הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Psion

Psion מחוללת שינוי מהותי במחשוב הנייד הקשיח

7/3/2010 10:00
לונדון –(BUSINESS WIRE)-- Psion  הכריזה היום על OSM ("ניידות בקוד פתוח"), כהתפתחות משמעותית במודל העסקי שלה, זאת במטרה להפחית באופן דרמטי את עלות הבעלות הכוללת של הלקוחות, ליצור התאמה מיטבית לצרכי הלקוחות, לאפשר הזדמנויות עסקיות חדשות למפתחים למפיצים ולשותפים, ולשפר את יכולתה של Psion להגדיל ולפתח את עסקיה.
ג'ון קונולי, מנכ"ל Psion, אמר: "OSM היא התפתחות משמעותית של המודל העסקי שלנו ויש לה פוטנציאל לשנות לחלוטין את שוק המחשוב הנייד התעשייתי. OSM שואבת השראה מהיבטים רבים של חשיבה עסקית מובילה, ביחוד חדשנות פתוחה וקוד פתוח. ראשית, אנו שואבים השראה מתופעת הקוד הפתוח ישירות, בגלל שיסודה בליבה לא קניינית  ומבוססת תקנים - שמפתחים וגם לקוחות ממנפים ומפתחים לכדי תועלת הדדית.
"שנית, אנו גם שואבים השראה נוספת אישור ואישוש מהעבודה על חדשנות פתוחה שהוביל ד"ר הנרי צ'סברו באוניברסיטה של קליפורניה, ברקלי. המודל העסקי הפתוח שלנו נועד ספציפית למלא טוב יותר את ציפיות הלקוחות באמצעות מינוף כושר ההמצאה הקולקטיבי של Psion ושל המפיצים, השותפים, המפתחים והלקוחות שלה, בכל העולם. על ידי אימוץ גישה זו אנו יוצרים הזדמנויות רבות ערך להגדיל ולהאיץ משמעותית את המחקר ואת משאבי הפיתוח בכדי למלא טוב יותר את הצרכים הספציפיים של הלקוחות".
מודולריות היא רכיב ליבה במוצרים של Psion מזה שנים רבות, במיוחד ב-Workabout Pro™, משפחת המוצרים המפורסמת של Psion. אולם, ההבדל שיוצרת OSM הוא שבפיתוחים העתידיים של פלטפורמת המוצרים המודולרית שלה, Psion תרחיב באופן מלא את הגישה המודולרית ללקוחות ולשותפים. מאחר ותשתמש בממשקים פתוחים ומבוססי תקנים, Psion תוכל להאריך את חיי השרות של מוצרים בשטח על ידי החלפת מודולים שהתקלקלו או התיישנו, במקום להחליף את כל המוצר. היתרונות ללקוחות, למפתחים ולשותפים יהיו ללא מתחרים מבחינת יצירת ערך, בידול, יתרון תחרותי ועלות בעלות כוללת (TCO).
עם ישומה בשוק הליבה שלה, המחשוב הנייד התעשייתי, OSM תציע את עלות הבעלות הכוללת לכל החיים המיטבית, פוטנציאלית 30 עד 50 אחוז טובה יותר מהמתחרים שלנו לאורך תקופה של חמש עד עשר שנים . היא גם תפגין את הסיכון הנמוך ביותר להתיישנות, תוך מתן גמישות ואפשרויות בחירה  יחודיות עבור הלקוחות. בהחלפת מודולים ישנים במקום החלפת המכשיר כולו, משיגים יתרונות של שינוי ייעוד המכשירים, תוך הפחתת זמן ההשבתה לתיקונים ומיטוב תצורת המכשירים.
גורם המפתח שמאפשר את OSM הוא קהילה חדשה, פתוחה ומקוונת בשם Ingenuity Working, שנוצרה כדי לקרב בין מפתחים, שותפים ולקוחות בתמיכה בשלוש יוזמות חדשות שמטרתן:
1. לחיות את הערכים, נקודות השיא ונקודות השפל שלנו באופן גלוי לחלוטין ועל ידי כך להפוך לאמינים יותר מכל חברה או מתחרה דומים.
2. למנף את תיק הקניין הרוחני המשמעותי של Psion באמצעות מגוון רחב של יצרנים וספקי רכיבים.
3. להאיץ דיאלוג ייחודי, מלא ופתוח יותר עם הלקוחות והמפיצים שלה בעולם.
הקהילה החדשה נמצאת בכתובת www.ingenuityworking.com והיא מקום שבו Psion, השותפים, המפתחים והלקוחות שלה יכולים להיפגש, לדון, לשתף, לפתח וליצור ביחד. כך יתאפשר להם לטפל במספר העצום של מיקרו-נישות בשוק, תוך הכרה בכך שלכל לקוח יש צרכים שונים ופרטניים.
רון קיינס, נשיא המכירות והשירותים הבינלאומיים ב-Psion, אמר: "ניצור לשותפינו הזדמנויות להגדיל את הרווחיות על ידי הגדלת השירותים שיוכלו להציע ללקוחותיהם. נוכל להגיע למגזרי שוק שבעבר היו מעבר לתחום הפעולה הקולקטיבי שלנו, משום שהם נחשבו קטנים מדי או משום שקודם לא היינו יכולים להתחרות ביעילות בגורמי שוק גדולים יותר".
ג'ון קונולי, מנכ"ל Psion, סיכם: "עבורנו, הצירוף הזה של מודל עסקי פתוח ופלטפורמת מוצרים פתוחה משמעותם שנחקור כיצד לפתח ולחלוק את הקניין הרוחני שלנו עם חברות אחרות, דומות, בכל העולם. בדומה, השקת עסקי ה-OEM שלנו תתחיל לממש מטרות דומות. אני צופה שבעתיד חברות אחרות יוכלו להתאים ספציפית את המוצרים שלנו, להכליל אותם במה שהן מייצרות ולבנות מוצרים ושירותים חדשים לגמרי סביב המודולים שלנו. אנו יוצרים תהליכים כדי לפתוח את עצמנו ואת הטכנולוגיות שלנו כדי לאפשר לשותפינו לפתח הזדמנויות עסקיות הדדיות ובכך להרחיב מאוד את השווקים הפוטנציאליים שלנו, לצמיחה רווחית הדדית".
אודות Psion
Psion היא החלוצה במחשבים נישאים ניידים והיישום שלהם בשווקי b2b תעשייתיים ברחבי העולם. אנו מחדשים במחשוב נייד מאז 1980, ועוזרים ללקוחותינו הגלובליים לפתור את הבעיות העסקיות שלהם, ביניהם פולקסוואגן, SNCF, RWE nPower, E.ON, BMW, Goodyear, שדות התעופה של קופנהגן ומרכזי תחבורה בינלאומיים חשובים.
המכשירים הניידים שלנו קשיחים, עמידים ובנויים להחזיק מעמד. הם פתרונות מותאמים באמצעות OSM-  הפילוסופיה הפתוחה החדשנית שלנו שבה אנו יוצרים חומרה, תוכנה ושירותים ניידים ביחד עם לקוחותינו ושותפינו. Psion היא חברה ציבורית בבורסה של לונדון. מרכזה בלונדון עם משרדים עסקיים באירופה, צפון אמריקה, אסיה, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון.
למידע נוסף, בקרו באתר www.psionteklogix.com.
מקור: Psion
 
צפו בהודעה לעיתונות הזאת באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100303007202/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Fishburn Hedges
Adam Keal , 020 7839 4321
adam.keal@fishburn-hedges.co.uk
או
Dominic Weeks, 020 7839 4321
dominic.weeks@fishburn-hedges.co.uk
או
Psion
Dave Scott , 07827 345 388
מנהל התקשורת הגלובלית
dave.scott@psion.com