הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Ticket2Final

חברת Ticket2Final חתמה על הסכם מסחרי עם מועדון הכדורגל FC Barcelona

3/10/2013 03:30
3/10/2013

חברת Ticket2Final שמחה להודיע על חתימת הסכם עם מועדון הכדורגלFC Barcelona .

ההסכם מאשר כי Ticket2Final הינה מפיץ מורשה של קבוצת FC Barcelona לעונת 2013/2014 למשחקי הליגה הספרדית, הגביע הספרדי וליגת האלופות.

השירות הייחודי של חברת Ticket2Final יאפשר לאוהדי קבוצת FC Barcelona ברחבי העולם לשריין כרטיס במחירו הרשמי למשחקי הבית של הקבוצה, ולהחליט סמוך למשחק עצמו אם ברצונם לממש את האופציה שברשותם ולרכוש את הכרטיס במחירו הרשמי.

אוהדי הקבוצה יכולים יהיו, במחיר שירות נמוך, להבטיח את מקומם באיצטדיון חודשים רבים לפני האירוע, ורק אחר כך לסגור חבילת תיירות במחירים נוחים בהרבה, ללא לחץ, ובלי כל התחייבויות.

מהיום, החל מ - 6 יורו בלבד, ניתן יהיה לשריין כרטיס במחיר רשמי לכל אחד ממשחקי הבית של הקבוצה בליגה הספרדית, משחקי גביע המלך הספרדי, וליגת האלופות לעונת 2013/14 זאת מבלי לרכוש את הכרטיס מראש.

עבור משחקי הליגה של הקבוצה, רוכשי השירות יכולים יהיו להחליט על רכישת הכרטיס, כבר ממועד רכישת השירות ועד לשבועיים לפני המשחק עצמו.

 עבור משחקי ליגת האלופות והגביע הספרדי יוכלו רוכשי השירות לרכוש את הכרטיס במשך 5 ימים לאחר מועד העפלת הקבוצה למשחק עבורו רכשו את השירות.

 הזמנות ניתן לבצע באתר החברה www.ticket2final.com. ההזמנות מתבצעות תחת שם האוהד ברישום לאתר.

מחירי השירות תלויים במספר פרמטרים כמו רמת אטרקטיביות של הקבוצה, רמות ביקושים, מועד רכישת השירות – ככל שמשריינים כרטיס מוקדם יותר, מחיר השירות יהיה נמוך יותר – כמו כן בפרמטרים נוספים אחרים. מחיר השירות הוא בנוסף למחיר הכרטיס הרשמי ואינו מוחזר במידה והלקוח לא ירכוש בסופו של דבר את הכרטיס. כל אוהד יכול יהיה להזמין שני כרטיסים בלבד.

מנכ"ל חברת Ticket2Final ישראל, איל בכור, הגיב לידיעה: "השירות הייחודי שלנו מוריד באופן משמעותי את הסיכון מצד האוהדים הממתינים לרגע האחרון ורוכשים לבסוף כרטיסים במחירים מופקעים. השירות יאפשר לעשרות אלפי אוהדי כדורגל ישראלים להזמין כרטיסים למשחק ספציפי, חודשים רבים לפני קיומו ולהחליט אם לרכוש את הכרטיסים, או חלק מהכרטיסים, קרוב למועד המשחק עצמו. רכישת השירות תאפשר לאוהדי הקבוצה מרווח זמן לטפל בנחת בשאר הנושאים הקשורים לנסיעה, כגון הזמנת חבילת תיירות, חופשה מהעבודה ועוד.

לאחר הצלחה רבה של שירותי החברה באירועים הספורט הגדולים ברחבי אירופה כמו במשחקי יורוליג פיינל4,, Velux EHF Final 4  ובאירועים נוספים באירופה, חברת Ticket2Final תאפשר את מכירת השירות גם למשחקי הבית של FC Barcelona עבור השוק הישראלי במחיר השווה לכל נפש.

 

אודות החברה:

 חברת Ticket2Final מתמחה במתן פתרונות אמינים באיכות גבוהה למכירת כרטיסים מוקדמת וניהול אירועי ספורט. החברה מספקת פתרונות מותאמים, המבוססים על אלגוריתמים, בארגון אירועי ספורט. לחברה סניפים במספר מדינות בעולם, חתומה על הסכמים רשמיים עם גופי ספורט בינלאומיים באירופה, ומובילה בתחומה.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Ticket2Final

08-9366376 (שלוחה 1)

service@ticket2final.com