הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Fairfax County

הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס ומשרד עורכי הדין Crowell & Moring יקיימו ב-17 בנובמבר בתל אביב תצוגה לחברות ישראליות

האירוע יציג הזדמנויות עסקיות בארה"ב ונושאים משפטיים לחברות בתחום אבטחת סייבר וקבלני ממשלה

10/11/2015 02:40
מחוז פיירפקס, וירג'יניה,—(BUSINESS WIRE)—הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (FCEDA), ומשרד עריכת הדין הבינלאומי Crowell & Moring LLP  יציגו " אבטחת הסייבר וביטחון לאומי: הזדמנויות עסקיות בשוק האמריקאי והסביבה המשפטית" ב-17 נובמבר בתל אביב כדי לעזור לחברות ישראליות המעוניינות לעקוב אחר השוק האמריקאי.  האגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), האגוד הגדול בישראל של ארגונים בתחום הטכנולוגיה ומדעי החיים, הינו שותף באירוע.

" עסקי אבטחת הסייבר בארה"ב ובעולם נמצאים בתנופת פיתוח אדירה, וחברות ישראליות המתעניינות בשוק האמריקאי צריכות לדעת כי מחוז פיירפקס נעשה במהירות אחד מהמיקומים העדיפים  מכל האזורים להזדמנויות במגזר הציבורי והמגזר הפרטי בתחום זה" אמר ד"ר  ג'רלד ל. גורדון, הנשיא והמנכ"ל של  FCEDA. " אנו גאים לעבוד במשותף עם Crowell & Moring ועם IATI להצגת התוכנית המעולה שתסייע לחברות להבין טוב יותר את ההזדמנויות הללו".

מחוז פיירפקס, המנוע הכלכלי של אזור וושינגטון הבירה, מציע אפשרויות מעולות לחברות ישראליות בתחומי הטכנולוגיה, האבטחה, חוזי ביטחון ושילוב טכנולוגית מידע. ללמעלה מ-400 חברות זרות, כולל קרוב ל-30 מישראל יש נוכחות במחוז פיירפקס. ל-FCEDA  יש משרד קבוע בישראל משנת 2005 לעבודה עם חברות ישראליות השוקלות מיקומים בינלאומיים. יאיר אפרתי מנהל את המשרד בתל אביב, מקשר את החברות הישראליות עם הפיתוח העסקי ושרותי פיתוח מיקום של FCEDA שיכולים להאיץ את ההתרחבות בארה"ב.

האירוע יתקיים במלון דן תל אביב. הנושאים שיכללו:

• הזדמנויות בתחום אבטחת סייבר בארה"ב;

• מגמות באבטחת סייבר: הבנת הממשל והסביבה העסקית;

• הערכות לפתרון מוכן להאצה ומקסום הזדמנויות מכירה ו-

• הזדמנויות עסקיות של תחום אבטחת סייבר בארה"ב המרוכזות במחוז פיירפקס ואזור וושינגטון הבירה.

הדוברים כוללים:

• Gregory Briscoe מנהל השירות העסקי בשגרירות ארה"ב בתל אביב;

• Evan Wolff, שותף בכיר ב- Crowell & Moringקבוצת אבטחת סייבר ופרטיות, תכנית הביטחון הלאומי והמאבק בטרור, המרכז לאסטרטגיה ולימודים בינלאומיים, מנכ"ל קבוצת שרתוף;

• Andrew Vautier, מנהל אבטחת מידע, Accenture ;

• קובי סמבורסקי, מנהל שותף ומייסד שותף, גלילות קפיטל (Glilot Capital Partners) ;

• Sam Feigin, ועדת ההגוי לישראל, Crowell & Moring ;

• Mark Kass, יועץ בכיר, Crowell & Moring ;

• Asher Kotz, מנהל פיתוח עסקי אבטחת סייבר וישראל, הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס

להרשמה לחץ כאן

כתב העת טיים כינה את מחוז פיירפקס "אחד מסיפורי ההצלחה הכלכלית הגדולים של זמננו." הרשות עטורת הפרסים לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (FCEDA) מקדמת את מחוז פיירפקס כמרכז עסקים וטכנולוגיה. לצד משרדיה העיקריים בטייסון קורנר, מתחם העסקים הגדול ביותר של מחוז פיירפקס, מחזיק ה- FCEDAמשרדי שיווק בשישה מרכזים עסקיים עולמיים חשובים: בנגלור, מינכן, לונדון, לוס אנג'לס, סיאול ותל אביב.

עקוב אחרי FCED  בטוויטר ובליקדין

המקור: Fairfax County Economic Development Authority - FCEDA

לצפייה בהודעה בשפת המקור באינטרנט

http://www.businesswire.com/news/home/20151110005351/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
FCEDA
Alan Fogg, +1 703-790-0600
+1 571-213-5065 (m)
afogg@fceda.org