הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
ריטליקס

ריטליקס: תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2010

צמיחה ברווח הנקי יחד עם תזרים מזומנים חיובי עת צוות ההנהלה החדש מתמקד ביישום תוכניותיו ריטליקס מאשררת את תחזיותיה לשנת 2010

12/5/2010 02:00
רעננה, ישראל, 12 במאי 2010, ריטליקס (NASDAQGS:RTLX, TASE:RTLX) ספקית בינלאומית של פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2010.
עיקרי התוצאות הכספיות לרבעון הראשון שהסתיים ביום 31 למרץ 2010:
 ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ- 48.7 מיליון דולר לעומת כ- 46.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
 הרווח התפעולי (GAAP) ברבעון הסתכם בכ- 2.9 מיליון דולר בהשוואה לכ- 4.4 מיליון דולר (GAAP) ברבעון המקביל אשתקד אשר כלל הכנסות של כ- 1.7 מיליון דולר וקיטון של כ- 0.2 מיליון דולר בהוצאות עקב פסק בוררות לטובת החברה. תוצאות הרבעון הראשון של 2010 כוללות הוצאה בגובה של כ – 0.5 מיליון דולר הנובעת בעיקר מתשלומים בגין סיום התקשרות במסגרת תוכנית רה-ארגון פנימית שבצעה ההנהלה החדשה לקראת היערכות החברה להזדמנויות העתידיות  בשווקים.
 הרווח התפעולי המתואם (Non-GAAP) ברבעון הסתכם בכ- 4.7 מיליון דולר בהשוואה לכ- 6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. כפי שמפורט לעיל, הרבעון הראשון של 2010 כולל את ההוצאות בגין סיום התקשרות  והרבעון המקביל אשתקד כלל את התרומה של פסק הבוררות.
 הוצאות המימון ברבעון הסתכמו בכ- 0.4 מיליון דולר ונבעו בעיקר מהוצאות בגין הפרשי שער במט"ח בהשוואה להוצאות מימון של כ- 3.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד אשר נבעו בעיקר מהוצאות בגין עסקאות הגנה על שערי מט"ח והפרשי שערים.
 הרווח הנקי (GAAP) ברבעון הסתכם בכ- 1.9 מיליון דולר או 0.08 דולר למניה בדילול מלא בהשוואה לכ- 0.7 מיליון דולר או 0.04 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד.
 הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) ברבעון הסתכם בכ- 3.3 מיליון דולר או 0.14 דולר למניה בדילול מלא בהשוואה לרווח נקי מתואם של 1.7 מיליון דולר או 0.09 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד.
 תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם בכ- 1.4 מיליון דולר.
 מאזן: נכון ליום 31 במרץ 2010, מצבת המזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות וניירות ערך סחירים של החברה הסתכמה בכ- 105 מיליון דולר עם חוב זניח.
 
שוקי שפר, מנכ"ל החברה מסר: "שלושת החודשים הראשונים שלי כמנכ"ל החברה היו פוריים ועמוסים. אנו מוציאים לפועל את תוכניתנו אשר כוללת את מינוף חזקות החברה, וידוא איכות הביצוע, יישור פעילות החברה עם ההזדמנויות שאנו רואים בשווקים ותחילת בניה של היצע המוצרים והשירותים שלנו. אנו מרחיבים את בסיס לקוחותינו כאשר ברבעון הראשון הודענו על זכייה בשני לקוחות חדשים כולל לקוח חשוב ב- EMEA.  אנו מגייסים עובדים עבור אזורי מפתח בפעילותנו על מנת להבטיח שנה יציבה ב- 2010 תוך כדי בניית הפעילות כך שתיקח את החברה לרמה הבאה."
הוגו גולדמן, סמנכ"ל הכספים של החברה מסר: "היה לנו רבעון יציב בו הצגנו שיפור בהכנסות, רווח נקי ורווח נקי (Non-GAAP) לעומת הרבעון הרביעי של 2009 והרבעון המקביל אשתקד. ייצרנו 1.4 מיליון דולר בתזרים מזומנים מפעילות שוטפת וזאת אחרי הוצאות הקשורות ברה-ארגון וסיום ההתקשרות שביצענו במהלך הרבעון. ההתמקדות שלנו בגבייה סייעה לנו לשפר את ה-DSO (Days of Sales Outstanding) והמאזן שלנו נותר חזק מאד עם 105 מיליון דולר במזומן, שווי מזומנים, פיקדונות וניירות ערך סחירים וחוב זניח.
שפר הוסיף והתייחס לתחזית לשנת 2010: "ריטליקס משרתת שוק גדול ומתחדש אשר מחפש את הכלים שיאפשרו גישה אישית לקונים באמצעות מגוון ערוצים, כאשר בו זמנית ייעלו את הפעילות והכל תוך כדי צמצום עלויות. ריטליקס מציעה פתרונות חדשניים מבוססי ביקוש ויש לה את המיומנות והידע בתחום כדי לענות בהצלחה על אתגריהם של הקמעונאים. בעוד הקמעונאים נותרו זהירים בסביבה הכלכלית הנוכחית, דרך השיחות שלנו עם לקוחותינו, אנו רואים עניין וביקוש למוצרים והשירותים שלנו.
הביצועים הנוכחיים שלנו יחד עם מה שאנו שומעים מלקוחותינו נותנים לנו דרגת נוחות אשר מאפשרת לנו לאשרר את התחזית שנתנו בחודש מרץ עבור שנת 2010. ריטליקס ממשיכה לצפות כי בשנת 2010 ההכנסות יהיו בין 195 ל- 210 מיליון דולר עם רווחיות דומה לשנת 2009."
שיחת ועידה
החברה תקיים שיחת ועידה לסקירת התוצאות היום, יום רביעי ה- 12 במאי 2010 בשעה 16:00 שעון ישראל בטלפון 03-9180685. את השיחה ניתן לשמוע גם באתר האינטרנט של החברה בכתובת http://www.retalix.com/conference-call.cfm.
הקלטה של השיחה תהיה זמינה דרך אתר האינטרנט של החברה.
אודות ריטליקס
ריטליקס הינה מפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם. פתרונות החברה מספקים את הדרישות של רשתות מרכולים, חנויות נוחות ותחנות דלק, מפיצים של מוצרי מזון וצריכה וכן מרכולים פרטיים. החברה מציע שורה של פתרונות תוכנה אשר ממכנות ומסנכרנות את פעולות הקמעונאי ושרשרת האספקה, מחסנים ומטות. משרדיה הראשיים של החברה נמצאים ברעננה ומטה החברה בארה"ב ממקום בדאלאס, טקסס.
למידע נוסף: www.retalix.com
מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד להודעה לעיתונות באנגלית שפורסמה בארה"ב, המחייבת מבחינת החברה.

Except for statements of historical fact, the information presented herein constitutes forward-looking statements within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 and other U.S. federal securities laws. For example, the statements regarding our "Outlook for FY 2010" including our expected results, expected demand and opportunities, and future strategic plans, all involve forward-looking statements. Such forward-looking statements involve known and unknown risks, uncertainties and other factors which may cause the actual results, performance or achievements of Retalix, including revenues, income and expenses, to be materially different from any future results, performance or achievements or other guidance or outlooks expressed or implied by such forward-looking statements. Such factors include risks relating to Retalix's anticipated future financial performance and growth, the performance of the US dollar relative to other currencies, continued roll-outs with existing customers, continued interest in Retalix's new platforms, the perception by leading retailers of Retalix's reputation, the potential benefits to food and fuel retailers and distributors, expansion into new geographic markets, and other factors over which Retalix may have little or no control. This list is intended to identify only certain of the principal factors that could cause actual results to differ. Readers are referred to the reports and documents filed by Retalix with the Securities and Exchange Commission, including Retalix's Annual Report on Form 20-F for the year ended December 31, 2008, for a discussion of these and other important risk factors. Except as required by law, Retalix undertakes no obligation to publicly release the results of any revisions to these forward-looking statements that may be made to reflect events or circumstances after the date hereof, or to reflect the occurrence of unanticipated events.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
עודד בן חורין
קשרי משקיעים בע"מ
טל: 03-5167620
מייל: oded@km-ir.co.il
אתר : www.km-ir.co.il