הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Oberthur

Oberthur Technologies ו-mBank חוברות ומציעות שירותי בנקאות סלולרית נטולת סניפים בשווקים מתעוררים

4/12/2013 10:00
4/12/2013

קולומב, צרפת—(BUSINESS WIRE)—חברת אוברטור טכנולוגיות (Oberthur Technologies), חברה מובילה בזירה העולמית לפתרונות אבטחה דיגיטלית במרחב הסלולרי, הודיעה היום על כניסתה לשותפות עם mBank, גוף השייך לקבוצת המימוןPlaNet , הפועלת לקידום הנגישות לשירותים בנקאיים בעזרת טכנולוגיה סלולרית, ולספק שירותי בנקאות ניידת נטולת סניפים בשווקים המתעוררים.

 

בשווקים אלה על הבנקים וספקיות הסלולר לערוך התאמות על מנת לספק את שירותי הבנקאות הנכונים לאוכלוסיה החסרה גישה לבנקים. לקוחות אלו מצפים כיום ליותר משירותי עמית לעמית (peer-to-peer) ותשלומי חשבונות, אותם ניתן לעשות בעזרת מרבית שירותי הכסף הנייד, ומחפשים שירותים כגון הלוואות, חסכון וביטוח. לבנקים ולספקיות הסלולר הזדמנות אמיתית לענות על ציפיות אלה באמצעות הטלפון הנייד, אולם הם זקוקים למומחיות מהימנה ולצידה מוצרים חדשניים ושירותי יעוץ על מנת לספק שירותים אלה בקנה מידה גדול ובעלות תפעולית נמוכה.

 

הודות לצירוף שירותי ה- m:Wallet™של חברת הבת של אוברטור טכנולוגיות, MoreMagic, עם מומחיותה של mBank בשירותי בנקאות נטולת סניפים, יצרו החברות השותפות שירות מורחב של בנקאות ניידת נטולת סניפים. ה- m:Wallet™, שכבר יותר מעשור תומך בשירותים רבים כגון תשלומים מסחריים והעברות כספים, יכלול מעתה טווח מלא של שירותי מיקרו מימון כגון הלוואות, אשראי וביטוח. בנוסף ליכולות המשופרות של ארנק זה, השירות יכלול גם בנקאות ליבה ואפשרויות בק-אופיס לניהול הבנק נטול הסניפים, כלי ניהול סיכונים ושירותי יעוץ עסקי.

 

"חבילת השירות המלאה שאנו מספקים תאפשר לבנקים ולספקיות הסלולר להגיע אל פלח שוק בר-פיתוח ולהבטיח את רווחיות שירותי הכסף הנייד שלהם. שירותי מיקרו מימון נייד צפויים ליצור תזוזה משמעותית בשיעורי השימוש והיישום של שירותי הכסף הנייד, לא רק משום שיענו על ציפיות האוכלוסיה לשירותי בנקאות אמיתית, אלא גם משום שייצרו נפח עסקאות גדול יותר", אמר פנקג' גולטי, מנכ"ל MoreMagic, חברת הבת של אוברטור טכנטלוגיות.

 

"אנו שואפים לשרת מליוני לקוחות הנמצאים מחוץ לטווח שירותי הבנקים המסורתיים ומוסדות המיקרו מימון. הודות לטביעת הרגל העולמית של אוברטור טכנולוגיות בשווקי הטלקום והבנקאות, ובעזרת מומחיותה של MoreMagic בכסף נייד, אוברטור טכנולוגיות היא השותפה הנבחרת להשקת שירותי בנקאות ניידת נטולת סניפים. על-ידי מתן שירות לשווקים, החסרים תשתית בנקאית מקיפה אך בעלי אפשרויות חדירה גבוהות לשוק המכשירים הניידים, נתרום יחדיו לקידום הנגישות לשירותים בנקאיים", אמר ארנו ונטורה, מייסד שותף של קבוצת המימון PlaNet וכן של קבוצת mBank.

 

אודות אוברטור (Oberthur Technologies)

 

אוברטור טכנולוגיות היא חברה מובילה בזירה העולמית בשירותי אבטחה דיגיטלית למרחב הסלולרי. אוברטור טכנולגיות הייתה מאז ומעולם בלב ההתרחשות בשוק הניידים, החל מהכרטיסים החכמים הראשונים ועד לטכנולוגיות התשלום ללא מגע החדישות ביותר שמיליוני טלפונים חכמים מצוידים בהן. עם נוכחות בשווקי התשלום, הטלקום והזיהוי, אוברטור טכנולוגיות מציעה פתרונות קצה לקצה בתחומי העסקאות החכמות, שירותי הסלולר הפיננסיים, מכשיר למכשיר (Machine-to-Machine), זיהוי דיגיטלי ובקרת גישה ותובלה. אוברטור טכנולוגיות מעסיקה מעל 6,000 עובדים ברחבי העולם, ביניהם 600 אנשי מו"פ. הודות לעשרה מתקנים ו-50 משרדי מכירות הפזורים בין חמש יבשות, משרתת הרשת הבינלאומית של אוברטור טכנולוגיות לקוחות ב-140 ארצות. למידע נוסף: www.oberthur.com

 

אודות MBANK

 

משימתה של mBank היא לתרום בצורה משמעותית להנגשת שירותים בנקאיים על-ידי מודל פעילות ניידת חדשני ומבוזר, ולספק שירותים פיננסיים ביניהם ביטוח, חיסכון והלוואות ניידות לצרכני מכשירים ניידים הנטולים שירותים בנקאיים בכלכלות המתפתחות. קבוצת mBank שייכת לקבוצת מימון PlaNet ונתמכת בידי FMO & Finnfund.

 

 


המקור: Oberthur Technologies
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Oberthur Technologies
Audrey Besnardeau, Tel : +33 1.78.14.76.75
a.besnardeau@oberthur.com
או
FTI Consulting Strategic Communication
Yannick Duvergé, Tel : +33 1.47.03.68.65 / +33 6.74.91.48.05
yannick.duverge@fticonsulting.com