הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת BlueSnap מכריזה על שירותים חדשים של סחר אלקטרוני למכירת סחורות וירטואליות ברמה ארגונית

תשתיות מלאות ופיתרון תשלום על בסיס ניסיון שנצבר במשך יותר מעשור שנים מבטיחים עלויות פרישה נמוכות ותמורה (ROI) גבוהה להשקעה

3/4/2012 10:10
פרימונט, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- עידן חדש בסחר האלקטרוני: חברת BlueSnap הכריזה היום על זמינותה המיידית של חבילה מלאה של שירותים שנועדו לסייע באימוץ של מודלים עסקיים לסחר אלקטרוני, ב-'בעלות וירטואלית' וכתוכנה במתכונת שירות (SaaS), על ידי ארגונים גדולים ובחברות בעלות קצב צמיחה מהיר. השירותים של BlueSnap מסייעים ליצרניות שמבקשות להציע לצרכנים ולחברות עסקיות אפשרות לחכור או לשכור גישה למוצרים ושירותים, במקום לרכוש אותם ישירות. החבילה של BlueSnap מבוססים על הטכנולוגיה והניסיון של חברת פלימוס, וכוללת שירותים שתומכים גם במודלים מסורתיים של רכישה. החבילה כוללת חמישה פתרונות, ומוצעת לסוחרים דיגיטליים כפיתרון פתוח, גמיש ונוח להגדרה, לסחר אלקטרוני ברמה ארגונית. החבילה תומכת במונטיזציה משופרת ובמגוון רחב של סחורות דיגיטליות, ובכלל זה תכני וידאו ואודיו, תוכנות, משחקים ומנויים לפרסומים ושירותים.

בדוח שפורסם באוקטובר 2011, תחת הכותרת The Agile Commerce Platform, כתב בריאן ווקר, סגן נשיא ואנליסט ראשי בחברת Forrester Research, כי "באופן שבו אנו חושבים על טכנולוגיה של עסקים אלקטרוניים חלו שינויים יסודיים. ... אנשי מקצוע בתחום של עסקים אלקטרוניים חייבים לסייע למפתחים, לאנשי העסקים ולשותפים לחדש ולמטב את חוויית הלקוח בכל נקודות הממשק, וליצור הזדמנויות לקידום הצמיחה והרווחים. זאת באמצעות פלטפורמה גמישה לסחר אלקטרוני, שבאמצעותה ניתן לחשוף את השירותים השונים, ואותה ניתן לנהל בענן, כדי לתמוך בצרכים העסקיים שמשתנים עם הזמן".

בין שירותי הסחר האלקטרוני שנכללים במערך של BlueSnap:

- BlueSnap Full Service Commerce - טכנולוגיה וידע להקמת יכולות של סחר אלקטרוני ברמה ארגונית

- BlueSnap Custom Commerce  - על בסיס פיתרוןFull Service Commerce  של BlueSnap, בתוספת תפקודים מיוחדים שמציעים השותפים המובילים בסביבה האקולוגית של החברה

- BlueSnap Content Commerce  - פתרונות למונטיזציה של תכנים אלקטרוניים, תוכנה במתכונת שירות (SaaS) ושירותי ענן, ובכלל זה פתרונות מיוחדים לענפים מסוימים דוגמת CloudTV+Plus, פיתרון בידור ייחודי בטכנולוגיית IPTV

- BlueSnap/Plimus Self-Service Commerce  - גרסת המשך לפלטפורמת הסחר האלקטרוני המובילה מזה עשור שנים של פלימוס, לעסקים קטנים ובינוניים, אשר מוצעת כעת כשירות של BlueSnap

- Commerce Integrations  - שירותים שמיועדים לערוצים ומפתחים, לתמיכה בסחר ותשלומים מובנים, סחר אלקטרוני ושיווק מקוון ביישומים קיימים, על מנת ליצור שטפי הכנסות חדשים

את כל אחד מהפתרונות האלה אפשר להשלים עם BlueSnap Expert Services, שירותים שמבוססים על ניסיון בסחר אלקטרוני שנצבר במשך יותר מעשור שנים, וכן על מערכת אקולוגית קטנה אך צומחת של תוספים ושותפי הטמעה אשר מסייעים לבצע התאמה אישית בהתאם לדרישות העסקיות בענפים שונים. הראשון מבין הפתרונות המיוחדים לענפים ספציפיים שמציעה BlueSnap הוא CloudTV+Plus - פיתרון בידור בטכנולוגיית IPTV לגופי שידור ומפיקים.

כדי להבטיח הגנה על פרטי התשלום שומרת חברת BlueSnap על אבטחה ברמה של PCI Level 1, הרמה הגבוהה ביותר של אבטחת צרכנים, בשילוב עם יכולות דוגמת טיפול דינמי במנויים חוזרים, רכישות מתוך מוצרים או יישומים, ויכולות ייחודיות לזיהוי פיננסי של צרכנים, אותן ניתן למנף גם כדי להגדיל את שווי ההזמנה הממוצעת ולקדם מכירות. היכולות המתקדמות של הסחר האלקטרוני מסייעות לחברות לנסות מודלים עסקיים ושווקים חדשים כדי להצליח בשוק המתפתח במהירות ובמציאות של רשתות חברתיות.

בלב הפתרונות של BlueSnap מצויה הטכנולוגיה המצליחה של פלימוס - חברה מובילה בפתרונות מלאים, ברי הגדרה ומקושרים לעסקים אלקטרוניים - טכנולוגיה אשר מוכיחה את עצמה מזה למעלה מעשור שנים. הטכנולוגיה החדשנית שמאחורי BlueSnap הייתה הראשונה שהציעה דפי הזמנות שאותם ניתן להגדיר אישית בצורה מלאה, והראשונה שאפשרה רכישה בלחיצה בודדת, כניסה אוטומטית ויכולות לניהול זיהוי כדי להגביר את המכירות ולהעמיק את הקשרים עם הלקוחות. הפלטפורמה הייתה חלוצת התפיסה של סחר דיגיטלי בכל מקום ובכל עת, עם ממשק Buy Anyware API, אשר מאפשר להוסיף לכל יישום או אתר של מדיה חברתית תפקודים של סחר אלקטרוני. הפתרונות של BlueSnap לחיובים חוזרים תומכים כיום בארגונים בעלי קצב הצמיחה המהיר ביותר, בשווקים הגואים של הענן והתוכנה במתכונת שירות (SaaS).

"אנו נלהבים מהיכולות שמציעה חברת BlueSnap לשוק" אמר חגי טל, מנכ"ל BlueSnap. "אל מול הצמיחה המהירה של הסחר הדיגיטלי ברחבי העולם, צמחה חברת פלימוס עם הענף - במלוא מובן המילה - ועם הצמיחה של החברה צמחו גם רבים מהלקוחות והפכו בעצמם מחברות סטרט-אפ קטנות של מספר יזמים לארגונים גדולים בעלי קצב צמיחה מהיר. למדנו הרבה על אופן המכירה של סחורות דיגיטליות, והניסיון הייחודי שצברנו יושם בפתרונות הארגוניים של BlueSnap. עיבוד התשלומים בעולם הופך למורכב מאי פעם, והחידושים של BlueSnap בתחומי התשלום והמונטיזציה יסייעו להתקדם אל המודלים העתידיים של בעלות וירטואלית ותוכנה במתכונת שירות (SaaS)".

אודות חברת BlueSnap

BlueSnap היא ספקית עולמית של טכנולוגיית ענן פתוחה לסחר אלקטרוני ושירותים שנותנים מענה לצרכים המשתנים במהירות של המותגים הדיגיטליים בני זמננו, על מנת לסייע לחברות, מכל סדר גודל, להגביר את מעורבות הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות למקסימום. חברת BlueSnap מציעה פתרונות מונטיזציה שמסייעים לחברות להשיג יתרון תחרותי. על בסיס טכנולוגיה מוכחת, שנסמכת על ניסיון של יותר מעשור שנים בסחר דיגיטלי, מספקת BlueSnap סביבה עסקית בטוחה, שעומדת בתקנות, משפרת את חוויית הצריכה והופכת ביקורים לרכישות. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.bluesnap.com.

המקור: חברת BlueSnap
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת The Racepoint Group עבור BlueSnap
אליסון דה-ליאו, 415-694-6711
adeleo@racepointgroup.com