8/10/2013
ניו יורק—Business Wire—חברת Clear Channel Outdoor (NYSE:CCO) הודיעה שהמוזיקאית והאמנית הבינלאומית ליידי גאגא חשפה את העטיפה לאלבומה החדש, ARTPOP, חלק חלק בתורו על גבי שלטי החוצות הדיגיטאליים והמסכים של Clear Channel Outdoor בערים מרכזיות ברחבי העולם. החברה מותחת את גבולות הטכנולוגיה הדיגיטאלית ונוכחותה חסרת התקדים בעולם בקמפיין חוצות המציג גילוי בשלבים של חומר פרסומי בו זמנית בכל העולם. הקמפיין מפגין את קנה המידה הבינלאומי, את התפוצה וההשפעה הקיימים בארסנל הדיגיטאלי של Clear Channel Outdoor, המחבר את מדיום הפרסום הוותיק והמתמיד ביותר עם הטכנולוגיות החדשות ביותר על מנת לספק פוטנציאל פרסומי אדיר לחיבור בין מותגים לאנשים.
החל מאתמול בשמונה בערב, באירוע בלעדי חוצה פלטפורמות, ליידי גאגא – הידועה בהתמצאותה והפופולאריות העצומה לה היא זוכה במדיה החברתית, ביקשה מ 40 מיליון "המפלצות הקטנות" העוקבות אחריה בטוויטר, ו 59 מיליון המעריצים בפייסבוק לצייץ ולכתוב על יציאת האלבום הקרבה על ידי שימוש בתווית #iHeartARTPOP. בעקבותם, ה"אמא מפלצת" השתמשה בשלטי החוצות של Clear Channel Outdoor כדי לבצע טיזר דיגיטאלי של עטיפת האלבום עם חשיפה של חלק חדש בכל כמה דקות עד לחשיפה המלאה של האלבום המעוצב.
על המדפים החל מה 11 בנובמבר, ARTPOP הוא אלבום האולפן הרביעי של גאגא. האמן הדגול ג'ף קונס אמון על עיצוב העטיפה. "כשג'ף הסכים ליצור משהו עבור ARTPOP, זה היה חלום שהתגשם, וחוויה מאוד מרגשת. הוא נתן לי את המתנה הכי גדולה ואנחנו נרגשים לחלוק אותה עמכם," אמרה ליידי גאגא.
ציוצי מעריצים עם התווית #iHeartARTPOP שולבו ברקע אירוע החשיפה, ובכך שולבו המעריצים במיזם האמנותי וקיבלו הזדמנות לראות את ההודעות ששלחו על גבי שלטי חוצות ומסכים של Clear Channel, ובאתר www.ladygaga.com. זוהי הפעם הראשונה בה מוזיקאי או אמן חזותי כלשהו משתף פעולה עם מעריצים דרך מדיה חברתית כדי ליצור אירוע אמנות איקוני גלובלי בפרסום חוצות.
"לחברת Clear Channel Outdoor רשת צומחת ודינאמית של מסכים דיגיטאליים באיכות גבוהה בכל העולם המעניקים למפרסמים מבחר משובח של ערוצי מדיה חדשים ובעלי עצמה להגיע דרכם אל הצרכן. עם עליית האורבניזם והדומיננטיות הגוברת של אפליקציות אינטרנט וניידים, פרסום חוצות הפך למרכיב חיוני בקמפיינים לצורך העברת מסר, יצירת מעורבות ואפילו ביצוע עסקאות עם צרכנים," אמר ויליאם אקלשייר, מנכ"ל Clear Channel Outdoor. "אנו מחויבים לספק ללקוחות שלנו את מלוא הפוטנציאל של פרסום חוצות דיגיטאלי דרך קמפיינים עשירים, יצירתיים ואפקטיביים, וכמובן שאנו גאים במיוחד לעבוד עם ליידי גאגא ולהציג את ARTPOP לעולם בדרך חדשנית כזו."
על מנת להבטיח שכל המעריצים ברחבי העולם יוכלו להשתתף, ליידי גאגא חשפה את האלבום לו חיכו בשקיקה בו זמנית ב 18 ערים ברחבי העולם, כאשר האירוע גם משודר חי באתר www.ladygaga.com הישר משלט החוצות ''Spectacolor של Clear Channel Outdoor הנמצא בטיימס סקוור בברודווי 1567. בהדגמה של היכולות חוצות הפלטפורמות הייחודיות של Clear Channel הכוללות ערוצי רדיו וטלוויזיה בנוסף לפרסום חוצות, Clear Channel Media & Entertainment העלתה גם היא את עטיפת האלבום על אתרי החברה.
מעריצים נלהבים צפו בחשיפה הבינלאומית של ARTPOP בערים הבאות:
- ברצלונה, ספרד
- בריסל, בלגיה
- שיקגו, אילינוי
- הלסינקי, פינלנד
- לימה, פרו
- לונדון, בריטניה
- לוס אנג'לס, קליפורניה
- מדריד, ספרד
- מקסיקו סיטי, מקסיקו
- מיאמי, פלורידה
- ניו ג'רזי
- ניו יורק, ניו יורק
- אוקלנד, קליפורניה
- אוסלו, נורבגיה
- פריז, צרפת
- סנטיאגו, צ'ילה
- סטוקהולם, שבדיה
- ולנסיה, ספרד
- ונציה, איטליה
אודות Clear Channel Outdoor Holdings
חברת Clear Channel Outdoor Holdings (NYSE: CCO), היא אחת מחברות פרסום החוצות הגדולות בעולם, עם יותר מ 750 אלף שטחי פרסום ב 30 ארצות על פני 5 יבשות, כולל 48 מ 50 השווקים הגדולים ביותר בארה"ב. המערך הבינלאומי של Clear Channel Outdoor Holdings מציע מגוון אפשרויות תצוגה בהתאמה לצרכי הפרסום של כל לקוח. בכלל זה פלטפורמה דיגיטאלית מתרחבת המציעה כעת למעלה מ 1000 לוחות פרסום דיגיטאליים ב 37 שווקים בארה"ב. החטיבה הבינלאומית של Clear Channel Outdoor Holdings פועלת במגוון רחב של פורמטים לפרסום ב 28 מדינות הפרושות באסיה, אוסטרליה, אירופה ואמריקה הלטינית.
עקבו אחרינו בטוויטר בכתובת twitter.com/CCOutdoor
אודות Clear Channel Media & Entertainment
עם למעלה מ 243 מיליון מאזינים בחודש בארה"ב, ל Clear Channel Media & Entertainment התפוצה הרחבה ביותר מכל ערוץ רדיו או טלוויזיה בארה"ב. חברת Clear Channel Media & Entertainment פועלת ב 150 שווקים דרך 840 תחנות רדיו שבבעלותה, וניתן להאזין לשידורי התחנות על תדרי FM ו AM, רדיו דיגיטאלי HD, רדיו לווייני, ברשת האינטרנט בכתובת iHeartRadio.com ובאתרי התחנות של החברה, באפליקציית iHeartRadio לניידים, ברכבים עם רדיו מתקדם, על גבי ה iPad וטלפונים חכמים, ודרך מערכות ניווט. פלטפורמת הרדיו הדיגיטאלי של Clear Channel, iHeartRadio, היא המובילה מבין שירותי השמע הדיגיטלי הכוללים, עם למעלה מ 225 מיליון הורדות. אל 20 מיליון המשתמשים הרשומים הראשונים הגיעה האפליקציה מהר יותר מכל שירות דיגיטאלי בהיסטוריה של האינטרנט.
פעילות החברה כוללת שידורי רדיו, מוצרים ושירותים מקוונים ועל גבי ניידים, הופעות חיות ואירועים, סינדיקציה, שירותי מחקר לתעשיית המוזיקה וייצוג תקשורתי עצמאי. חברת Clear Channel Media & Entertainment היא חטיבה של CC Media Holdings (OTCBB:CCMO), חברת מדיה ובידור מובילה גלובלית. ניתן למצוא עוד מידע לגבי החברה בכתובת ClearChannel.com.
חשיפת האלבום החדש של ליידי גאגא – ARTPOP – נצפתה אתמול החל מהשעה שמונה בערב במקומות הבאים ברחבי העולם:
באירופה:
בריסל, בלגיה
- מעל מאה מסכים בתחנות מטרו בכל רחבי בלגיה, כולל בתחנת בריסל דרום, בריסל מרכז, אנטוורפן מרכז וגנט.
הלסינקי, פינלנד
- בלב הלסינקי, על גבי המסך הגדול הנמצא ליד נרינקאטורי, סמוך לכניסה הראשית למרכז הקניות קאמפי.
לונדון, בריטניה
- מעל 100 תחנות אוטובוס החולשות על אזורי מפתח עם תנועה ערה של הולכי רגל במרכז לונדון.
אוסלו, נורבגיה
- על מסך גדול מחוץ לכניסה הראשות לקניון הגדול ביותר במרכז העיר אוסלו, בסמוך לתחנת הרכבת הראשית.
פריז, צרפת
- Le Grand Ecran על הטיילת, La Défense, פריז. בחוץ, ליד קניון le Quatre Temps.
ברצלונה, מדריד, וולנסיה, ספרד
- שלטי חוצות ענקיים בדרכי הגישה הראשיות למדריד, ברצלונה וולנסיה, ספרד; לה וגואדה במדריד; המרכז החדש במדריד ובוולנסיה.
סטוקהולם, שבדיה
- מעל ל 100 מסכים ברכבת התחתית של העיר, בכל התחנות הראשיות.
ונציה, איטליה
- מסכים בכל רחבי שדה התעופה מרקו פולו, בוונציה
אמריקה הלטינית:
לימה, פרו
- מסכים דיגיטאליים במרכז העיר, כולל בשדרות לה מרינה ממול הקניון הזוכה למבקרים הרבים ביותר בעיר, ושלושה מסכים נוספים בשדרת חאבייר פראדו המחברת בין האזורים המסחריים הראשיים בעיר.
מקסיקו סיטי, מקסיקו
- מסכים דיגיטאליים במרכז העיר
סנטיאגו, צ'ילה
- מסכים דיגיטאליים במרכז העיר
קנדה:
- טורונטו, כיכר יונגה-דונדס
ארה"ב:
ניו יורק
- טיימס סקוור, ברודווי מספר 1567 (ברודווי בין רחובות 46 ו 47)
שיקגו
- 33 מסכים
לוס אנג'לס
- 6 מסכים
מיאמי
- 20 מסכים
ניו ג'רזי (מספר ערים)
- 10 מסכים
אוקלנד
- 10 מסכים
המקור: Clear Channel Outdoor Holdings