רוצים לאמן וללוות יזמים, כאשר יש צורך בכך".

אודות הנסן אחזקות השקעה

חברת הנסן אחזקות השקעה ("HIH"), שנוסדה ב-2007, היא קרן הון משפחתית פרטית בראשותו של צ'אק הנסן, שותף מנהל, המשקיעה בחברות ציבוריות ופרטיות, לרבות השקעות ב-BitSpeed  (טורנס, קליפורניה) ו- Electro Scan (סקרמנטו, קליפורניה). לפני שהתחיל את קרן ההון שלו, צ'אק היה היו"ר והמנכ"ל של חברת הנסן טכנולוגיות מידע שבסקרמנטו, ספקית IT גלובלית של יישומי אינטרנט ואפליקציות סמארטפון לממשלות ולממשלות מקומיות, שנרכשה על ידי Infor Global בשנת 2007 תמורת 100 מיליון דולר.

לגלריית תמונות ומולטימדיה:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50982164&lang=en

המקור: Hansen Investment Holdings

גלריית תמונות ומולטימדיה חכמה

תמונה

צ'אק הנסן, שותף מנהל של חברת הנסן אחזקות השקעה (תמונה: Business Wire)

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141112005380/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Hansen Investment Holdings
Janine Mullinix, 916-779-0660
VP Administration