הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Western Union

ווסטרן יוניון ו-וויבר מספקות יכולות העברת בספים חוצת גבולות

פלטפורמת WU® Connect שממשיכה לגדול ולהתרחב, מספקת למשתמשי וויבר את היכולת לשלוח כספים ליותר מ-200 מדינות ואזורים בעולם

4/2/2016 02:20
סן פרנציסקו – (BUSINESS WIRE) – חברת ווסטרן יוניון (NYSE: WU), המובילה העולמית בשירותי תשלומים, וחברת וויבר, החברה המובילה בישומון מסרים ניידים עם מעל 644 מיליון משתמשים ייחודיים ברחבי תבל, הודיעו היום על הסכם שמאפשר דרך מהירה ופשוטה לשלוח כספים לחברים ומשפחה בצורה וירטואלית לכל מקום בעולם מהישומון הנח של וויבר.

תוך מינוף הפלטפורמה  WU® Connecשהושקה לאחרונה, השיתוף בין ווסטרן יוניון וויבר יתמקד על שלושה נושאי מפתח:

• משלוח כספים ברחבי תבל: בהשקה ראשונה זו, משתמשי וויבר בארה"ב יוכלו לשלוח עד 499$ לאיסוף ביותר מ-500,000 הסוכנויות של ווסטרן יוניון במעל 200 מדינות ואזורים.

• חווית משתמש לשלוח מסרים בעולם: ווסטרן יוניון ו-וויבר יצרו חווית משתמש במשלוח כספים שתתחיל ותסתיים בתוך מסך הישומון של משתמשי וויבר.

• פתרונות משולבים: הפתרון מסתמך על טכנולוגיה חזקה, יכולות המרת מטבע זר, ניהול מידע כמו גם רגולציה, ציות לרשויות ותשתיות נגד הלבנת כספים כדי להאיץ מעבר כספים יעיל ובזמן בכל מקום בעולם.

" באמצעות ההתקשרות עם וויבר אנו ממשיכים במומנטום החיובי להגדלת מספר הדרכים להעברת כספים לתוך פלטפורמת FinTech העולמית וחוצת הגבולות, והרחבת הרשת הדיגיטלית שלנו omni-channel" אמר היקמק ארסק, הנשיא והמנכ"ל של ווסטרן יוניון.

"המשתמשים שלנו כבר משתמשים בוויבר כדי להיות בקשר עם חברים ומשפחה ברחבי תבל, כך שאפשרות לשלוח כספים לאהובים דרך היישומון הינה התפתחות טבעית" אמר מיכאל שמילוב, מנהל התפעול של וויבר. "ההתקשרות בין וויבר ווסטרן יוניון הינה הצעד הראשון בכיוון והיא מאפשרת למשתמשים שלנו דרך חדשה לשלוח כסף בצורה מהירה ויעילה לחברים ומשפחה."

הפלטפורמה החדשה והחדשנית WU Connect, המבוססת על אפליקציית API  שהושקה ב-2015, מאפשרת לפלטפורמות של צדדים שלישיים להתממשק עם ווסטרן יוניון כדי לספק חווית העברת כספים אחידה ומשולבת למשתמשים שלהם. לקוחות יכולים ליהנות משימוש בישומון העברת המסרים המועדף עליהם בעת שהם מעבירים כספים דרך הישומון. הם גם יכולים לממן את העברת הכספים באמצעות כרטיס חיוב, כרטיס אשראי או חשבון הבנק ובקלות לכוון את ההעברה לכל סוכן קמעונאי של ווסטרן יוניון שמשתתף בתוכנית בכל מיקום בעולם בו ארנק נייד או חשבון בנק הינו זמין.

" פלטפורמת WU Connect מאפשרת הזדמנות יחסים משמעותיים יותר למשתמשים של פלטפורמות דיגיטליות של צדדים שלישיים וזהו באמת רווח לכולם, גם לווסטרן יוניון וגם לחברות שאנו עובדים איתן" אמר דייויד תומפסון, סגן נשיא בכיר והמנהל הטכנולוגי של ווסטרן יוניון. " אנו מאוד נלהבים לשלב את פלטפורמת WU Connect לתוך שירות המסרים של וויבר ואנו מסתכלים קדימה לגידול היכולות בהמשך."

למידע נוסף אודות פלטפורמת WU Connect או להזדמנויות שילוב, אנא שלח דוא"ל לצוות הפיתוח העסקי של WU Connect ב- WUConnect@wu.com.

אודות וסטרן יוניון

חברת וסטרן יוניון ( ( (NYSE: WUהיא חברה מובילה לשירותי תשלום והעברות כספיות ברחבי העולם. יחד עם השירותים העסקיים שהיא מציעה תחת המותגים Vigo, Orlandi Valuta,Pago Facil ו- Western Union Business Solutions branded payment services, מספקת וסטרן יוניון לצרכנים ולעסקים דרכים מהירות, אמינות ונוחות לשליחת וקבלת כסף ברחבי העולם, לשליחת תשלומים ולרכישת המחאות בנקאיות. נכון לתאריך ה-30 בספטמבר 2015, הוצעו שירותי וסטרן יוניון, Vigo ו-Orlandi Valuta באמצעות רשת משולבת של מעל ל-500,000 סוכנויות ונציגויות ב-200 אזורים וארצות ומעל ל-100,000 מסופים אוטומטיים וקיוסקים וכללה יכולת להעביר כספים למאות מיליוני חשבונות. בשנת 2014 השלימה ווסטרן יוניון 255 מיליון העברות צרכן לצרכן ברחבי העולם בסך 85 מיליארד דולר, ו-484 מיליון תשלומים עסקיים. למידע נוסף www.WesternUnion.com.

אודות וויבר

וויבר היא חברה מובילה בשרותי העברת מסרים, שיחות ו-וידאו שמאפשרת לכל אחד בעולם לתקשר בצורה חופשית. המשתמשים יכולים לשלוח הודעות טקסט, מדבקות מצחיקות, תמונות, וידאו, דודלס, לשתף במיקום, לקיים שיחות HD  איכותיות ולתקשר בלחיצה כדי לדבר (Push-To-Talk). עם שרות Viber Out המשתמשים יכולים לדבר בשיחה מוזלת עם כל מספר טלפון בעולם. וויבר זמינה במכשירי אייפון, אנדרואיד, טבלטים, מכשירי חלונות, בלקברי, בלקברי 10, חלונות, חלונות 8, מק, לינוקס, מכשירי סמביאן ועל תשתיות תקשורת 3G/4G  או Wi-Fi. עם למעלה מ-644 מיליון משתמשים ייחודיים ב-193 נדינות, וויבר מחדשת באופן עקבי על ידי הצגת פלטפורמות חדשות שמוסיפות תכונות כיפיות חדשות כמו שיחות פומביות. וויבר שייכת לקבוצת Rakuten.

WU-F

WU-G

המקור: Western Union    

לצפייה בהודעה בשפת המקור באינטרנט:

http://www.businesswire.com/news/home/20160204005488/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Western Union Global
Brad Jones, +1-720-332-1262
bradley.jones@westernunion.com
or
Viber Global
Charlotte Panther
charlottep@viber.com
or
Viber US
Kate Licht
katel@viber.com