הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

חברת P&G פותחת 'בית למשפחות' לאמהות ולמשפחות של יותר מ-10,000 ספורטאים שיתחרו באולימפיאדה

באירוע קבלת הפנים לאמהות של הספורטאים שיתחרו באולימפיאדת לונדון ישתתפו האמהות של סיר כריס הוי, ריאן לושטה, לין דן, ניקיטה לובינסטב, פיליפה פרנקה ונוקו מטלו

25/7/2012 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברת Procter & Gamble (NYSE:PG), שותפה עולמית של האולימפיאדה (Worldwide Olympic Partner) והחברה שמאחורי מותגים דוגמת Ariel®/Tide®, Pampers® ו-Gillette®, הזמינה היום את האמהות והמשפחות של הספורטאים שיתחרו באולימפיאדה להגיע ל-'בית המשפחות' (Family Home) של P&G בלונדון, כנותנת החסות הראשונה לאולימפיאדה שמציעה לאמהות ולמשפחות מרחבי העולם 'בית הרחק מהבית' במהלך האולימפיאדה. 'בית המשפחות' נועד להעניק לאמהות ולמשפחות של הספורטאים שמגיעים לאולימפיאדה מרחבי העולם מקום להירגע, לנוח ולבלות יחדיו, והוא פתוח לאמהות ולבני משפחה נוספים של יותר מ-10,000 ספורטאים אולימפיים.

"כששאלנו את הספורטאים כיצד אנו יכולים לסייע להם בלונדון הם השיבו שלאמהות ולשאר בני המשפחה שמגיעים מרחבי העולם אין מקום שבו הם יכולים להירגע באמת ולבלות יחדיו במהלך האולימפיאדה" סיפר מרק פריצ'רד, מנהל עולמי לבניית מותג בחברת P&G. "אנו פועלים בשירות האמהות ושאר בני המשפחה מזה 175 שנים. משום כך היה זה אך טבעי מבחינתנו לסייע לספורטאים באמצעות מתן שירות לאמהות ולשאר בני המשפחה שלהם".

'בית המשפחות' של P&G נועד להציע לאמהות ולבני משפחה נוספים את מלוא הנוחות של הבית. מלבד טיפולי יופי של Cover Girl® ו-Olay®, אולם Pampers® Playroom ושירותי כביסה של Tide®/Ariel®, יכולים בני המשפחה למצוא בבית אמצעים לצפייה, ארוחות וגישה לאינטרנט כדי לשמור על קשר עם יקיריהם שנשארו בבית.

"חברת P&G מספקת לאולימפיאדה תרומה חשובה וייחודית בכך שהיא יוצרת מקום חם ומזמין שבו יכולים לבלות בני המשפחה של כמה מהספורטאים המובילים בעולם" אמר ז'ק רוג, נשיא הוועד האולימפי העולמי. "מאחר והספורטאים יודעים שדואגים היטב ליקיריהם ב-'בית המשפחות' של P&G, הם יכולים להתרכז בהשגת התוצאות הטובות ביותר במגרש".

בחברת P&G מציינים את פתיחת הבית באירוע שבו ישתתפו האמהות של כמה מהספורטאים הידועים ביותר בעולם. בין המשתתפות יהיו האמהות של השחיין מארצות הברית ריאן לושטה, שחקן הבדמינגטון מסין לין דן, ורוכב האופניים מבריטניה שזכה בתואר 'ספורטאי השנה', סיר כריס הוי.

באירוע יוכלו האמהות ליהנות מהופעה בלעדית של הזמרת והאמא מבריטניה, רבקה פרגוסון, אשר השתתפה בתוכנית הטלוויזיה The X Factor בבריטניה.

"באולימפיאדת בייג'ינג נהנינו מאוד אבל לעתים התקשינו למצוא מקום שבו אפשר לאכול ארוחה קלה ולפגוש בני משפחה של ספורטאים נוספים שמשתתפים באולימפיאדה" אמרה איליאנה לושטה, אמו של ריאן לושטה, חבר הנבחרת האולימפית של ארצות הברית. "ב-'בית המשפחות' של P&G נוכל לעשות זאת, ואני מצפה כבר להכיר אמהות נוספות שבניהן מתחרים בענפי ספורט נוספים ואשר מגיעות ממדינות נוספות".

"הודות ל- P&Gאוכל להגיע ללונדון וליהנות מהאולימפיאדה" אמרה אנה כריסטינה רודריגז דה סילבה, אמו של פיליפה פרנקה מהנבחרת של ברזיל. "אני אוכל להתרכז בעזרה לבן שלי, ואמהות נוספות יוכלו לעזור לבנים שלהן במהלך התחרויות. אני מצפה כבר להגיע ללונדון, משום שהבן שלי יתחרה שם ומשום שארצי תארח את האולימפיאדה הבאה".

"חשוב לי מאוד שיהיה לי מקום משלי בלונדון" אמרה גאו קסיויו, אמו של לין דן, חבר הנבחרת הסינית. "זו הפעם הראשונה שאני מגיעה ללונדון וחשוב לי לדעת שיהיה מקום בעיר שבו אוכל לפגוש אמהות נוספות ברחבי העולם, הודות ל-P&G".

"אני מעריכה מאוד את האפשרות ליהנות מ-'בית הרחק מהבית', שבו אוכל להירגע, לפגוש בני משפחה נוספים ולחלוק עמם חוויות" אמרה ליסבת מטלו, אמה של נוקו מטלו, חברת הנבחרת של דרום אפריקה. "'בית המשפחות' של P&G מספק לי את מה שאני זקוקה לו, כדי שאוכל לתמוך בבת שלי ולעודד אותה במהלך התחרויות".

"כל אמא יודעת שכדי לעודד את הילדים לעסוק בספורט, לא מספיק לצבור ניצחונות" אמרה קרול הוי, אמו של סיר כריס הוי, חבר הנבחרת הבריטית. "התגאיתי בכריס כשהיה ילד קטן וניצח בתחרות הריצה עם ביצה על כפית, ואני גאה בו היום כשהוא מתחרה באולימפיאדה. הודות ל- P&Gאוכל להריע לו באיצטדיון, ולבקר אותו ב-'בית המשפחות' של P&G".

כהוקרה לאמהות של האולימפיאדה יצרו ב-P&G סדרה של סרטונים שמספרים את סיפורן (Raise an Olympian). למעלה מ-60 סרטונים כאלה מוצעים לצפייה באתר YouTube, בכתובת http://www.youtube.com/watch?v=dZhwZI1wWGU.

קמפיין Thank You Mom מתפרסם בכל ערוצי המדיה ובנקודות המכירה ברחבי העולם, מחודש אפריל ועד אוגוסט. מוצרי P&G עם מיתוג אולימפי מוצעים ביותר מ-4 מיליון חנויות ברחבי העולם. במסגרת הקמפיין התחייבה P&G לגייס סכום של 5 מיליון דולרים כדי לתמוך בתוכניות מקומיות לספורטאים צעירים, כאשר החברה תתרום אחוז מסוים מהמכירות של המותגים המובילים שלה.

"אנו מקווים ליצור תנועה עולמית שתכלול לא רק את האמהות של הספורטאים שמתחרים באולימפיאדה, אלא את כל האמהות, בכל מקום בעולם, אשר יסייעו לילדיהן להגשים את החלומות שלהם" הוסיף פריצ'רד.

פרטים מלאים על קמפיין Thank You Mom של P&G, ובכלל זה תמונות וסרטונים, אפשר למצוא בכתובת www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

אודות חברת P&G

חברת P&G משפרת את חייהם של כ-4.4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם עם מערך של מותגים אמינים ואיכותיים. על המותגים המובילים של החברה נמנים Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze® ו-Ambi Pur®. במסגרת פעילות בכ-80 מדינות מוצעים המותגים של P&G ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com

המקור: חברת Procter & Gamble
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר
לשכת העיתונות המרכזית של P&G
טל. +44 020 3657 7734
PG2012.im@pg.com