הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NTS

חטיבת המזרח התיכון של Ericsson מתחילה לשתף פעולה עם קבוצת NTS שמתמחה בתוכנות לקמעונאות; תכלול את חבילת הקמעונאות NTSwincash במערך הפתרונות של Ericsson

11/3/2013 12:00
לינץ, אוסטריה --(BUSINESS WIRE)-- חטיבת המזרח התיכון (RMEA) של Ericsson, הספקית המובילה של שירותי טלקומוניקציה, וקבוצת NTS מאוסטריה שמתמחה בתוכנות וייעוץ לקמעונאות, חתמו זה עתה על הסכם לשיתוף פעולה והרחבת המערך המקיף של Ericsson, שיכלול כעת גם את חבילת הקמעונאות NTSwincash. זאת על מנת לספק לקמעונאיות מענף הטלקום פיתרון קמעונאי אחד שכולל הכל ומכסה את התחומים של ניהול חנויות, לוגיסטיקה קמעונאית ונקודות מכירה.

ההסכם חל ב-21 מדינות במזרח התיכון, ומכסה אספקה של הפיתרון הסטנדרטי NTSwincash וכן שירותים מקצועיים והתאמה אישית של הפיתרון, על מנת לתת מענה לדרישות ספציפיות של מפעילות. מלבד זאת תספק NTS ל- Ericssonמומחים וידע על מנת שתוכל לבסס מרכז מומחיות בפיתרון NTSwincash ) NTSwincash Expertise Center) משלה.

שיתוף הפעולה בין חטיבת המזרח התיכון (RMEA) של Ericsson לבין NTS נעשה בהמשך לפעילויות קודמות שביצעו שתי החברות יחדיו. כיום מנוהלים ארבעה פרויקטים מבטיחים עבור ספקיות מובילות במזרח התיכון ופרויקטים נוספים יחלו בקרוב.

אודות קבוצת NTS New Technology Systems

קבוצת NTS New Technology Systems מתמחה בפיתוח ויישום של פתרונות לניהול קמעונאות ונקודות מגע עבור קמעונאיות מוכוונות שירות.

קבוצת הקמעונאות מאוסטריה פיתחה את פיתרון הקמעונאות המקיף NTSwincash, אשר כולל טווח רחב של תפקודים יעילים, מפיתרון קל לשימוש בנקודות מכירה ועד מערכת מקיפה לניהול קמעונאות. היכולת לשלב את פיתרון NTSwincash במערכות עורף מורכבות, והמומחיות שמאחורי הפיתרון, זוכות מזה שנים להערכה מצד קמעונאיות ידועות כמו Vodafone, Telefònica, Orange ו-Etisalat. NTSwincash הוא כבר הפיתרון המוביל בשוק הקמעונאות בענף הטלקום במרכז אירופה ובמזרח התיכון. גם קמעונאיות מענפים של אלקטרוניקה בידורית, עשה זאת בעצמך ויופי וטיפוח, וכן מוסדות שמספקים שירותים לציבור דוגמת משרד הפנים של אוסטריה, נסמכים על פיתרון הקמעונאות המוכח NTSwincash.

המקור: חברת NTS New Technology Systems
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת NTS New Technology Systems GmbH
רודולף קרמר
טל. +43 664 80 687 2020
rudolf.krammer@ntswincash.com
www.ntswincash.com