הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Taqua

חברת Interop טכנולוגיות מקדמת את ההתרחבות באירופה בעזרת הפתרונות Taqua VoWiFi ו- VoLTE

30/9/2015 07:00
ריצ'רדסון, טקסס—(BUSINESS WIRE)—חברת Taqua®, ספקית מובילה של פתרונות תקשורת ניידים ונייחים, הודיעה היום כי Interop טכנולוגיות עשתה הזמנה עוקבת לליבת הנייד והלקוח הנייד הווירטואליים של Taqua כדי לאפשר את התרחבות שירות ה- Voice over WiFi (VoWiFi)  וה-Voice over LTE  (VoLTE) שלה באירופה.

Interop טכנולוגיות מאפשרת לספקי שירותי תקשורת בכל הגדלים להשיק שירותי תקשורת IP ווירטואליים חדשים באמצעות ענן Interop הפרטי שלה, שמשתמש בטכנולוגיה חדשנית לווירטואליזציית פונקציית רשת (NFV). על ידי שילוב ליבת הנייד הווירטואלית של Taqua עם לקוח הנייד הווירטואלי בפתרון ה- CorePlusXSMשלה, Interop מאפשרת ללקוחותיה להשיק במהירות שירותי IP בביקוש גבוה כמו VoWiFi ו VoLTE -.

"שיחות WiFi מ CorePlusXSM -של Interop מאפשרות למפעילים להציע שירותי קול מתקדמים, תוך מתן נתיב חלק ל-VoLTE ורשת כל-IP", אמר ג'ון דווייר, נשיא ומנכ"ל Interop טכנולוגיות. "הייתה לנו שותפות מוצלחת מאוד עם Taqua בשוק הצפון אמריקאי, ואנו צופים המשך הצלחת יחסי העבודה בעת שאנו מציגים את פתרון CorePlusXSM באירופה."

"VoWiFi הוא שירות חשוב שמפעילים יכולים לנצל כדי לפתור בעיות כיסוי באופן מידי," אמר אריק פראט, מנכ"ל Taqua. "אנחנו עובדים עם Interop כדי להקטין את מחסום הכניסה לשירותי קול והודעותIP   מתקדמים לספקי שירות אירופיים עם פתרון תקשרות WiFi חזק שהם יכולים לפרוס עוד היום."

Interop מספקת משנת 2002 שירותי רשת ליבה למפעילים סלולריים כולל העברת מסרים מתקדמת, הפעלת מכשיר ופתרונות קישוריות שער. VoWiFi ו- VoLTEהם שני המרכיבים של פתרון CorePlusXSM של Interop – ליבת IMS וירטואלית וחבילת שירותי IP. CorePlusXSM  מפחית את העלות ואת המורכבות שבדרך כלל קשורים לרכישת ופריסת ליבת IMS, מה שמהווה יתרון תחרותי עיקרי של ההשקה. חבילת IP CorePlusXSM  כוללת VoWiFi, VoLTE,  VoLTEנודד ו-RCS.

ליבת הנייד הווירטואלית של Taqua  (VMC) היא ליבת נייד 4G המאפשרת פריסה מהירה של שירותי קול והודעות בנייד של הדור הבא הכוללים VoWiFi, VoLTE ו- Small Cells.VMC הוא מוצר תוכנה ברמת ספק שממרכז מספר פונקציות 3GPP סטנדרטיות ביניהן שרת יישום טלפוניה (TAS), שער IP להודעות קצרות (IP-SM-GW), שרת יישום שירות עקביות והמשכיות (SCC-AS) ופונקציית משאבי מדיה (MRF). זה עובד עם לקוחות מבוססי תקני VoWiFi, כגון יכולת  התקשרות WiFi מקומית ב-iOS8 של אפל, כמו גם הלקוח הנייד של Taqua עבור מכשירי אנדרואיד.

הלקוח הנייד של Taqua הוא לקוח VoWiFi מבוסס תקנים סטנדרטיים לטלפונים חכמים שזמין בגרסאות מוטבעות ובהורדה. הלקוח כבר נמצא בשימוש בכל פריסות VoWiFi הגדולות של ספקי המובייל, ומשולב ביותר ממאה דגמים של מכשירים על ידי כמה מהספקים הגדולים בעולם בכללם סמסונג, LG, HTC, מוטורולה, Huawei וZTE-.

אודות Interop טכנולוגיות

Interop טכנולוגיות עושה וירטואליזציה למהפכת ה-IP ומספקת רשתות IP מבוססות ענן ופתרונות תקשורת של הדור הבא לתעשיית המובייל העולמית. החברה שילבה את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בווירטואליזציית פונקציות רשת (NFV) לInteropgbi CloudTM - הפרטי שלה, המאפשר לספקי שירותי תקשורת מכל הסוגים להשיק במהירות ובבטחה את השירותים אותם המנויים דורשים מעל הכל. הפתרונות של Interop פותחו ונבנו במטרה להפחית עלויות ומורכבות לכל הספקים ללא קשר לדור או סוג הרשת וכוללים ארכיטקטורה מדרגית שהופכת את ההגירה המתמשכת לטכנולוגיית הדור הבא לפשוטה יותר.

משרדיה הראשיים של Interop נמצאים בפורט מיירס, פלורידה, ארה"ב, והמשרדיים האזוריים בדבלין, אירלנד, כמו גם מרכזי תפעול רשת (NOCs) בפורט מיירס, פלורידה, ארצות הברית; דאלאס, טקסס, ארה"ב; ודבלין, אירלנד.

אודות Taqua® LLC

Taqua מאפשרת את המעבר לרשתות ספק מבוססות תוכנה המסוגלות להעביר שירותי קול, וידאו והודעות של הדור הבא לרבות VoWiFi ו-VoLTE. מאז 1998 נפרסו פתרונות התקשורת מבוססות התוכנה של Taqua על ידי מאות ספקי התקשורת הקווית, הכבלים והאלחוטית כדי לאפשר שירותים חדשים, לייצר רווחים חדשים ולצמצם עלויות. משרדיה הראשיים של  Taqua נמצאים בדאלאס, טקסס, ויש לה מתקני מחקר ופיתוח בבוסטון, מסצ'וסטס, מילפיטאס, קליפורניה, ודאלאס, טקסס, וכן משרדי מכירות בגרמניה ובבריטניה. ניתן לקבל מידע נוסף על Taqua במספר 1-972-692-1800 או באתר בwww.taqua.com.

מקור: Taqua

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Taqua
Frederick Reynolds, 972-692-1971
Vice President, Marketing
freynolds@taqua.com