הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Amazon

היקף המכירות של מכשירי Kindle עלה בקצב מואץ מדי חודש ברבעון השני; בעקבות הורדת המחיר ל-189 דולרים הואץ קצב הגידול במכירות

כיום נמכרים ב-Amazon.com יותר ספרי Kindle מאשר ספרים בכריכה קשה

20/7/2010 01:50
סיאטל--(BUSINESS WIRE)-- מיליוני אנשים כבר קוראים ספרי במכשירי Kindle, ומזה שנתיים, מכשירי Kindle הם הפריטים הנמכרים ביותר ב-Amazon.com. מכשירים אלה הם גם המוצר המבוקש ביותר, הניתן ביותר במתנה ובעל הסקירות הרבות ביותר שמסתיימות בציון של 5 כוכבים מבין כל המוצרים ב-Amazon.com. היום מודיעה Amazon.com כי מספר היחידות של מכשירי Kindle שנמכרו עלה בקצב מואץ מדי חודש ברבעון השני - הן בהשוואה לחודש הקודם והן בהשוואה לחודש המקביל אשתקד.
"בעקבות הוזלת המחירים של מכשירי Kindle - מ-259 דולרים ל-189 דולרים - הואץ פי שלושה קצב הגידול במכירות" אמר ג'ף בזוס, המייסד והמנכ"ל של Amazon.com. "בנוסף לכך, למרות שמכירות הספרים בכריכה קשה מוסיפות לעלות, הרי שמכירות הספרים בתצורה של Kindle עקפו את מכירות הספרים בכריכה קשה. לקוחות Amazon.com רוכשים היום יותר ספרי Kindle מאשר ספרים בכריכה קשה - הישג מדהים אם לוקחים בחשבון שאנו מוכרים ספרים בכריכה קשה כבר מזה 15 שנים, אך ספרי Kindle נמכרים מזה 33 חודשים בלבד".
עבור מכשירי Kindle מוצע המבחר הגדול ביותר של ספרים פופולאריים שאנשים רוצים לקרוא. בחנות Kindle לארה"ב מוצעים כיום למעלה מ-630,000 ספרים, ובכלל זה ספרים חדשים ו-106 מבין 110 רבי המכר ברשימה של New York Times. למעלה מ-510,000 מבין ספרים אלה עולים עד 9.99 דולרים, ובכלל זה 75 מבין רבי המכר ברשימה של New York Times. כן מוצעים לקריאה חינם במכשירי Kindle למעלה מ-1.8 מיליון ספרים שנכתבו לפני שנת 1923 ומשום כך זכויות היוצרים עליהם פגו.
בין ציוני הדרך שנרשמו לאחרונה ביחס לספרי Kindle:
- בשלושה החודשים האחרונים, על כל 100 ספרים שנמכרו ב-Amazon.com בכריכה קשה, נמכרו 143 ספרי Kindle. בחודש האחרון, על כל 100 ספרים שנמכרו ב-Amazon.com בכריכה קשה, נמכרו 180 ספרי Kindle. נתונים אלה מתייחסים לכלל פעילות הספרים של Amazon.com בארה"ב וכוללים גם מכירות של ספרים בכריכה קשה שאין עבורם מהדורות Kindle מקבילות. הנתונים אינם כוללים ספרים שמוצעים בחינם עבור מכשירי Kindle - אילו היו נכללים גם ספרים אלה היה היחס גבוה עוד בהרבה.
- היקף המכירות של ספרי Kindle ב-Amazon במחצית הראשונה של שנת 2010 היה גבוה פי שלושה מאשר במחצית הראשונה של שנת 2009.
- מהנתונים העדכניים של איגוד המו"לים בארה"ב עולה כי המכירות של הספרים האלקטרונים עלו בשיעור של 163 אחוזים בחודש מאי ובשיעור של 207 אחוזים מתחילת השנה ועד סוף חודש מאי. שיעור הגידול במכירות של ספרי Kindle בחודש מאי ומתחילת השנה ועד סוף חודש מאי היה גבוה משיעורים אלה.
ב-6 ביולי הודיעה הוצאת Hachette כי עד עתה נמכרו 1.14 מיליון עותקים של ספרים אלקטרוניים של הסופר ג'יימס פטרסון. 867,000 עותקים מביניהם היו ספרי Kindle.
- חמישה סופרים - שרלין האריס, סטיג לארסון, סטפני מאייר, ג'יימס פטרסון ונורה רוברטס - רשמו מכירות של למעלה מ-500,000 עותקים של ספרי Kindle (כל אחד מביניהם).
הקוראים נענים לגישה הבלתי מתפשרת של Kindle לחוויית הקריאה. במשקל של 306 גרמים, אפשר לאחוז במכשיר Kindle במשך שעות ביד אחת. הצג, בטכנולוגיה של דיו אלקטרוני (e-Ink), מקל על הקריאה אפילו בתנאים של תאורה חזקה וחיי הסוללה מגיעים לשבועיים. לאחר שקונים את הספר פעם אחת אפשר לקרוא בו בכל מכשיר - Kindle, Kindle DX, iPad, iPod Touch, iPhone, Mac, PC, BlackBerry ו-Android. המכשירים כוללים תקשורת סלולרית מדור שלישי ללא דמי מנוי חודשיים או התחייבות - ועולים 189 דולרים בלבד.
פרטים נוספים בכתובת www.amazon.com/kindle.
אודות Amazon.com
Amazon.com  (NASDAQ: AMZN)מסיאטל, חברה אשר נמנית על רשימת Fortune 500, פתחה את החנות באינטרנט ביולי 1995 ומציעה כיום את המבחר הגדול בעולם. בחברת Amazon.com שואפים לשרת את הצרכנים בצורה הטובה ביותר, ולהציע להם את כל מה שאפשר לקנות באינטרנט - במחירים הנמוכים ביותר. Amazon.com ומוכרים נוספים מציעים מיליוני פריטים ייחודיים, חדשים, מחודשים או משומשים בקטגוריות דוגמת ספרים; סרטים, מוזיקה ומשחקים; תכנים דיגיטליים להורדה; אלקטרוניקה ומחשבים; לבית ולגינה; משחקים ומוצרים לילדים ותינוקות; מכולת; הלבשה, הנעלה ותכשיטים; בריאות וטיפוח; ספורט ומחנאות; וכלי עבודה, רכב ותעשייה. במסגרת Amazon Web Services מוצעת למפתחים גישה לשירותי תשתית במתכונת של מיחשוב עננים, אשר מבוססים על טכנולוגיות העורף של Amazon עצמה, כפלטפורמה לכל פעילות עסקית מבוקשת. מכשירי Kindle ו-Kindle DX הם קוראים מהפכניים לספרים אלקטרוניים, שבעזרתם ניתן להוריד בתקשורת אלחוטית ספרים, מגזינים, עיתונים, בלוגים ומסמכים אישיים - ולקרוא על צג חד, בעל אבחנה גבוהה, בטכנולוגיה של דיו אלקטרוני, אשר מזכיר דף נייר אמיתי. במכשירי Kindle ו-Kindle DX נעשה שימוש בטכנולוגיה סלולרית מדור שלישי, כמו במכשירי טלפון מתקדמים, על מנת לחסוך את הצורך בחיפוש אחר נקודות אלחוט (Wi-Fi). מכשירי Kindle הם המוצר הנמכר ביותר מבין מיליוני הפריטים שמוצעים למכירה ב-Amazon.
בין אתרי האינטרנט שמפעילות Amazon ושותפותיה: www.amazon.com, www.amazon.co.uk, www.amazon.de, www.amazon.co.jp, www.amazon.fr, www.amazon.ca ו-www.amazon.cn. המונחים Amazon.com, "אנו", "שלנו" ומונחים דומים אחרים בהודעה זו מתייחסים לחברת Amazon.com ולחברות הבנות, אלא אם צוין במפורש אחרת.
הצהרות ביחס לעתיד
הודעה זו כוללת הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן ב- Section 27Aשל Securities Act of 1933 ו- Section 21E של Securities Exchange Act of 1934. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות במידה משמעותית מהתחזיות של המנהלים. ההצהרות ביחס לעתיד שכרוכות בסיכונים ובחוסר ודאות כוללות, בין השאר, סיכונים שנובעים מתחרות, ניהול הצמיחה, מוצרים חדשים, שירותים וטכנולוגיות, תנודות אפשריות בתוצאות התפעוליות, התרחבות בינלאומית, תוצאות של הליכים משפטיים ותביעות, מיטוב מרכז האספקה, השפעות עונתיות, הסכמים מסחריים, רכישות ועסקאות אסטרטגיות, שערי חליפין בעולם, תקלות במערכת, מלאי, חקיקה ומיסוי, תשלומים והונאות. פרטים נוספים על גורמים שעלולים להשפיע על התוצאות הכספיות של Amazon.com מופיעים בדוחות שמגישה Amazon.com לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), ובכלל זה הדוח השנתי העדכני שהוגש ב- Form 10-Kומסמכים נלווים.
המקור: Amazon.com
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Amazon.com Media Relations
206-266-7180