הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
CONCACAF

CONCACAF ו- CONMEBOL מודיעות על הסכם לעריכת "קופה אמריקה 2016" בארצות הברית

יובל המאה של טורניר הכדורגל יהיה אירוע הספורט החשוב ביותר בארצות הברית מזה עשורים

5/5/2014 12:00
מיאמי--(BUSINESS WIRE)-- קונפדרציית הכדורגל של צפון אמריקה, מרכז אמריקה ומדינות האיים הקריביים (CONCACAF) וקונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה (CONMEBOL) חשפו היום, במסיבת עיתונאים משותפת שנערכה במיאמי, כי ארצות הברית תהיה המדינה שתארח את משחקי יובל המאה של טורניר ה"קופה אמריקה" ב-2016.

יובל המאה של טורניר ה"קופה אמריקה" יהיה הפעם הראשונה בה יתקיימו משחקי האליפות הדרום אמריקנית ההיסטורית מחוץ לדרום אמריקה. הטורניר יהיה אירוע הספורט החשוב ביותר בצפון אמריקה מזה עשורים, שרק מונדיאל 1994 ואולימפיאדת 1996 יוכלו להשתוות לו בהיקפם וברלוונטיות שלהם לעולם הספורט.

"אני מברך את CONMEBOL על מאה של כדורגל נפלא עם שחקנים ואוהדים מעוררי השראה ומודה לה על החלטתה להרחיב את המורשת של אירוע זה, שהצלחתו כבירה, לשטחי CONCACAF", אמר נשיא CONCACAF, ג'פרי ווב והוסיף: "יבשת אמריקה התגלתה אמנם ב-1492, אך איני יכול לדמיין דרך טובה יותר לאחד אותה מאשר חגיגה יוצאת דופן זו של כדורגל וכישרונות ב-2016".

יוג'ניו פיגרדו, נשיא CONMEBOL, ציין: "אנו גאים למלא תפקיד מפתח בחגיגות יובל המאה של טורניר שנולד במטרה לאחד את אמריקה כולה. עם השנים, צברו משחקי 'קופה אמריקה' יוקרה שאפשרה את פתיחת השערים לכדורגל מכל חלקי היבשת. כעת, CONCACAF וארצות הברית יארחו את התחרות הוותיקה ביותר בעולם לנבחרות לאומיות". 

משחקי יובל המאה של טורניר ה"קופה אמריקה" ייערכו בערים ברחבי ארצות הברית בקיץ 2016. הטורניר ייפתח ב-3 ביוני ויגיע לשיאו במשחק הגמר, שיתקיים ביום ראשון, ה-26 ביוני.

על המגרש ישחקו 16 נבחרות – 10 הנבחרות של החברות בקונפדרציית CONMEBOL (ארגנטינה, בוליביה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, אקוודור, פרגוואי, פרו, אורוגוואי וונצואלה) אליהן יצטרפו שש מתחרות מבין חברות CONCACAF, וביניהן ארצות הברית, המדינה המארחת והזוכה במשחקי גביע הזהב של CONCACAF לשנת 2013, ומקסיקו, שזכתה בגביע הזהב לא פחות משש פעמים. 

בין המשתתפות הנוספות מ-CONCACAF יימנו הזוכה במשחקי האליפות של איגוד הכדורגל הקריבי לשנת 2014, הזוכה בגמר גביע הכדורגל הקריבי, שייערך בנובמבר, וכן אלופת UNCAF (טורניר ה"קופה סנטרו-אמריקנה") לשנת 2014, שיתקיים בסתיו הקרוב.

יובל המאה של טורניר ה"קופה אמריקה" ייערך בין משחקי גביע הזהב הדו-שנתיים של CONCACAF לשנים 2015 ו-2017. במשחקים אלה נקבעות אלופות צפון אמריקה, מרכז אמריקה ומדינות האיים הקריביים.

את טורניר ה"קופה אמריקה" האחרון אירחה ארגנטינה ב-2011. בטורניר זכתה אורוגוואי וציינה בכך שיא של 15 זכיות. טורניר ה"קופה אמריקה" הבא צפוי להיערך בצ'ילה ב-2015.

את הזכויות המסחריות לטורניר קיבלה wematch, שותפות שהוכרזה לאחרונה בין שלוש חברות מובילות בתעשיית הכדורגל: Full Play, Torneos ו-Traffic Sports.

לפרטים נוספים, בקרו ב-www.concacaf.org.

המקור: CONCACAF

לצפייה בהודעה בשפת המקור


 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
CONCACAF
Jurgen Mainka, 305-793-7313
jurgen.mainka@concacaf.org