הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
XPRIZE

תאריך היעד של תחרות הגוגל לונאר XPRIZE בעלת הפרס בשווי 30 מיליון דולר נדחה עד לסוף שנת 2016

פרסי Milesotne בסך כולל של 6 מיליון דולר להכרה בהישגי התקדמות טכנולוגית יוענקו בינואר 2015

17/12/2014 11:40
לוס אנג'לס— XPRIZE , המובילה העולמית בתחרויות פרסי תמריצים, הודיעה היום כי המועד האחרון ל-XPRIZE גוגל לונאר בסך 30 מיליון דולר נדחה באופן רשמי עד ל-31 בדצמבר 2016. כחלק מציר זמן מתוקן זה, על צוות אחד לפחות לספק תיעוד של שיגור מתוכנן עד ל-31 בדצמבר, 2015, על מנת שיתר הצוותים יוכלו להמשיך גם הם בתחרות.

"אנו ממשיכים לראות התקדמות משמעותית בקרב צוותי הגוגל לונאר XPrize, שהופגנה לאחרונה בהתחרות על פרסי ה-Milestone, בה הציגו הצוותים הישגים טכנולוגיים משמעותיים שבסופו של דבר ישמשו אותם במשימתם", אמר רוברט ק. וייס, סגן יו"ר ונשיא XPrize. "אנחנו יודעים שהמשימה שאנחנו מבקשים מהצוותים לבצע היא קשה מאוד וחסרת תקדים, לא רק מבחינה טכנולוגית, אלא גם במונחים של שיקולים כלכליים. מסיבה זו החלטנו לדחות את מועד סיום התחרות. אנו מאמינים כי כלכלה חדשה לגמרי סביב גישה בעלות נמוכה לירח תהיה התוצאה של הגוגל לונאר XPrize."

על מנת להכיר בהישגים הטכנולוגיים שהושגו לאחרונה על ידי הצוותים בתחומי הנחיתה, הניידות וההדמיה, גוגל ו-XPrize יעניקו עד ל-6 מיליון דולר בפרסי Milesone ב-26 בינואר 2015, באירוע פרטי שיתקיים באקדמיה למדעים של קליפורניה בסן פרנסיסקו. שני פרסים כבר הוכרזו; Astrobotic (ארצות הברית) זכו ב-500,000 דולר בקטגוריית הניידות וב-250,000 דולר עבור מערכת ההדמיה המשנית שלהם. בחירת הזוכים נעשתה בידי צוות שופטים המורכב ממומחי מדע, תעופה ותעשיית החלל שבחן מספר רב של בדיקות מבחן טכנולוגיות וישומיות בשנה האחרונה. בנוסף ל-Astrobotic, הצוותים האחרים המתחרים על פרסי ה-Milestone הם Hakuto (יפן), Team Indus (הודו), Moon Express (ארה"ב) ו-Part-Time Scientists  (גרמניה).

"במהלך השנה האחרונה התרשם צוות השופטים באופן עקבי מהתקדמות חמשת הצוותים שנבחרו להתמודד על פרסי ה-Milestone," אמר דייויד סוונסון, יו"ר פאנל השופטים גוגל לונאר XPrize. "למותר לציין כי חקר החלל מגיע עם מספר עצום של אתגרים, אך ההתלהבות ועבודת הצוות שראינו בקרב מתחרים אלה היו ראשונים במעלה, שעליהם עלתה רק המומחיות הטכנית שלהם. כחלק מתהליך זה, אנו שמחים להכיר בהישגי Astrobotic בתחומי הניידות וההדמיה ומצפים להענקת פרסי Milesone נוספים בשבועות הקרובים."

ההתחרות על פרסי ה-Milestone היא חלק אופציונאלי של תחרות הגוגל לונאר XPrize. צוותים שבחרו שלא להשתתף בתחרות ה-Milestone עדיין זכאים לזכות בפרס המקום הראשון או השני. כספי פרסי ה-Milestone ינוכו מן הפרס הראשון או השני העתידי של אותו הצוות. לקבלת מידע נוסף על פרסי ה-Milestone בקרו באתר http://lunar.xprize.org/about/milestone-prizes.

אודות תחרות גוגל לונאר XPRIZE

תחרות הגוגל לונאר XPRIZE, שלה פרס בסך 30 מיליון דולר, היא תחרות חסרת תקדים שמטרתה לאתגר ולעורר מהנדסים ויזמים מכל רחבי העולם לפתח שיטות בעלות עלות נמוכה לחקר חלל רובוטי. כדי לנצח בתחרות הגוגל לונאר XPRIZE  על צוות במימון פרטי להנחית בהצלחה רובוט על פני השטח של הירח שינוע לפחות 500 מטרים ויעביר וידאו ותמונות ברזולוציה גבוהה חזרה לכדור הארץ. לקבלת מידע נוסף, בקר ב-http://www.googlelunarxprize.org.

המקור: XPRIZE

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141216005298/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
XPRIZE
Eric Desatnik, 310-741-4892
eric@xprize.org