הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES מינתה את פדרייג מק'קרתי לתפקיד מנהל הכספים הראשי (CFO)

24/2/2013 12:00
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)--  חברת סאס  SES -  NYSE Paris:SESG   LuxX:SESG הודיעה היום כי פדרייג מק'קרתי מונה על ידי חבר הדירקטורים לתפקיד מנהל הכספים הראשי (CFO) וכחבר במועצת המנהלים של החברה.אנדרו בראון, מנהל הכספים הנוכחי של SES, החליט לשוב ולהתגורר בהאג. הוא יפרוש מתפקידו בחברה וימונה לתפקיד מנהל הכספים הראשי של O3b Networks, מיזם לפרישה של רשת לוויינים מהדור הבא שמשלבת בין טווח ההגעה של לוויינים לבין קצב התקשורת של סיבים אופטיים. עם נתח של 47 אחוזים מהמניות, SES היא משקיעה אסטרטגית ב-O3b Networks.

המינוי של פדרייג מק'קרתי ייכנס לתוקף ב-4 באפריל 2013, היום שבו תתבקש האסיפה הכללית של בעלי המניות לאשר את התוצאות הכספיות של החברה לשנת 2012.

פדרייג מק'קרתי הצטרף ל-SES בשנת 1995 מ- Norton S.A. Group St. Gobain, שם שימש כמנהל כספים באירופה. הניסיון המקצועי הקודם שלו כולל גם משרות ב- KPMG Chartered Accountants, אירלנד. לאחר שכיהן כמבקר של SES, מונה פדרייג לתפקיד מנהל הכספים הראשי של SES ASTRA, שהייתה אז החברה הבת באירופה של SES מפעילת הלוויין העולמית  ( 2002 עד 2011). מאז המיזוג של החברות SES ASTRA ו- SES World Skiesלחברת SES, כיהן פדרייג כסגן נשיא בכיר לתפעול כספי ותמיכה עסקית ב-SES, ודיווח ישירות למנהל הכספים הראשי. לפדרייג תואר בוגר במסחר מאוניברסיטת קורק, הוא עמית במכון של אירלנד לרואי חשבון מוסמכים והוא השתתף בתוכניות מתקדמות בניהול לבכירים ב- Babson Business Schoolוב-INSEAD.

"עבדתי עם פדרייג במשך 18 השנים שהוא ב-SES והייתי עד להתפתחות שלו במקביל לשלבים העיקריים בצמיחה של SES. פדרייג הוא מנהל כספים מיומן בתחום הלוויינים, והיכולות העסקיות שלו תרמו מאוד לחברה. אני מברך את פדרייג על הצטרפותו למועצת המנהלים ומצפה להוסיף ולעבוד עמו במסגרת המשך הצמיחה של פעילותנו, לתועלת הלקוחות ובעלי המניות שלנו" אמר רומיין באוש, הנשיא והמנכ"ל של SES.

פדרייג מק'קרתי, מנהל הכספים הראשי החדש של SES, ציין כי "לכבוד הוא לי להתמנות לתפקיד מנהל הכספים הראשי של SES. אני מצפה לעבוד עם כל עמיתיי ב-SES ועם שותפינו העסקיים החיצוניים כדי להוסיף וליצור ערך לבעלי המניות ולספק את התוצאות שבעלי המניות שלנו והקהילייה הפיננסית מצפים לקבל ממפעילת לוויין ברמה עולמית כמו SES".

לגבי הכהונה של אנדרו בראון ב-SES אמר רומיין באוש כי "אני מבקש להודות לאנדרו על תרומתו המשמעותית ל-SES בשנים האחרונות. במהלך כהונתו מילא אנדרו תפקיד חשוב  ביצירה של מחלקת הכספים הממוזגת, כאשר החברות SES ASTRA ו- SES World Skies מוזגו לחברת SES, והוא סייע ליצור ערך לבעלי המניות. אנו מאחלים לבראון הצלחה רבה בתפקידו החדש ומשוכנעים כי ההצטרפות של אנדרו ל-O3b תסייע לחברה לשנות את כללי המשחק בענפי הלוויינים והטלקום".

אנדרו בראון ציין כי "נהניתי מתקופה מתגמלת מאוד במהלך כהונתי כמנהל כספים ראשי של SES, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. במהלך הכהונה הגיעה SES להישגים רבים ואני שמח וגאה על שלקחתי בכך חלק. אני פורש מ-SES כשהחברה במעמד איתן לקראת העתיד".

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.ses.com/4245221/library

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 52 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברתSES  (NYSE Euronext Paris ו-Luxembourg Stock Exchange: SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES

גלריית מולטימדיה חכמה

לוגו

תצלום  - מנהל הכספים הראשי החדש של SES, פדרייג מק'קרתי (באדיבות SES)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
איב פלטז, +352 710 725 311
קשרי מדיה
Yves.Feltes@ses.com