הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

חברת Braun מציגה שגריר עולמי חדש – אלוף הפורמולה 1 סבסטיאן פטל

חברת Braun מציגה את שגרירה העולמי החדש – אלוף הפורמולה 1 סבסטיאן פטל

28/8/2013 09:00
קרונברג, גרמניה –Business Wire—חברת Braun גאה להציג את סבסטיאן פטל, אלוף עולם שלוש פעמים בפורמולה 1, ומהיום שגרירה העולמי החדש שייצג את סדרת המוצרים לגבר Braun Power Grooming. שיתוף פעולה מלהיב זה מציין גם את השקת הקמפיין העולמי “Hold on to your Dreams” (היאחז בחלומותיך).

 

ההכרזה התקיימה במהלך מרוץ  Spa-Francorchamps, ובה סבסטיאן פטל סיפר - "גדלתי עם המותג Braun. שנינו מגיעים מאותו חבל ארץ, מדינת הסה (Hesse), כך שהחיבור הוא עמוק. תמיד הדהים אותי כמה טכנולוגיה נכנסת למכונת גילוח של Braun. זה דומה לפורמולה 1: הטכנולוגיה החדשנית ביותר, העיצוב המשובח ביותר, ועמידות ללא תחרות. המכשירים של Braun עושים בדיוק מה שמצפים מהם. אני גאה להיות שגריר עבור קו המוצרים לגבר של החברה."

 

לאקיס ואסיליאדיס, מנהל השיווק העולמי של Braun, אמר "אנו באמת נרגשים מכך שסבסטיאן הוא השגריר החדש שלנו. הוא גבר מרשים שהצליח להשיג את החלום שלו באמצעות עבודה קשה, הכנה, התמדה, וביצוע אולטימטיבי. הוא דמות מובילה בענף שלו. כמו מקס בראון, מייסד החברה, סבסטיאן התמיד ללא לאות כדי להגיע אל החלום. הוא מקור השראה עבור מיליוני גברים והאדם האידיאלי לייצג את Braun."

 

פריצות דרך טכנולוגיות תמיד מתחילות בחלום. מקס בראון, מייסד החברה, חלם על ליצור מכונת גילוח המשתמש בלהב יריעה חשמלי. מאז ועד היום, חברת Braun לא חדלה מלהנדס חלומות חדשניים. ב Braun חלמו על עיצוב "מכונת הכביסה" הראשונה למכונות גילוח, ובהמשך על מכונת הגילוח הראשונה המצננת את העור. היום, חלומות אלו הפכו למציאות במערכת Braun Clean & Renew™,  וב Braun °CoolTec .

 

חברת Braun מקבלת השראה מגברים כמו סבסטיאן: הוא כיוון גבוה והשיג את חלומו להיות אלוף הפורמולה 1 הצעיר בהיסטוריה. ואסיליאדיס הוסיף: "יש לנו אמונה והבנה דומה לגבי חלומות. ואנחנו לא סתם חולמים, אלא מביאים את החלומות למציאות. המטרה שלנו היא לתת השראה ולעודד אחרים להגשים את חלומותיהם גם כן."

 

סבסטיאן יהיה הפנים המייצגות בקמפיין החדש למכונות הגילוח של Braun: "היאחז בחלום". החל מסתיו 2013, סבסטיאן פטל ו Braun  קוראים לגברים בכל העולם לא לוותר על החלומות שלהם.

 

 

אודות Braun

 

Braun, חברת בת של Procter & Gamble שהוקמה ב 1921 בגרמניה, מייצרת קשת רחבה של מכשירי חשמל קטנים לבית המשדכים חדשנות עם אמינות ועיצוב יצירתי, החל ממכונות גילוח ומוצרי טיפוח וכלה במוצרים לטיפוח השיער. מוצרי חברת Braun מופצים בכל רחבי העולם. בקרו באתר http://www.braun.com המעודכן בכל חדשות החברה ומידע מקיף אודות מותג Braun.

 

 

אודות Procter & Gamble

 
חברת  Procter & Gamble משרתת כ-4.8 מיליארד בני אדם ברחבי העולם באמצעות מערך של מותגים אמינים ואיכותיים. המותגים המובילים של החברה כוללים אתAce®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®,  Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® ואת Whisper®. קהילת P&G מאגדת פעילות בלמעלה מ 70 מדינות. בקרו באתר http://www.pg.com  עבור חדשות החברה ומידע מקיף אודות P&G ומותגיה.


 

תמונות וסרטונים מהאירוע ניתן להוריד בכתובת הבאה:

http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130826005598/en

 

המקור: חברת Braun
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Emily Buckland
+44 (0) 7720 277 197
emily.buckland@porternovelli.co.uk

או

Liz Littlechild
+44 (0) 7989 968 997

Liz.Littlechild@porternovelli.co.uk