הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GSTAT

GSTAT הישראלית חתמה אתמול על עסקה אסטרטגית עם חברת אסלונגה (Esselunga) ממילאנו שבאיטליה.

אסלונגה הינה רשת שיווק מובילה באיטליה עם למעלה מ- 6 מיליון חברי מועדון ומחזור עסקים בשנת 2010 של כ- 6.4 מיליארד ₪.

21/12/2011 01:00
בימים אלה מטמיעה GSTAT באסלונגה את המערכת GSTAT Next Best Offer , מערכת אנליטית ייחודית, פרי פיתוח של חברת GSTAT, המאפשרת לרשת להמליץ לכל חבר מועדון על ההצעות הפרסונליות המתאימות לו ביותר כהצעה שיווקית ממוקדת ממגון המוצרים הנמכרים ברשת. ההמלצות הפרסונליות מודפסות בחנויות הרשת ויכולות לשמש בסיס לקופונים ממוקדים שישלחו לבית הלקוח. ההמלצות מחזקות את הקשר של הרשת וחברי המועדון ומשמשת ככלי שימור ייחודי המושך את הלקוחות לחזור ולבקר ברשת. המלצות המערכת מתבססות על ניתוח אוטומטי של פרופיל ההתנהגות והצריכה של כל לקוח ושימוש באלגוריתמי Data Mining חדשניים.
ההיקף הכספי של העסקה מוערך בכ -2.5 מיליון ₪.
מר אורי דוידוביץ' סמנכ"ל הפיתוח עסקי של החברה אומר "אנו גאים להתחיל לעבוד עם אסלונגה, מרשתות השיווק המובילות באירופה,העסקה אכן מחזקת את עמדתנו והפריצה לשוק האיטלקי,החדשנות הטכנולוגית שבמוצרי GSTAT מאפשר לנו לספק המלצות ממוקדות לקוח באופן מהיר ויעיל יותר מטכנולוגיות אחרות הקיימות בשוק. התוצאה היא לקוחות המשתמשים יותר מאי פעם ב- Data Mining ואנליזה מתקדמת ונהנים מגידול בהכנסות בעקבות כך".
מר אנזו גרקו, סמנכ"ל מערכות מידע באסלונגה אומר " אנו רואים בפעילות השיווק הממוקד של אסלונגה מול חברי המועדון שלה מרכיב חשוב בפעילות הרשת. GSTAT Next Best Offer תיאפשר לנו לייעל את פעילות השיווק ממוקד שלנו, דבר שיביא לחיזוק הקשר עם חברי המועדון של הרשת והגברת נאמנותם לרשת".
GSTAT מתמחה בפיתוח ויישום פתרונות Automatic Data Mining לחברות תקשורת, בנקים ורשתות שיווק.
פתרונות התוכנה של GSTAT מתבססים על תהליכי Data Mining אוטומטיים המאפשרים לארגוני B2C למקסם את ההכנסות מלקחותיהם באמצעות המלצות פרסונליות להעמקת פעילות ושימור.
החברה נמצאת בימים אלו במגעים מתקדמים לסגירת עסקאות עם רשתות שיווק נוספות, חברות תקשורת ובנקים מובילים ברחבי אירופה ודרום אמריקה,עוד מוסיף דוידוביץ:" למוצר שלנו חדשנות טכנולוגית, ממש כמו בסטארט-אפ" היכולות וההוכחה המהירה של ערך המוסף שלנו מאפשר לחדור במהירות לשווקים חדשים ופוטנציאלים בעולם"
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אורי דוידוביץ

סמנכ"ל פיתוח עסקי
טל': 052-8342389
אי-מייל: ori.davidovich@g-stat.com