הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Eppendorf

אפנדורף מודיעה שקיבלה את אישור מדינת קונטיקט לעריכת מחקר על מחלות מדבקות ברמת סכנה ביולוגית 2

21/10/2013 10:00
21/10/2013

אנפילד, קונטיקט –Business Wireחברת Eppendorf גאה להודיעה על קבלת אישור מדינת קונטיקט לעריכת מחקר במחלות מדבקות ברמת סכנה ביולוגית 2 (Biosafety Level 2 – BL2). קבלת האישור מוסיפה רבות ליכולות מעבדת המחקר ופיתוח של אפנדורף הנמצאת במתקן החברה אשר באנפילד, ומשדרגת את תכניות המחקר ואת פעילות החברה למען לקוחותיה. "אנו מתכוונים להתקדם בחקר התהליכים הביולוגיים להפקת תאי גזע ולהתחיל לעבוד גם עם תאי גזע שהושרו למצב פלוריפוטנטי (Induced Pluripotent Stem Cells – IPSCs)", ציין ד"ר מה שה, מנהל יישומים טכניים בחברה. "בנוסף, אנו פועלים ליצירת שיתופי פעולה בתעשייה ובאקדמיה בתחום התהליכים הביולוגיים בתאי גזע."

 

השיטה להפקת ה IPSCs עושה שימוש בוירוסים המחדירים אל תוך תאים רגילים גנים  המתכנתים אותם מחדש ליצירת תאי גזע. תאי גזע אלו יכולים לשמש במחקר קליני לטיפול במחלות או פציעות. באתר www.clinicaltrials.gov קיים רישום למאות ניסויים קליניים העושים שימוש בתאי גזע מסוג זה. שוק הניסויים הקליניים הוא בעל פוטנציאל גדול, וניסויים מוצלחים יצרו את הביקוש ליכולות ייצור בכמויות מסחריות גדולות. סדרת מוצרי הכור הביולוגי של חברת אפנדורף, הכוללת את ה New Brunswick™ CelliGen® BLU, יכולה להדגים את יכולתה של החברה לייצר תרביות של תאי גזע בנפחים המתאימים לשימוש תעשייתי.

 

לחצ/י כאן לקריאה נוספת

 


 

אודות חברת אפנדורף

 

מאז 1945, השם 'אפנדורף' נקשר למוצרים חדשניים ותהליכים בהתאמה ללקוחות, כגון מכשירי מעבדה ומוצרים מתכלים לטיפול בנוזלים, דוגמות ותרביות תא. כיום, חברת אפנדורף מעסיקה כ 2,700 עובדים המשמשים יועצים ומומחים המיישמים את הידע הייחודי והניסיון שרכשו על מנת לספק תמיכה מקצועית למעבדות ומכוני מחקר בכל העולם. ניתן למצוא מידע נוסף אודות חברת אפנדורף באתר: www.eppendorf.com

 

Eppendorf®, סמליל החברה, ו BioBLU® הם סימנים מסחריים רשומים של חברת Eppendorf AG מגרמניה. New Brunswick™ הוא סימן מסחרי תלוי ועומד של Eppendorf AG. CelliGen® הוא סימן מסחרי רשום של חברת New Brunswick Scientific, מארה"ב.

  
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Eppendorf
Thomas A. Burke, 860-253-6669
Marketing Communications Manager

המקור: חברת אפנדורף