הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
unitedprint.com SE

בית המשפט בגרמניה פסק לטובת unitedprint במשפט כנגד Vistaprint

ביטל את רישום הפטנט שעלול היה לדחוק חברות מהשוק

28/3/2012 01:20
דרזדן, גרמניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת ההדפסה המקוונת unitedprint.com SE (http://www.unitedprint.com) והחברה הבת print24 GmbH (http://www.print24.de) זכו לניצחון משפטי חשוב כנגד Vistaprint. ביום ה', 22 במרס, ניתן בבית המשפט הפדראלי של גרמניה (BGH) פסק דין סופי במאבק המשפטי שהחל בשנת 2007. השופטים קבעו כי הפטנט השנוי במחלוקת של Vistaprint, מספר EP 0 852 359 B 1, בטל ומבוטל.

הפטנט מתאר תהליך להכנה, עיבוד ומשלוח של תבניות באינטרנט. בשנת 2006 הגישה Vistaprint תביעה ראשונה כנגד unitedprint.com SE ו-print24 GmbH. לטענת Vistaprint, החברה הבת של unitedprint.com SE הפרה את זכויותיה בפטנט באמצעות הכלי רב העוצמה FreeDesign. בענף התוכנה באירופה חששו מאוד מהניסיון של Vistaprint להשיג מונופול בשוק התוכנה באירופה. אילו היה נקבע כי הפטנט של Vistaprint תקף, לא היה ניתן לשלוח ולעבד נתונים דיגיטליים באינטרנט מבלי להפר את הזכויות בפטנט.

בשנת 2007 התקבל הערעור שהגישה unitedprint לבית המשפט לפטנטים בגרמניה. בפסק הדין הסופי של בית המשפט הפדראלי בגרמניה מלפני מספר ימים אושר הביטול של הפטנט על ידי בית המשפט לפטנטים. בניצחון הסופי בסכסוך הניחה unitedprint את היסודות לתחרות חוקית ובריאה בענף התוכנה באירופה, וכעת היא זכאית לפיצויים בסכום משמעותי בן שש ספרות, לאחר שהפנייה לבית המשפט הפדראלי הגדילה את הוצאות המשפט.

unitedprint.com SE היא החברה המובילה במגזר של ההדפסה המקוונת באירופה. היא מספקת ללקוחות עלונים, כרזות, גלויות, פרוספקטים, כרטיסי ביקור, ניירות מכתבים ומוצרי דפוס רבים נוספים באיכות גבוהה, בזמני האספקה המהירים ביותר ובמחירים הנמוכים ביותר.

פרטים נוספים על חברת unitedprint ועל המוצרים והשירותים שהיא מספקת אפשר למצוא בכתובת http://www.unitedprint.com.

המקור: חברת unitedprint.com SE
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת unitedprint.com SE
רומן קספר
טלפון: +49-351-27225379
דואר אלקטרוני: roman.kasper@unitedprint.com
אתר אינטרנט: www.unitedprint.com