הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hytera

חברת Hytera מבטיחה תקשורת חלקה במשחקי WGC-HSBC 2014

16/11/2014 12:20
שנזן, סין—(BUSINESS WIRE)—משחקי ה-WGC-HSBC לשנת 2014 ננעלו בשנחאי ב-9 בנובמבר והוגדרו כהצלחה גדולה. חברת Hytera הייתה ספקית הרדיו הרשמית וסיפקה לתחרות כ-200 מכשירי קשר דיגיטליים דו-כיווניים וכן פתרונות תקשורת כוללים לניהול הניקוד, הפסיקה, האבטחה והאירוח.

מאחורי לוח התוצאות, שהתעדכן תדירות במהלך התחרות העזה והצמודה בת ארבעת הימים, עמד צוות ניהול ניקוד מקצועי מן הסבב האירופאי. הצוות סיפק נתונים מידיים למספר אתרים רלוונטיים ברשת כגון WGC, HSBC Golf, PGA Tour ו- European Tourעבור הדיווח און-ליין שלהם, המהווה חלק חיוני מהפעילות הכללית המחייב בתקשורת בזמן אמת. "מכשיר הרדיו על המסלול הוא חיוני לנו כדי לקבל את המידע ממקור ראשון מתלוליות המסלול", אמר פול וייט, מנהל שירותי ניקוד בסבב האירופאי. "כשמדובר בשימוש שלנו בקשר רדיו השבוע, Hytera סיפקו איכות טובה מאד... הקליטה הייתה ברורה מאד לאורך כל מסלול הגולף, מה שהפך את עבודתנו לקלה יותר. בלי קליטה ברורה זו היינו מתקשים לשמוע את המידע המדויק", הוסיף פול.

במהלך כל תקופת המשחקים נראה הטרמינל הנייד DMR PD688 של Hytera, בעל מסגרת המתכת המעוצבת המרהיבה, לאורך המסלול כולו בידיהם של רושמי הניקוד, השופטים, המרשלים, צוות ה-IGM והנציגים הרשמיים של ה-PGA. "בכל הנודע לדרישות שלנו ממוצר, התקשורת עצמה היא אחד התחומים החשובים ביותר להבטחת פעילות מוצלחת. אנו שמחים מאד על נוכחותה של Hytera ועל היותה ספקית ציוד התקשורת שלנו המספקת מוצרים באיכות גבוהה", אמר דיי היי יאן, מנהל התחרות ב-IMG Golf.

אודות Hytera

חברת Hytera, שנוסדה בשנת 1993 בשנזן, סין, הפכה עם הזמן לשחקנית מפתח בתעשיית ה-PMR (מכשירי קשר מקצועיים ניידים) ולבעלת בסיס לקוחות גדול המשתרע על פני מעל ל-80 מדינות ואזורים ברחבי העולם. חברת Hytera מאמינה בחדשנות ומשקיעה מדי שנה לא פחות מ-15% מסך הכנסותיה במחקר ופיתוח. חברת Hytera מעורבת מעורבות פעילה בפיתוח הסטנדרטים הבינלאומיים של PMR, והיא אחת ממספר מוגבל של יצרניות מכשירי קשר השולטת בשלושת הסטנדרטים הדיגיטליים של  הזרם מרכזי;  TETRA (Terrestrial Trunked Radio), DMR (Digital Mobile Radio) ו-PDT (Professional Digital Trunking) .

לתמונות וגלריית מולטימדיה: : http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50984182&lang=en

המקור: Hytera

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה

הטרמינל הנייד PD688 with DMR  של Hytera בעל מסגרת המתכת המעוצבת המרהיבה, נראה לכל אורך המסלול בידיהם של רושמי הניקוד, השופטים, המרשלים, צוות ה-IGM והנציגים הרשמיים של ה-PGA  (תמונה: Business Wire)

תמונה

גרהם מקדאוול, זוכה האליפות הפתוחה בארצות הברית לשנת 2010, שהוביל בסופו של כל יום משלושת הימים הראשונים, הפסיד את גביע 'אולד טום מוריס' ברגע האחרון

(תמונה: Business Wire)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Hytera Communication Corp., Ltd.
Media Inquiry
Johnny Jian, +86 755 26972999
johnny.jian@hytera.com
Chloe Hong, +86 755 26972999
chloe.hong@hytera.com