הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Oshkosh

חברת הבת של אושקוש, Pierce Manufacturing, נבחרה על ידי סעודי ארמקו לאספקת 22 משאיות רב תכליתיות לכיבוי אש תעשייתי

כלי הרכב תוכננו במיוחד לענות על דרישות הלקוח

7/6/2015 01:50
אושקוש, ויסקונסין—(BUSINESS WIRE)-- קבוצת כיבוי האש ושירותי החירום של אושקוש, חלק מתאגיד אושקוש (NYSE: OSK), נבחרה על ידי חברת סעודי ארמקו לתכנן ולייצר עבורה עשרים ושניים רכבים כבדים ורב תכליתיים לכיבוי אש. כלי הרכב, שתוכננו במיוחד על ידי חברת הבת של אושקוש - Pierce Manufacturing  (מותג ציוד כיבוי האש המוביל בצפון אמריקה) -  יהיו פעילים החל מאמצע 2016 במתקני סעודי ארמקו.

"המותג Pierce הוא שם נרדף לאיכות חסרת פשרות, ציוד כיבוי אש וחירום מותאם מכל הסוגים, ואנו גאים להיבחר על ידי סעודי ארמקו לרכישה משמעותית זו," אמר ג'ים ג'ונסון, ונשיא וסגן נשיא מנהלי של תאגיד אושקוש, כיבוי אש ושירותי חירום. "הדבר מעיד על המוניטין לו זכתה, בצדק, חברת Pierce בתחום האיכות והביצועים, כמו גם על תשתית התמיכה הנרחבת שיש לנו המאפשרת לנו לספק שירות לקוחות ראשון במעלה לאחר הרכישה ללקוחות במזרח התיכון."

כל עשרים ושניים כלי הרכב נבנים על שלדה כבדה מותאמת של חברת Pierce ומתוכננים לענות על הדרישות הייחודיות של יישומי כיבוי אש תעשייתי. שירות ותמיכה יסופקו על ידי אושקוש קבוצת כיבוי אש ושירותי חירום. בחודש שעבר, אושקוש הכריזה על הרחבת נוכחותה במזרח התיכון כדי לשרת טוב יותר את לקוחות אושקוש ו- Pierceברחבי האזור.

חברת סעודי ארמקו יושבת בדהראן שבערב הסעודית. סעודי ארמקו, חברת הנפט הממשלתית של הממלכה הערבית הסעודית, היא מיזם נפט משולבת וגלובלית ומובילה עולמית בחקר, בייצור, בזיקוק, בהפצה, בשיווק ובייצור פטרוכימיכלים.

אודות תאגיד אושקוש

תאגיד אושקוש הוא בין המובילים בעיצוב, ייצור ושיווק טווח רחב של ציוד גישה, רכב מסחרי, כבאיות ורכב חירום, כלי רכב צבאיים ומיוחדים ומרכבים. תאגיד אושקוש מייצר, מפיץ ומתחזק מוצרים בשמות מותגי אושקוש, ® ג'יי-אל-ג'י, ® פירס, ® מקנילס, ® ג'ר-דן, ® פרונטליין,™ קון-אי-קו, ® לונדון® ואיי-אם-טי. ® מוצרי אושקוש זוכים להערכה ברחבי העולם בחברות השכרה, עסקי יציקת בטון ופסולת, תחנות כיבוי אש וצוותי חירום, שירותים עירוניים, שירותי נמלי תעופה וכוחות הגנה, שאיכות גבוהה, ביצועים מעולים, אמינות איתנה ותמורה ארוכת טווח, חשובים להם יותר מכול. למידע נוסף, בקרו באתר www.oshkoshcorporation.com.

®  , ™ כל שמות המותגים המופיעים בהודעה זו לעיתונות הם סימן מסחרי של תאגיד אושקוש או חברות-הבת שלו.

הצהרת כוונות

ההודעה לעיתונות כולל הצהרות שהחברה מכנה כ"הצהרת כוונות" במסגרת חוק רפורמת התביעות בנוגע להשקעות פרטיות מ-1995. כל ההצהרות, מלבד הצהרות של עובדות היסטוריות, כוללות, ולא מוגבלות להצהרות הנוגעות למצב הפיננסי העתידי של החברה, האסטרטגיה העסקית שלה, יעדיה, המכירות הצפויות, העלויות, הרווחים, הוצאותיה הכספיות, חובותיה ותזרים המזומנים שלה, ותוכניותיה ומטרותיה של ההנהלה לפעולותיה העתידיות, הן הצהרת כוונות. אם יופיעו בהודעה לעיתונות מילים כמו "ייתכן," "תעשה," "צפויה," "כוונה," "מעריכה," "צופה," "סבורה," "צריכה," "תחזית" או "תוכנית" או מילים הפוכות או וריאציות או מונחים דומים, בדרך כלל יש לזהותן עם הצהרת כוונות. הצהרות כוונות אלה אינן הבטחות לביצועים עתידיים והן נתונות לסיכונים, אי ודאות, הנחות וגורמים אחרים, שחלקם אינם בשליטת החברה, ועלולים לגרום תוצאות שונות במידה ניכרת מאלה המתוארות או מרומזות בהצהרות כוונות כאלה. גורמים אלה כוללים את אופיו המחזורי של ציוד הגישה של החברה, השוק המסחרי ושוק כיבוי האש וצוותי החירום, המושפעים במיוחד מעוצמתן של כלכלות ארצות הברית ואירופה; מעוצמתו של צמיחת השוק המתעורר וממחירי העבודה המתוכננים במכונות; הרמה והעיתוי הצפויים של רכישות מוצרים ושירותים ומימונם ע"י משרד ההגנה האמריקאי ומשרדי הגנה בינלאומיים; סיכונים הקשורים לצמצומים בהוצאות ממשלה לאור לחצי תקציב ההגנה האמריקאי, החרמה ואסטרטגיית רכב טקטי של משרד ההגנה, כולל יכולתה של החברה לנהל בהצלחה את הפחת העלויות הדרושה כתוצאה מהזמנות מצומצמות יותר בגזרת ההגנה; יכולתה של החברה לזכות בחוזה ייצור רכב טקטי קל לצבא ארצות הברית ובחוזים למשרדי הגנה בינלאומיים; יכולת החברה להעלות מחירים כדי להגדיל את השוליים או לפצות על עלויות תשומה גבוהות יותר; העלאת עלויות של סחורות ועלויות של חומרי גלם אחרים, במיוחד בהבראת משק ממושכת; סיכונים הקשורים לפיתוח מתקנים, מיזוג והיערכות, כולל כמויות העלויות וההוצאות הקשורות והאפשרות שאי אפשר יהיה לחסוך; אי ודאות כלכלית גלובלית, שעלולה להוביל להוצאות ליקויים נוספות הקשורות לרבים מנכסיה הלא-מוחשיים של החברה ו/או התאוששות איטית יותר בעסקיה המחזוריים של החברה מציפיות החברה או שוק המניות; סיכונים הקשורים לגביית חובות, במיוחד באותם עסקים בעלי חשיפה לשוקי בניין; עלות מבצעי ערבויות הקשורים למוצרי החברה; סיכונים הקשורים לעיכובים בייצור או במשלוח הנובעים מאיכות או מבעיות בייצור; סיכונים הקשורים למכירות ומבצעים בינלאומיים, כולל תנודות מטבע זר וציות לחוק השחיתויות הזרות; יכולת החברה לציית לתקנות ולחוקים מורכבים הנוגעים לקבלנים של ממשלת ארצות הברית; השפעת פגעי מזג אוויר או אסונות טבע שעלולים להשפיע על החברה, ספקיה או לקוחותיה; סיכוני אבטחת סייבר ועלויות ההגנה מפני פריצת אבטחת מידע והתגובה לה; וסיכונים הקשורים ליכולת החברה לבצע בהצלחה את תוכניתה האסטרטגית ולעמוד ביעדיה הפיננסיים ארוכי הטווח. מידע נוסף הקשור לגורמים אלה ואחרים כלול במסמכי החברה ברשות ניירות הערך האמריקאית. כל הצהרות הכוונות מדברות אך ורק על הודעה זו לעיתונות. החברה לא מתחייבת, ומתנערת מכל מחויבות, לעדכן את המידע הכלול בהודעה זו לעיתונות. על המשקיעים לדעת שייתכן כי החברה לא תעדכן מידע כזה עד שיחת הוועידה הבאה על רווחי הרבעון, אם בכלל.

גלריית מולטימדיה זמינה ב-

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51118134&lang=en   

המקור: Oshkosh Corporation

גלריית מדיה חכמה

צילום

אושקוש קבוצת כיבוי אש ושירותי חירום, נבחרה על ידי חברת סעודי ארמקו לתכנן ולייצר עבורה עשרים ושניים רכבים כבדים ורב תכליתיים  לכיבוי אש. כלי הרכב תוכננו במיוחד על ידי חברת הבת של אושקוש,Pierce Manufacturing  (המותג המוביל בצפון אמריקה). בתמונה כלי רכב הדומה לרכבים שנבחרו על ידי סעודי ארמקו. (צילום: Business Wire)


לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150604006576/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Oshkosh Corporation
Media: John Daggett
Vice President of Communications
920.233.9247