הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת PVH מכריזה על הסכם פורץ דרך עם קואליציה של ארגונים לא-ממשלתיים ואיגודי עובדים בבנגלה-דש על בטיחות מבנים ובטיחות אש

PVH היא החברה הראשונה שהתחייבה ליישם את התוכנית הראשונה מסוגה

22/3/2012 10:30
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- חברת PVH (NYSE: PVH) הודיעה היום כי חתמה על מזכר הבנות משותף עם קבוצה של ארגונים לא-ממשלתיים שכוללת את הארגונים Clean Clothes Campaign, Worker Rights Consortium, The International Labor Rights Forum ו- Maquila Solidarity Network, וכן עם קבוצה של שמונה איגודי עובדים בינלאומיים ומבנגלה-דש, על בטיחות מבנים ובטיחות אש במפעלי הטקסטיל בבנגלה-דש.

ההסכם מדגיש את החשיבות של שיתוף הפעולה בין ממשלת בנגלה-דש, גורמים בענף של Ready-Made Garment  (RMG), בעלי המותגים והקמעונאים וכן איגודי העובדים, על מנת ליצור סביבה בטוחה ובת-קיימא בענף ה-RMG בבנגלה-דש. ההסכם ישמש כבסיס לתוכנית שתימשך שנתיים ותנוהל על ידי צוות משימה שיכלול נציגים של הגורמים השונים, על מנת למסד תוכניות הדרכה במפעלים; להקים במפעלים ועדות לבריאות, גהות ובטיחות; לבדוק את התוכניות של המבנים הקיימים ולאכוף אותן; לפתח תהליך להגשת תלונות של עובדים ומנגנון שיאפשר לעובדים לדווח על סיכונים בתחומי הבריאות, הגהות והבטיחות; ולספק ייעוץ למפקח הראשי.

המפקח הראשי יתכנן ויישם תוכנית בדיקות בתחום של בטיחות אש, בהתאם לתקנים בינלאומיים לבטיחות במקומות עבודה. המפקח הראשי גם ינהל את ההיבטים השונים של התוכנית ויפקח עליהם.

התוכנית תמומן על ידי החברות שיקחו בה חלק ותיכנס לתוקף ברגע שיחתמו על ההסכם לפחות שלושה בעלים או משווקים נוספים של מותגים בינלאומיים ידועים. PVH התחייבה לספק מימון לתוכנית בסכום של עד מיליון דולרים.

חברת PVH ושאר הבעלים של המותגים שיקחו חלק בתוכנית יציינו באיזה מפעלי RMG הם עושים שימוש על מנת ליישם בהם את ההיבטים השונים של התוכנית, וכן ידרשו ממפעלים אלה להקים ועדות לבריאות, גהות ובטיחות על מנת לצמצם מחלות ופציעות. כאמצעי אחרון מתחייבות החברות להעביר את פעילות הייצור שלהן ממפעל שלא יתקן את ליקויי הבטיחות, או לא יישם היבטים אחרים של התוכנית לאחר שזו תצא לפועל, למפעל אחר, מוסמך ובטוח, בבנגלה-דש. כן יוענק סיוע לעובדים שייאלצו לעבור ממפעל אחד לאחר בעקבות העברת הייצור (אם הייצור יועבר).

חברת RVH התחייבה להשקיע את מרב המאמצים כדי לקדם את יעדי ההסכם בעצמה, אם לא יצטרפו אליו בעלי מותגים נוספים.

עמנואל צ'יריקו, היו"ר והמנכ"ל של PVH, ציין כי "אנו מודים ל-Clean Clothes Campaign, Worker Rights Consortium, The International Labor Rights Forum, Maquila Solidarity Network ושאר הארגונים הבינלאומיים והאיגודים מבנגלה-דש על מחויבותם ומאמציהם להשיג את ההסכם פורץ הדרך. אנו מקווים שהתוכנית תזכה לשיתוף פעולה מצד ההנהלה והחברים באיגוד היצרנים והיצואנים של בנגלה-דש, וכן מצד ממשלת בנגלה-דש, על מנת שניתן יהיה להוציא את התוכנית לפועל, לשפר את הבטיחות במפעלים, לקבוע אמות מידה ותקנים לבטיחות אש וליישם את שיטות הפעולה המומלצות ברחבי בנגלה-דש".

PVH, אחת מחברות ההלבשה הגדולות בעולם, היא הבעלים והמשווקת של המותגים הידועים Calvin Klein ו- Tommy Hilfiger  ברחבי העולם. החברה היא היצרנית הגדולה בעולם של חולצות, עניבות וצעיפים, והיא משווקת שורה ארוכה של מוצרים תחת שמות המותג שלה - Van Heusen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, IZOD, ARROW, ו- G.H. Bass & Co. - וכן מותגים ברישיון, ובכלל זה Geoffrey Beene, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, MICHAEL Michael Kors, Sean John, Chaps, Donald J. Trump Signature Collection, JOE Joseph Abboud, DKNY, Ike Behar  ו-John Varvatos.

הצהרת הסרת חבות לפי חוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995

הצהרות ביחס לעתיד בהודעה זו לעיתונות ובכלל זה, בין השאר, הצהרות לגבי תוכניות החברה, יעדיה, ציפיותיה וכוונותיה, מובאות בכפוף למגבלות הסרת חבות שמפורטות בחוק  Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. המשקיעים מוזהרים כי מעצם טבען, הצהרות ביחס לעתיד כרוכות בסיכונים וחוסר ודאות, בשל גורמים רבים שלא ניתן לחזות בצורה מדויקת, או לא ניתן לחזות כלל, ובכלל זה, בין השאר: (1) תוכניות החברה, האסטרטגיות שלה, יעדיה, ציפיותיה וכוונותיה עשויות להשתנות בכל עת, לפי שיקול דעתה של החברה;  (2) יתכן שמזכר ההבנות שצוין בהודעה זו לעיתונות לא ייושם אם חברות נוספות לא יסכימו לתנאיו, ויתכן גם שהתנאים של מזכר ההבנות ישתנו באופן משמעותי לפני שייושם או לאחר שייושם; וכן (3) סיכונים וגורמים נוספים לחוסר ודאות שמפורטים בדוחות שמגישה החברה מעת לעת לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC).

החברה אינה מקבלת על עצמה שום מחויבות לפרסם עדכונים לגבי ההצהרות ביחס לעתיד, ובכלל זה, בין השאר, תחזיות רווח, בין בעקבות קבלה של מידע חדש או אירועים עתידיים מסוימים ובין מכל סיבה אחרת.

המקור: חברת PVH
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים:
דנה פרלמן, 212-381-3502
חשבת, סגנית נשיא בכירה לפיתוח עסקי וקשרי משקיעים
או
קשרי עיתונות:
חברת HL Group
כריס ג'יליו
ישיר: 646-460-8901
סגן נשיא בכיר
cgiglio@hlgrp.com