הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
OpenLink Financial LLC

חברת OpenLink מודיעה על מינוי מרק גרין לתפקיד המנכ"ל

המנכ"ל לשעבר של Fair Isaac Corporation מביא עמו מומחיות של 30 שנים בטכנולוגיה פיננסית

23/9/2012 12:00
יוניונדייל, ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- OpenLink Financial LLC (חברת OpenLink), הספקית המובילה של פתרונות לסחר בנכסים צולבים (cross-asset trading) וניהול סיכונים עבור חברות לשירותים פיננסיים, אנרגיה וסחורות, הודיעה היום על מינויו של המנכ"ל החדש, ד"ר (Ph.D.) מרק נ. גרין. ד"ר גרין ימונה כדירקטור בחברה באופן מיידי, ויחל לכהן כמנכ"ל החברה ב-19 בדצמבר 2012, לאחר שישלים את העברת התפקיד שלו בחברת Fair Isaac Corporation (FICO), ממנו פרש במועד מוקדם יותר השנה. כפי שצוין בחודש יולי, כאשר המנכ"ל הנוכחי קווין הסלבירג הודיע על כוונתו לפרוש לאחר שימונה לו מחליף, בחרה חברת OpenLink במר הסלבירג לתפקיד סגן יו"ר מועצת המנהלים, בתוקף מיידי.

לד"ר גרין, בן 58, ותק רב בענף של הטכנולוגיה הפיננסית, עם 30 שנים של מומחיות בתפקידי ניהול בכירים במוסדות פיננסיים ברחבי העולם. בין השאר הוא כיהן ב- Federal Reserve Board, Citigroup, IBM ו-FICO. הוא כיהן כמנכ"ל FICO במשך חמש שנים, עד שפרש באביב האחרון. קודם לכן כיהן כסגן נשיא לשירותים פיננסיים, מכירות והפצה בחברת IBM. הוא בעל תואר BA מ- Amherst Collegeותארי MA ו- Ph.D.מאוניברסיטת מישיגן - כל התארים הם בכלכלה. הוא מתמחה במודלים אקונומטריים ובשיטות ניתוח מתקדמות.

בהודעה על המינוי ציין ברד הנסקה, יו"ר OpenLink ומנהל בחברת Hellman & Friedman LLC, כי "אנו שמחים לקבל את פניו של מרק כמנהיג החדש של OpenLink. הרקע הניהולי שלו בחברות גדולות לתוכנה עסקית, וההבנה המעמיקה שלו בניתוח תובנה עסקית וניהול סיכונים, הופכים אותו לאדם המתאים ביותר להוביל את OpenLink לשלב הבא של הצמיחה".

ד"ר גרין הביע את שמחתו על המינוי החדש. " OpenLinkהיא מובילה ברורה בשוק של המסחר בסחורות/אנרגיה וניהול סיכונים (C/ETRM - Commodity/Energy Trading and Risk Management) ואני משתוקק לתרום להמשך הצמיחה שלה. בה במידה אני שואף לתרום את הידע שצברתי בשירותים פיננסיים וניתוח למגזרים של שוק ההון והתאגידים בחברת OpenLink. בשווקים אלה קיים ביקוש רב לפתרונות חכמים בעלי ערך מוסף שנותנים מענה לדרישות העסקיות המורכבות והמתפתחות, וקיימות הזדמנויות אסטרטגיות רבות לצמיחה איתנה באקלים הכלכלי הנוכחי בעולם. אני שמח מאוד על ההזדמנות להמשיך את ההישגים של קווין ואנשיו, ואקבל ממנו סיוע כדי להבטיח מעבר חלק. אני מצפה להדק את הקשרים עם הלקוחות בוועידת המשתמשים הקרובה במונטריאול, ולהוביל את הצמיחה של OpenLink בשנים הקרובות, תוך התרחבות הן בענף והן מבחינת הכיסוי הגיאוגרפי".

בתום 13 שנים בחברת OpenLink, כאשר מתוכן, בשש השנים האחרונות כיהן בתפקיד המנכ"ל, נבחר מר הסלבירג להמשיך את מערכת היחסים שלו עם OpenLink בתפקידו החדש כסגן יו"ר מועצת המנהלים. הוא ציין כי "העשור האחרון בחברת OpenLink היה תקופה של מעבר לצמיחה מהירה. מנהל ותיק ומנוסה ברמה של מרק יביא עמו אנרגיות חדשות, ניסיון ורעיונות שיסייעו להוביל את החברה לעשור הבא של הצמיחה. אני מצפה לסייע למרק כדי להבטיח העברה חלקה של תפקיד המנכ"ל, תוך שאשמש כיועץ פעיל במסגרת תפקידי כסגן יו"ר".



אודות חברת OpenLink

חברת OpenLink (www.openlink.com), שהוקמה בשנת 1992, מספקת פתרונות תוכנה שתומכים בקבלת החלטות לניהול מחזור חיים של עסקאות. התוכנה כוללת סחר בנכסים צולבים - פיננסיים ופיזיים, ניהול סיכונים, עיבוד של פעולות נלוות וניהול תיקים עבור השווקים וענפי התעשייה של האנרגיה, הסחורות והשירותים הפיננסיים ברחבי העולם. לחברה פעילות עולמית צומחת של תוכנה ושירותים, מגובה בהון פרטי, והיא משרתת לקוחות מענפי האנרגיה, הסחורות, השירותים הפינסיים, עסקי החקלאות, המזון והמשקאות, וכן לקוחות ארגוניים.

המוצרים הטובים מסוגם של OpenLink מסייעים ללקוחות לנהל פעילויות של סחר במכשירים פיננסיים, סחורות ואנרגיה, לכל אורך מחזור החיים של המסחר ושרשרת האספקה. מאז שהוקמה בשנת 1992 צמחה החברה, הן צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות אסטרטגיות, ובשנת 2011 הסתכמו הכנסותיה, על פי ההערכות (pro forma), בסכום של יותר מ-300 מיליון דולרים.

החברה משרתת למעלה מ-500 לקוחות מובילים ברחבי העולם, ובכלל זה 12 מהחברות הגדולות בעולם לסחורות ואנרגיה, תשעה מבין המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם ו-11 מבין הבנקים המרכזיים הגדולים ביותר.

החברה מעסיקה למעלה מ-1,200 עובדים ב-12 משרדים מרכזיים ובחמש יבשות. המשרדים הראשיים של החברה שוכנים ביוניונדייל שבלונג איילנד, ניו יורק ולחברה משרדים נוספים בעיר ניו יורק, יוסטון, לונדון, ברלין, וינה, טורונטו, מוסקבה, סן פאולו, סינגפור, דובאי וסידני.

OpenLink זכתה בשנת 2011 בפרסים ותארים רבים, ובין השאר דורגה כמובילה בענף על ידי Gartner והגיעה למקום הראשון בקטגוריה שלה על פי מגזין Energy Risk למערכות סחר בסחורות/אנרגיה וניהול סיכונים (C/ETRM).

חברת OpenLink נרכשה באוקטובר 2011 על ידי פירמת ההשקעות המובילה Hellman & Friedman LLC.



אודות פירמת Hellman & Friedman LLC:

Hellman & Friedman (www.hf.com) היא פירמת השקעות מובילה עם משרדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק ולונדון. מאז הקמתה בשנת 1984 צמחה H&F, ובאמצעות הקרנות המסונפות היא ניהלה הון בהיקף של יותר מ-25 מיליארד דולרים, כולל הקרן השביעית הנוכחית, בעלת הון בהיקף של כתשעה מיליארד דולרים. הפירמה מתמקדת בהשקעות בחברות עסקיות מעולות ופועלת כשותפה שמעניקה ערך מוסף לניהול בענפים נבחרים, ובכלל זה תוכנה, אינטרנט ומדיה דיגיטלית, שירותים פיננסיים, שירותים עסקיים ושיווק, ביטוח, מדיה, בריאות, אנרגיה ותעשייה. OpenLink  היא ההשקעה העשירית של H&F בענף התוכנה ב-12 השנים האחרונות. השקעות נוספות לדוגמה בענף התוכנה כוללות את החברות Activant Solutions, ellucian Incorporated, Intergraph Corporation, Kronos Incorporated ו-Vertafore Corporation.

 

המקור: חברת OpenLink Financial LLC
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Cognito
קייטלין מיטצ'ל, +1-646-395-6300
olf@cognitomedia.com