הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES מעבירה לוויין למיקום אחר במענה לביקוש גובר מצד הלקוחות

לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה כי הלוויין SES-3 מועבר מהמיקום הקודם, מעל צפון אמריקה, לאסיה - אזור שבו מתפתח ביקוש רב לשירותים מתקדמים ואמינים של תקשורת לוויין.

1/2/2012 12:50
הלוויין SES-3 מועבר לעמדת המסלול 108.2° מזרח על מנת לכסות את אזורי המזרח התיכון ודרום אסיה, שבהם מתפתח ביקוש רב מצד הלקוחות של SES. ההעברה החלה באמצע דצמבר 2011 והלוויין אמור להגיע לעמדת המסלול החדשה ב-6 בפברואר 2012.
SES-3 הוא לוויין חדש, ששוגר לא מכבר - ביולי 2011. לאחר שיגיע לעמדת המסלול 108.2° מזרח יאפשר הכיסוי המתוכנן לתמוך ביישומים דוגמת וידאו, קול נתונים ורשתות תקשורת משולבות. עם עמידה בדרישות MAC-1 ותמיכה בהצפנה, טלמטריה ובקרה, נותן הלוויין מענה מלא לדרישות של לקוחות מהמגזר הממשלתי שזקוקים לתקשורת מוצפנת.
רומיין באוש, הנשיא והמנכ"ל של SES, ציין כי "עם צי של 49 לוויינים בעמדות מסלול מסביב לעולם, מציעה SES גמישות רבה שמאפשרת לתת מענה לשינויים בביקוש מצד הלקוחות ולהעביר לוויינים לעמדות מסלול אחרות מבלי לפגוע בשירותים הקיימים".
טיפ אוסטרתלר, הנשיא והמנכ"ל של חברת SES Government Solutions, הוסיף כי "ההעברה של הלוויין SES-3 למיקום אחר היא תולדה של מגעים מתמשכים עם לקוחותינו, ונועדה לתת מענה לביקוש הגובר לרוחב פס ולהעניק יכולות תקשורת קריטיות. המהלך מוכיח פעם נוספת את מחויבותנו לספק יכולות זמינות וחיוניות ללקוחות מהמגזר הממשלתי".
אודות חברת SES
SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 49 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.
בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.
לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.
אודות חברת SES Government Solutions www.ses-gs.com
SES Government Solutions, חברה בת של מפעילת הלוויין העולמית SES, מתמקדת אך ורק במתן מענה לצרכים של הממשל האמריקני בתחום של תקשורת לוויין. עם ניסיון של יותר מ-30 שנים בשוק של תקשורת לוויינים במגזר הממשלתי, מציעה חברת SES Government Solutions פתרונות חסונים ומאובטחים של תקשורת לוויין. הפתרונות נסמכים על הצי של חברת SES, אשר מונה 49 לוויינים, ומעניקים כיסוי עולמי רחב היקף, וקיבולת אמינה ביותר - קבועה וניידת.
המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
איב פלטז
קשרי מדיה
טל. +352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com