הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Parallels Holdings מודיעה על מכירת אודין, פלטפורמת אוטומציית השירות שלה, לחברת אינגרם מיקרו

שתי ספקיות השירות הנותרות, Plesk ו-Virtuozzo, יתפצלו לכדי שתי חברות עצמאיות ונפרדות

3/12/2015 11:50
רנטון, וושינגטון- Parallels Holdings Limited הודיעה היום שחתמה על הסכם סופי למכירת פלטפורמת אודין לאוטומציית השירות שלה, יחד עם טכנולוגיות ניהול במחשוב ענן הקשורות לפלטפורמה, קניין רוחני ומותג האודין לחברת אינגרם מיקרו בע"מ (www.ingrammicro.com) תמורת סכום שפרטיו לא נמסרו. העסקה צפויה להיסגר עד סוף שנת 2015.

היחידה העסקית Parallels לפתרונות פלטפורמה תמשיך לפעול כחברה עצמאית תחת מותג ( Parallels (www.parallels.com. יחידת Plesk העסקית, המספקת פתרונות ניהול אינטרנט למעל ל-10 מיליון עסקים קטנים ושרתי אירוח ברחבי העולם, תפעל כחברה עצמאית תחת מותג ( Plesk (www.plesk.com. יחידת Virtuozzo העסקית, העוסקת בפיתוח טכנולוגיית וירטואליזציית מערכות ההפעלה המובילה בשוק, תפעל כחברה עצמאית תחת מותג (Virtuozzo (www.virtuozzo.com. כל שלוש היחידות העסקיות ימשיכו להיות בבעלות ובשליטת Parallels אחזקות בע"מ.

"אנו שמחים כי שיתוף הפעולה ארוך הטווח שלנו עם אינגרם מיקרו הגיע לאבן דרך חדשה זו, שיתוף פעולה שייטיב עד מאד עם לקוחות אודין לאוטומציית השירות שלנו, וכן עם השותפים ועם הצוות," אמר בירגר סטיין, מנכ"ל Parallels אחזקות בע"מ. "באותו הזמן, זה מספק לנו את ההזדמנות לחדד את המיקוד שלנו כחברה ולהמשיך לספק מוצרים מובילי שוק תחת המותגים Parallels, Plesk וVirtuozzo-."

נילס הוינקה יעמוד בראש עסקי Plesk, מנהל ותיק ב-Parallels ובאודין ובעל ניסיון בעסקי שרתי אירוח ומחשוב ענן.

"אני שמח על ההזדמנות להוביל את Plesk אל עבר ההישג הבא שלה," אמר נילס הוינקה, מנכ"ל Plesk. "אנחנו נתמקד התמקדות חדה בקהל הליבה שלנו של מעצבי אינטרנט, מפתחים ומנהלי שרתים מארחים כדי להאיץ את האבולוציה של Plesk כלוח הבקרה ופלטפורמת ניהול האינטרנט הטובה ביותר."

רוב לובל, שהצטרף מחדש ל-Parallels באוקטובר לאחר שכיהן בתפקידים בכירים בחברת קולט לאחר שזו רכשה את ThinkGrid בה היה מייסד ומנכ"ל, יעמוד בראש Virtuozzo.

"Virtuozzo עמדה בחוד החנית של עסקי מחשוב הענן, וירטואליזציית מערכות הפעלה, PaaS וIaaS- עוד הרבה לפני שמילים אלה הפכו שגורות בענף," אמר רוב לובל, מנכ"ל Virtuozzo. "הודות להתמקדות החדשה שלנו, הלקוחות והשותפים שלנו יראו התפתחות מהירה יותר של מפת הדרכים שלנו שתתמקד בלעזור להם לספק מגוון רחב יותר של שירותים ללקוחות שלהם באמצעות מערכות ההפעלה הווירטואליות הטובות ביותר וטכנולוגיות האחסון של Virtuozzo."

"זו עסקה משמעותית עבור העסקים, השותפים והלקוחות שלנו, וחברת אינגרם מיקרו נרגשת להעמיק את תמיכתה בקווי המוצר של  Parallels ,Plesk ושל Virtuozzo בזמן שאנו רוכשים ומגדילים את ההשקעה בפלטפורמת האוטומציה אודין," אמר סמנכ"ל אינגרם מיקרו, נימש דייב. "יחדיו, אינגרם מיקרו ואודין יציעו את השילוב האידיאלי של מומחיות, ידע וקשרים מסחריים לכל הלקוחות ולכל השותפים שלנו. אינגרם מיקרו מחויבת למתן תמיכה לכל הלקוחות הקיימים בפלטפורמת אודין, תוך המשך השקעה בשיפור הטכנולוגיה לטובת כולם."

אודות Parallels Holdings

Parallels Holdings Limited, שמשרדיה בשפהאוזן, שוויץ, היא חברת האם שבבעלותה 100% מהיחידות העסקיות של Parallels, אודין אוטומציה, Plesk ו-Virtuozzo. הקבוצה הוקמה על ידי יו"ר ההנהלה הנוכחי, סרגיי בלוסוב, ומ-2010 עומד בראשה המנכ"ל בירגר סטיין. החברה, שהכנסותיה לשנת 2014 היו מעל 150 מיליון דולר, מגובה על ידי משקיעים מובילים בתעשייה בכללם בסמר ונצ'ר פרטנרס, אינסייט, אינטל קפיטל, אלמז, רוסיה פרטנר, סיסקו ואינגרם מיקרו. Parallels Holdings מובילה בווירטואליזציה של שולחן העבודה, וירטואליזציה של שרתים ושל מערכות הפעלה, לוח הבקרה ואוטומציה של שירותי ענן.

אודות Virtuozzo

Virtuozzo היא ספקית מובילה של תוכנות וירטואליזציה ותשתיות ענן המאפשרות לספקי שירות, ספקי תוכנה עצמאיים, ולארגונים לספק פלטפורמות וירטואליות מאובטחות, חזקות, והיפר-משולבות להפעלת יישומים ושירותי ענן. Virtuozzo, חלוצת התעשייה, פיתחה את טכנולוגיית מערכות ההפעלה הווירטואליות המסחרית הראשונה בשנת 2001, שמשמשת כיום מעל ל-500 שותפים ברחבי העולם בהפעלת מעל למיליון סביבות וירטואליות הפועלות בעומסי עבודה קריטיים בענן. לקבלת מידע נוסף בקרו באתר www.virtuozzo.com.

אודות Plesk

Plesk היא פלטפורמת הענן המובילה להרצת יישומים, אתרי אינטרנט ועסקי אירוח שרת. חברות שותפות של Plesk מהוות 50% מתוך 100 ספקי השירות המובילים בעולם. הפלטפורמה פועלת במעל ל-300,000 שרתים, מפעילה מעל ל-10 מיליון אתרי אינטרנט ומעל ל-15 מיליון תיבות דואר. Plesk זמינה ב-26 שפות וב-140 מדינות. לאחר שמאז שנת 2000 הפכנו את חייהם של  מנהלי מערכות ושל עסקים קטנים ובינוניים לפשוטים יותר, אנו משפרים היום מספר רב של שירותי ענן ומאפשרים למפתחי יישומים עבודה יעילה לצד תשתית אינטרנט פשוטה ומאובטחת יותר המנוהלת על ידי מומחי רשת וחברות שרתי אירוח. לקבלת מידע נוסף בקרו באתר החברה www.plesk.com.

אודות Parallels

Parallels היא מובילה עולמית בפתרונות משולבי פלטפורמה אשר מאפשרים ללקוחות להשתמש ולקבל גישה ליישומים ולקבצים שלהם בפשטות מכל מערכת הפעלה או מכשיר. אנו מסייעים ללקוחות להיעזר בטכנולוגיה הטובה ביותר הנמצאת בשוק, בין אם היא Windows®, MAC ®, iOS Android ™או הענן. Parallels פותרת בעיות הנדסיות מורכבות ובעיות חוויית משתמש בכך שהיא מאפשרת לעסקים וללקוחות פרטיים להשתמש ביישומים בפשטות ובחסכוניות בכל מקום שהוא - במרכז הנתונים הפרטי, המקומי, המרוחק או הענן. לקבלת מידע נוסף, אנא ראה www.parallels.com/about.

מקור: Parallels Holdings Limited

להודעה המקורית: http://www.businesswire.com/news/home/20151202005470/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Odin
Nikolett Bacso, 425-282-5982
nbacso@odin.com
@NikolettPR