הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Pitney Bowes Inc.

חברת Pitney Bowes חושפת אסטרטגיית מותג חדשה למסחר עתידי

אסטרטגיית המותג והזהות המותגית החדשים מהווים אבן דרך בתהליך השינוי הרב שנתי של החברה

15/1/2015 03:40
סטמפורד, קונטיקט - Pitney Bowes (סימול: PBI), חברת טכנולוגיה גלובלית המספקת מוצרים ופתרונות חדשניים לתמיכה במסחר, חשפה היום אסטרטגיית מותג וזהות מותגית חדשים המשלימים את אסטרטגיית השינוי העסקי וחזון החברה, כפי שפורסם לראשונה במאי 2013.

"אנחנו לא אותה החברה שהיינו לפני מספר שנים", אמר מארק לאוטנבק, נשיא ומנכ"ל Pitney Bowes . "הרחבנו את עסקינו לשווקי צמיחה מהירה, לרבות מסחר דיגיטלי ותוכנה, ובאותו הזמן אנו ממשיכים לחדש בעסקי הליבה שלנו של דיוור והובלה. אסטרטגיית המותג והזהות המותגית החדשים שלנו לא רק משקפים את מי אנחנו היום אלא גם את מה נהיה בעתיד."

מר לאוטנבק יחשוף הבוקר באופן רשמי את אסטרטגיית המותג והזהות המותגית החדשים בפני 15,000 העובדים במפגש בבית העירייה באורלנדו, פלורידה, שישודר ברחבי העולם.

"היום הזה הוא ציון דרך נוסף ומשמעותי בתהליך השינוי של החברה", אמרה אבּי קונסטם, סגנית נשיא ומנהלת השיווק בPitney Bowes . "אסטרטגיית המותג החדשה תחדד את תפקידנו בעולם המסחר המשתנה, ותשים דגש על פעילות הגומלין בין תקשורת פיזית לתקשורת דיגיטלית וכן תשים דגש על תחומי טכנולוגיה מתפתחת כגון תובנה מבוססת מיקום, ניהול מידע לצרכן ומסחר חוצה גבולות, בהם Pitney Bowes  מספקת פתרונות מובילים בתעשייה. חשוב לציין כי המותג החדש מבדיל את Pitney Bowes  והופך אותנו לרלוונטיים יותר לקהל נרחב יותר ברחבי העולם."

אסטרטגיית המותג והזהות המותגית החדשים של Pitney Bowes

Pitney Bowes  היא חברת טכנולוגיה גלובלית המניעה מיליארדי עסקאות פיזיות ודיגיטליות ברחבי עולם המסחר המקושר והחופשי מגבולות.

הודות להתמקדות חסרת פשרות בדיוק והקפדה, Pitney Bowes  עוזרת ללקוחות לייצר עבור עסקיהם רושם והשפעה משמעותיים.

זהו הלוגו השלישי במספר בלבד בכל 95 שנות קיומה של חברת Pitney Bowes . הלוגו הראשון הופיע בשנת 1930, השני הושק ב-1971 והיום מצוינת חשיפתה של הזהות המותגית השלישית במספר של החברה.

החברה משיקה היום גם אתר חדש בעל תוכן וחוויית משתמש משופרים - www.pb.com – וכן אתר אינטראנט חדש לעובדי החברה.

החברות FutureBrand ו- DigitasLBiפיתחו עבור החברה את אסטרטגיית המותג ואת השינוי הדיגיטלי, בהתאמה.

אודות Pitney Bowes

Pitney Bowes  (סימול: (PBI היא חברה טכנולוגית עולמית המציעה מוצרים ופתרונות חדשניים התומכים במסחר בתחומי ניהול ומידע לצרכן, תובנה מבוססת מיקום, מעורבות צרכן, הובלה ודיוור ומסחר עולמי. מעל למיליון וחצי לקוחות בכ-100 מדינות ברחבי העולם סומכים על מוצרים, פתרונות ושירותים של Pitney Bowes . למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה www.pb.com.

המקור: Pitney Bowes Inc.

גלריית מולטימדיה חכמה

לוגו

הסימן המסחרי החדש (לוגו) של Pitney Bowes (גרפיקה: Business Wire)

וידאו

אנימציה של הלוגו החדש של Pitney Bowes (וידאו: Business Wire)

שלושה הסימנים המסחריים (לוגו) של Pitney Bowes – 1930, 1971 ו- 2015 (גרפיקה: Business Wire)

גרפיקה

אתר האינטרנט של Pitney Bowes  www.pb.com  (גרפיקה: Business Wire)

גרפיקה

אתר האינטרנט המסחרי של Pitney Bowes (גרפיקה: Business Wire)

גרפיקה

אתר מיקום המודיעין של Pitney Bowes (גרפיקה: Business Wire)

תמונה

מארק לאוטנבק (Marc Lautenbach), נשיא ומנכ"ל של Pitney Bowes (גרפיקה: Business Wire)

תמונה

אבּי קונסטם (Abby Kohnstamm), סמנכ"לית בכירה ומנהלת השיווק של Pitney Bowes (גרפיקה: Business Wire)

 לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150114000000/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Pitney Bowes Inc.
Carol Wallace, 203-351-6974
Media Relations Director
Carol.wallace@pb.com