הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Capcom

חברתCapcom® מאשרת שמשחק חדש מסדרת Resident Evil™ יגיע בחודש נובמבר הקרוב לקונסולות הביתיות

לונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברת Capcom®, מפתחת ומו"לית מובילה של משחקי וידאו, שמחה להודיע כי הפיתוח של המשחק Resident Evil™6 נמצא בעיצומו וכי ההשקה עבור מערכות Xbox360® של Microsoft® למשחקי וידאו ובידור, ועבור מערכות PlayStation®3 לבידור ממוחשב, מתוכננת ל-20 בנובמבר 2012. גרסה שמיועדת למחשבי PC עם מערכות Windows תופיע בהמשך. המשחק החדש בסדרה שנמכרה כבר במיליוני עותקים משלב בין פעולה, אימה והישרדות, וככותר השאפתני, הסוחף והמגוון ביותר בסדרה, הוא מבטיח להעניק את חוויית האימה הדרמטית ביותר של השנה.

22/1/2012 09:00
המשחק Resident Evil 6 מציג עולם שבו מתקפות טרור ביולוגיות שהולכות ומסלימות זורעות אימה בקרב האוכלוסיה ברחבי העולם. בניסיון להרגיע את הפניקה ולרסן את הטרור הביולוגי החליט נשיא ארצות הברית לשאת נאום לאומה, אך סמוך למועד שבו אמור היה הנשיא לשאת את הנאום אירעה מתקפה במקום שבו עמד הנשיא לנאום. נוכח העובדה שאפילו ביטחון הנשיא מוטל בספק, נראה שלא נותרה עוד תקווה לעולם.
במשחק Resident Evil 6, לראשונה בתולדות הסדרה, הדמויות האהובות לאון ס. קנדי וכריס רדפילד מאחדות כוחות ויוצאות להתמודד עם האיום חסר התקדים. אליהם מצטרפות דמויות חדשות, שכל אחת מביאה נקודת מבט ייחודית משלה להתמודדות עם חוויית האימה הדרמטית שמזעזעת את העולם.
מאז ההשקה של משחק הווידאו הראשון בסדרת Resident Evil בשנת 1996, השקה שציינה אבן דרך חשובה, התבסס מעמדה של הסדרה כמותג בידור עולמי אמיתי וכעוגן תרבותי שהוליד סדרה של סרטי פעולה, תכני אנימה בגרפיקה ממוחשבת (CG anime), תכני מנגה, נובלות וסדרות רבות של מוצרים נלווים. עד עתה הסתכמו המכירות של משחקי הווידאו מסדרת Resident Evil ביותר מ-47 מיליון עותקים ברחבי העולם, וההכנסות ממכירת כרטיסים לסרטי הפעולה בכיכובה של מילה ג'ובוביץ' הגיעו ליותר מ-525 מיליון דולרים.
בטריילר שנלווה להכרזה אפשר לצפות בכתובת www.youtube.com/residentevil
כל התכנים מופיעים באתר העיתונות שבכתובת www.capcomeuro-press.com
חדשות עדכניות על Resident Evil אפשר למצוא בדף Facebook שבכתובתwww.facebook.com/residentevil
עדכוני Twitter אפשר למצוא בכתובת www.twitter.com/re_games בצירוף התגית הרשמית #RE6
אודות חברת CAPCOM
חברת Capcom היא מפתחת, מו"לית ומפיצה מובילה בעולם של תכני בידור אינטארקטיביים לקונסולות משחק, מחשבי PC, מכשירי כף יד ומכשירים אלחוטיים. החברה הוקמה בשנת 1983 ויצרה מאות משחקים, ובכלל זה סדרות של משחקים רבי-מכר דוגמת Resident Evil, Street Fighter, Mega Man ו-Devil May Cry. לחברת Capcom משרדים בארצות הברית, בריטניה, גרמניה, צרפת, טוקיו, קוריאה והונג קונג, והמשרדים הראשיים של החברה שוכנים באוסאקה, יפאן.פרטים נוספים על Capcom אפשר למצוא באתר האינטרנט של החברה, בכתובת www.capcom.com.
המונחים Xbox, Xbox 360 ו- Xbox LIVEהם סימני מסחר רשומים או סימני מסחר של קבוצת החברות של Microsoft.
המונחים Capcom, Mega Man, Resident Evil ו- Devil May Cryהם סימני מסחר רשומים או סימני מסחר של חברת Capcom בארצות הברית או במדינות אחרות. המונחים Dark Void ו-Street Fighter הם סימני מסחר רשומים או סימני מסחר של חברת Capcom U.S.A.. כל שאר הסימנים שייכים לבעלים המתאימים.
המקור: חברת Capcom
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Capcom
בן לה רוגטל, +44 208 600 6110
מנהל אסטרטגיה ליחסי ציבור
ben.lerougetel@capcom.com
או
אדם מרט, +44 208 600 6101
מנהל ליחסי ציבור בבריטניה
adam.merrett@capcom.com