הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Business Wire

וורן באפט וקתי ברון טמרז מחברת Business Wire פתחו את המסחר בבורסה לניירות ערך בניו יורק לרגל יובל ה-50 ל- Business Wire

אנשי וול סטריט, מנהלים בכירים, עובדים ולקוחות חגגו סיפור הצלחה בן דורות רבים, בפלטפורמות מרובות, של חברה מובילה בענף התקשורת

2/10/2011 01:30
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)--מנכ"ל Business Wire, קתי ברון טמרז (Cathy Baron Tamraz), לחצה הבוקר על כפתור כדי להשמיע את הצלצול המורה על פתיחת המסחר בבורסה לניירות ערך בניו יורק (NYSE) - לציון סיפור הצלחה בן חצי מאה, בדורות רבים ובפלטפורמות מרובות, שהרשים גם את וורן באפט אשר רכש את החברה בשנת 2006.
באפט, יו"ר חברת Berkshire Hathaway, שבבעלותה נמצאת כיום חברת Business Wire, ניצב לצידה של טמרז כאשר המנהלים הבכירים, העובדים אנשי וול סטריט ולקוחות Business Wire צופים בהם.
"צריך להציע תמורה אמיתית כדי לשכנע את וורן באפט, וזה מה שאנו עושים ב-Business Wire" אמרה טמרז. "אנו בני 50 אבל חשים צעירים: מנוסים מספיק כדי להתנהל היטב בשוק תחרותי, צעירים מספיק כדי לאמץ רעיונות חדשים וטכנולוגיות חדשות, מוצאים את מקומנו בעולם הדיגיטלי ומסייעים ללקוחותינו לצמוח, לגדול ולהתחזק".
אירועי יובל ה-50 ל-Business Wire
טקס פתיחת המסחר בבורסה לניירות ערך בניו יורק הוא הבולט בין אירועי יובל ה-50 שנמשכו מספר חודשים, ומביניהם ראוי לציון מיוחד פרויקט ההתנדבות של החברה (Business Wire Gives Back) שבמסגרתו הותר לעובדים לעסוק במשך עד 12 שעות בפעילות התנדבותית למטרות ראויות, בשעות העבודה ועל חשבון החברה.
כמו כן, למעלה מתריסר ראשי ערים בניו יורק, מניו יורק ועד לוס אנג'לס, בירכו את החברה לרגל חגה (proclamations). ראש העיר של ניו יורק, מייקל בלומברג, ציין כי "...אני גאה לומר כי עתידה של ניו יורק נראה מבטיח מאי פעם, הודות למעמדה כמובילה בענף של החדשות הכלכליות. לכבוד הוא לנו לעמוד לצידה של Business Wire אשר מציינת את יובל ה-50".
מזה עשרות שנים נסמכים עיתונאים ומשקיעים על Business Wire כמקור מהימן לחדשות שנבחרו בקפידה על חברות. חברות ציבוריות שנדרשות לפרסם מידע נסמכות על הרשת המאובטחת של Business Wire להפצה במקביל על מנת לעמוד בתקנות, בעוד שמשווקים, משרדים ליחסי ציבור וגורמים נוספים בענף התקשורת נעזרים בשירותי החברה כדי להגביר את המודעות של הציבור, להבטיח שקיפות ולהוליד פניות.
חברת Business Wire, שהייתה בבעלות פרטית במשך 45 שנים, הוקמה על ידי לורי לוקי (Lorry Lokey). בתחילה היו לחברה שבעה לקוחות ורשת של 16 גופי מדיה באזור מפרץ סן פרנסיסקו. קתי ברון טמרז, שהיא כיום המנכ"ל, החלה לכהן בתפקידה בשנת 2006. כיום מפעילה החברה 31 משרדים ברחבי העולם, משרתת עשרות אלפי לקוחות ונחשבת לרשת הגדולה ביותר בתחומים של קשרי מדיה וקשרי משקיעים.
הרכישה של Business Wire על ידי Berkshire Hathaway נעשתה לאחר שטמרז קראה מאמר בוול סטריט ג'ורנל שבו תוארו המעלות וצורת הניהול של חברות שמתאימות לפרופיל ההשקעות של באפט - אשר מבוסס על ערך, פשטות וישירות. טמרז כתבה לבאפט מכתב, שלחה אותו בפקס ותוך שבועיים נחתמה העסקה.
במלאות 50 שנים לחברה, מציגה Business Wire שורה של הישגים (half-century of pioneering achievements), ובכלל זה אבני הדרך הבאות:
- אתר אינטרנט מסחרי ראשון של סוכנות ידיעות (1995)
- הודעה ראשונה לעיתונות במתכונת מולטימדיה (1997)
- השקה של פלטפורמת האינטרנט NX, אשר מוגנת בפטנט, ומשמשת להפצה בו-זמנית של חדשות בזמן אמת (2003)
- השקה של פלטפורמות חדר החדשות InvestorHQ ו-NewsHQ (2010)
החברה מציינת את יובל ה-50 ביום א' 2 באוקטובר, כאשר האירועים והחגיגות יתקיימו במהלך כל החודש ב-31 המשרדים ברחבי העולם.
אודות חברת Business Wire
חברת Business Wire, מקבוצת Berkshire Hathaway, חוגגת בשנת 2011 את יובל ה-50 שלה כמובילה עולמית בהפצה של הודעות לעיתונות (press release distribution) ופרסומים לפי דרישת הרשויות (regulatory disclosure). אנשי יחסי ציבור וקשרי משקיעים נעזרים בשירותיה של Business Wire כדי להגיע לקהל הרחב ולשווקים ממוקדים. כמי שמפעילה שירות מרכזי לפרסום בארצות הברית, קנדה ותריסר מדינות באירופה, תומכת חברת Business Wire בתגיות XBRL, עיצוב מסמכים ופרסומים לפי דרישת הרשויות במערכות דוגמת EDGAR ו-SEDAR, בין השאר. חברת Business Wire מציעה אירוח של חדרי חדשות מקוונים ושירותים נלווים, וכן התאמה למנועי חיפוש, הפצה במכשירים ניידים ומדדים מפורטים לגבי כל הודעה לעיתונות. פלטפורמת הפרסום NX, המוגנת בפטנט, מציעה פרסום של הטקסט המלא של תכני Business Wire, בו-זמנית, למערכות חדשות ואתרי אינטרנט בכל מדינה ובכל שפה, כמעט. עם 31 משרדים ברחבי העולם מציעה Business Wire שירות מקומי ופרישה עולמית.
פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט BusinessWire.com ובבלוג BusinessWired blog; עקבו אחר העדכונים שלנו בשירות Twitter: @businesswire או ברשת Facebook.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50013146&lang=en
לחצו כאן כדי להירשם לשירות Mobile Alerts של Business Wire:
http://alerts.businesswire.com/subscribe/Business_Wire
סרטון של פתיחת המסחר בבורסה לניירות ערך של ניו יורק על ידי אנשי Business Wire אפשר למצוא בכתובת: http://www.youtube.com/watch?v=kxn8E3U6lOM&feature=youtu.be
המקור: Business Wire
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Business Wire
מוניקה מקלה, +1-512-476-1000
סגנית נשיא למדיה חדשה
Monika.Maeckle@businesswire.com
www.businesswire.com
בלוג: http://blog.businesswire.com
Twitter: http://twitter.com/businesswire
Facebook: http://facebook.com/businesswire