במסגרת האפשרויות שהאפליקציה מציעה, הילד יכול ליצור סיפור, המבוסס על גיבור שהוא יוצר - מהמציאות היומיומית שלו או לחילופין דמויות דמיוניות, לבחור להן מאפיינים, תלבושות, תסרוקות, פנים וכדומה. גם העלילה ניתנת לבחירה מתוך מאגר גדול של איורים ותכנים: לדוגמא, לילד ישנה אפשרות לבחור את המקום בו יתרחש הסיפור, דמויות נוספות אותם יפגוש הגיבור שלו ועוד.
דרך בניית הסיפור הייחודית של הילד, מהווה משקפיים לעולמו הפנימי, קשיים, הצלחות, חוויות וכדומה. היכולת של הילד לשלוט על מהלך הסיפור, בחירת הדמויות והעלילה, תהליך החשיבה וכדומה, מעניקה לילד ביטחון והעצמה, ותורמת לפיתוח היכולות הקוגנטיביות בתחום היצירה, ההבנה ועוד.
במסגרת הפיתוח, חקרו עשת וכפיר סיטואציות שונות ומתוך כך עלה ש"אחד הדברים הכי חשובים להורים בבחירת המשחקים או האפליקציות בהן הילד עושה שימוש, זה הערך החינוכי והערך המוסף איתם יוצאים הילדים. לפיכך גם נעזרנו בפרופ' רולידר, במסגרת בניית התכנים והסיפורים באפליקציה. הסיפור הראשון שנמצא כבר באוויר מדבר על הקושי שיש לילד ללכת לישון, מה שמאפיין ילדים רבים וקושי שהורים רבים מתמודדים איתו".
על-מנת לעשות זאת ולפתח את האפליקציה גם לפורמטים אחרים, עלה קמפיין לגיוס המונים באתר אינדיגוגו. במסגרת הקמפיין מאפשרות עשת וכפיר הזמנה מוקדמת ומוזלת של ספרים מודפסים, דמויות ובובות שהילדים יוצרים בעצמם, שיישלחו בחודש מרץ.
יעל עשת, מנהלת קריאייטיב, ושרי כפיר, מנהלת פרויקטים, חברות ואמהות, והבעלים של "קוראימלי" – סטודיו להפקת ספרים אישים לילדים – www.korimli.co.il, בעלות 6 שנות ניסיון ביצירה והפקה של ספרים ומוצרים אישיים לילדים.
לאתר גיוס ההמונים – לחץ כאן
להורדת האפליקציה – לחץ כאן
לאתר OnceAppon – לחץ כאן
לדף הפייסבוק – לחץ כאן
להורדת האפליקציה – לחץ כאן
לאתר OnceAppon – לחץ כאן
לדף הפייסבוק – לחץ כאן