הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Oberthur Technologies

חברת Westpac בחרה בחברת Oberthur Technologies כספקית שירות בפרויקט ניסיוני בפלטפורמת TSM

חברת Oberthur Technologies שמחה להודיע כי פלטפורמת Trusted Service Manager)TSM) שלה משמשת את חברת Westpac בניסוי חדש שנערך ביישום Android Mobile “NFC” Payment.

30/8/2012 12:00
לוולואיס, צרפת וסידני --(BUSINESS WIRE)-- חברת Oberthur Technologies שמחה להודיע כי פלטפורמת Trusted Service Manager)TSM) שלה משמשת את חברת Westpac בניסוי חדש שנערך ביישום Android Mobile “NFC” Payment.

Near-Field Communications, המכונה בקיצור NFC, היא טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לבצע אימות זהות ותקשורת אלחוטית בין מכשירים ניידים לבין כל מסוף תשלומים ללא מגע. בעזרת פיתרון TSM של Oberthur Technologies ניתן לשלב כרטיסי חיוב של Westpac בצורה בטוחה במכשירי Android, כרכיב מאובטח שמוטבע בכרטיסי SIM - ללא צורך בחומרה נוספת. לאחר שכרטיסי החיוב הווירטואליים משויכים למשתמשים במכשירי הטלפון, ניתן לשלם באמצעותם תמורת מוצרים באמצעות העברה של מכשיר הטלפון בקוראי התשלומים ללא מגע שבעמדת התשלום.

"אנו בחברת Oberthur Technologies שמחים לשתף פעולה עם חברת Westpac במסגרת אבן הדרך החשובה באסטרטגיית התשלומים במכשירים ניידים של הבנק. זו אחת הפעמים הראשונות שבהן מוסד פיננסי באוסטרליה אינו משתמש בטכנולוגיות גישור דוגמת נרתיקים למכשירי טלפון עם תמיכה ב-NFC, כרטיסי microSD או מדבקות כדי ליישם תשלומים במכשירים ניידים בטכנולוגיית NFC" אמר רוזוול וולף, מנהל לאזור אסיה בחברת Oberthur Technologies.

עם הגידול שחל בשנתיים האחרונות בתפוצה של מסופי התשלום ללא מגע במרכולים גדולים, רשתות שיווק ומסעדות מזון מהיר, לא יחלוף זמן רב עד שכל הצרכנים באוסטרליה יוכלו לבצע תשלומים בצורה נוחה ובטוחה, לפדות קופונים, ליהנות ממבצעים ולצבור נקודות מועדון באמצעות העברה של מכשיר הטלפון במסופים שבעמדות התשלום. בעתיד ניתן יהיה להשתמש בטכנולוגיית NFC גם כדי ליישם כרטיסים וירטואליים, כאשר המשתמשים יוכלו להעביר את מכשיר הטלפון כדי להיכנס לאירועי ספורט ומופעים; לשלם בתחבורה ציבורית; ואף לאחסן בצורה מאובטחת מסמכים מזהים רשמיים דוגמת דרכונים.

עם 10 שנות ניסיון בניהול מרחוק וכחברה מובילה בזיהוי מאובטח, Oberthur Technologies היא ספקית מהימנה ליותר מ-5,000 בנקים, מפעילות סלולר ורשויות תחבורה ברחבי העולם, אשר מציעה כל העת פתרונות חדשים במענה לצרכים של המערכת האקולוגית בטכנולוגיית NFC. לחברת Oberthur Technologies רקורד מוכח ביותר מ-30 פלטפורמות TSM ברחבי העולם.

אודות חברת Oberthur Technologies

Oberthur Technologies היא חברה מובילה בעולם בתחום של טכנולוגיות אבטחה: פיתוח מערכות, פתרונות ושירותים של כרטיסים חכמים (דוגמת כרטיסי תשלום, כרטיסי SIM, כרטיסי כניסה וכרטיסים בטכנולוגיית NFC) ומסמכי זיהוי מאובטחים, רגילים או אלקטרוניים (תעודות זהות, דרכונים, כרטיסים לביטוח רפואי). חברת Oberthur Technologies הוקמה בשנת 1984 והיא מעסיקה 5,700 עובדים. עם 50 משרדי מכירות ב-5 יבשות, הרשת הבינלאומית של Oberthur Technologies משרתת לקוחות ב-140 מדינות.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.oberthur.com

 

המקור: חברת Oberthur Technologies
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Oberthur Technologies
סטפני קאו, +33 1 47 85 58 06
מנהלת תקשורת
s.cau@oberthur.com
או
פירמת FTI Consulting Strategic Communications
יאניק דוברז'ה
טלפון: +33 1 47 03 68 65 / +33 6 74 91 48 05
yannick.duverge@fticonsulting.com
או
גיום גרניה + 33 1 47 03 68 61 / + 33 6 32 65 79 28
guillaume.granier@fticonsulting.com